ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
9-сынып. Дене шынықтырудан орта мерзімді жоспар.
№ | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Мерзімі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Дене шынықтыру | |||||||||
9-сынып | 102 | ||||||||
Спорт ойындары (10 сағ) | |||||||||
1 | Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат | 1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және | |
2 | Доппен жаттығулар | 1 | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | |
3 | Төменнен — тура допты ойынға қосу | 1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және | |
4 | Бір бүйірден-төменнен допты ойынға қосу | 1 | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | |
5 | Жоғарыдан , төменнен екі қолмен допты беру | 1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және | |
6 | Жаттығу ойыны | 1 | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | |
7 | Техника элементтері | 1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және | |
8 | Орта және жоғарылаған биіктікте доп беру | 1 | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |