ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
8-сынып. Денешынықтыруға арналған орта мерзімді жоспар.
Дене шынықтыру. 8 сынып. Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.
№ | Тақырыбы |
Сағат
саны |
Мерзімі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
Жеңіл атлетика I тоқсан
Арнайы жүгіру жаттығулары. Жоғарғы старттан 20 м, 60 м 60 м жүгіру 6х10 м өрмек айнала жүгіру 60-150 м қайталау жүгірулері |
2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | 2000 м, 3000м жүгіру.10-12 минутқа жүгіру | 2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
3 | Кедергілерден өтіп жүгіру | 2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 | Ұзындыққа «Аяқты бүгу» тәсілімен секіру | 3 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
5 | Биіктікке «Адымдау» тәсілімен секіру «екпін алу, итерілу,ұшу,жерге түсу» бөліктеріне жекелеген жаттығулар | 3 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 | Кішкене допты қашықтыққа лақтыру кезіндегі жекелеген жаттығулар | 3 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
7 |
Қозғалмалы ойындар
Лақтыруға қатысты ойындар «Нысанаға дәл тигіз» «Шығыршықты діңгекке дәл кигіз» |
4 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 |
Дала жарысы (Кросс)
|
Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | ||
9 | Бағытын өзгерткен қалыпта белгіленген жерлермен жүгіру | 1 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |