ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
7-сынып. Денешынықтыру пәнінен орта мерзімді жоспар
№ | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
102-сағат
Дене шынықтыру 7-сынып Жеңіл атлетика (9 сағ) |
||||||||
1 | Жүгіру.Арнайы дене жаттығулары | 1 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2 | Төменгі сөреден 20-30 м екпінді үдетіп жүгіру | 1 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі |
3 | Сөреден шыққаннан кейін 30-60 м-ге жылдам жүгірді | 1 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
4-5 | Бір қалыпты екпінде 5-8 мин аралығында жүгіру | 2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі |
6 | Кедергілермен жүгіру | 1 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
7-8 | Уақытты есептеп 4х100 м-ге (эстафета) жүгіру | 2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі |
9 | Дала жарысы /кросс/ | 1 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Спорттық ойындар (14 сағ) | ||||||||
10-11 | Волейбол.Арнайы дене жаттығулары | 2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |