ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
6-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар
Дене шынықтыру. 6 сынып. Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.
№ | Тақырыбы | Сағаты | Мерзімі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
1 |
Жеңіл атлетика I тоқсан
Жеңіл атлетика. Төменгі старт ж/е старт екпіні Жоғары жылдамдықпен 30 – 60 м жүгіру |
2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Екпін,серпілу,ұшу,жерге түсуге дайындық жаттығулары.5 -10 м қашықтық екпінмен келіп ұзындыққа секіру ,бір орында секіру | 2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
3 | Орнынан ұзындыққа секіру | 2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 |
Кіші допы лақтыру жаттығулары
Нәтижеге және қашықтыққа допты лақтыру |
2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
5 | Жоғарғы старт 10 – 12 минут қалыппен жүгіру | 2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 |
1500м
2000 м уақыт есептемей жүгіру |
2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
7 |
Баскетбол. Алаңда ауысу жаттығулары.
Бір орында тұрып және қозғалыста торға (себетке) екі қолмен допты лақтыру. Екі жақты ойын |
3 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 | Футбол: Дағдыны бекітуге бағытталған арнайы дене жаттығулары: допты алу және соғу, алаңда алмасу техникалары. | 2 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
9 | Ұлттық ойын: «Бес тас» | 2 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда | Дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды | Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтық,жұптық тапсырмалар | МАН, денешынықтыру әдістемесі | |
10 |
Қозғалмалы ойындар
«Мерген» «Қызыл ту» т.б |
4 |
Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.
Сұрақ-жауап, түсіндіру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |