ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
Дене шынықтыру. 10 сынып. Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.
№ |
Сабақтың тақырыбы
|
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
Жеңіл атлетика I тоқсан | ||||||||
1 |
Жеңіл атлетика
30 – 50 м орташа және шапшаң жүгіру,50-60 м жүгірістен кейін шапшаңдықты арттыру |
Түстер арқылы бөлу.
Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | 30 – 50 м орташа және шапшаң жүгіру,50-60 м жүгірістен кейін шапшаңдықты арттыру |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны
Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Спорттық құралдармен құралдармен жұмыс жасап үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 |
400 – 800 м баяу,бірқалыпты және жылдамдықты үдете жүгіріп өту
Эстафеталық 4х100 м жүгіру |
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, Миға шабуыл Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 |
400 – 800 м баяу,бірқалыпты және жылдамдықты үдете жүгіріп өту
Эстафеталық 4х100 м жүгіру |
Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға шабуыл,
Жигсо» Ассоциация, Кім шапшаң |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 |
800 – 1600 м
орташа екпінде жүгіру |
Кім жылдам
Миға шабуыл Жигсо әдісі Венн диаграммасы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |