АҒЫЛШЫН ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
АҒЫЛШЫН ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
№ | Сабақтың тақырыбы. | Оқып үйренудің негізгі мақсаты | Өтілу мерзімі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйрену нәтижесі | 7 модулдің кіріктірілуі | Үйрену мақсатында оқып бағалау |
Негізгі дерек көздер
(пайдаланған әдебие көрнекіліктер) |
19 |
Unit4 Step1
What time is it? Сағат неше болды? |
Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, уақытты ағылшын тілінде айта алуға дағдыландыру. | 455/12212тьостостолмлд | «Сиқырлы алаң, «Миға шабуыл» әдісі, интервью әдісі, «Кім жылдам» ойыны |
Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Уақытты ағылшын тілінде айта алады. |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау, оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер. |
«Теңгелер» әдісімен формативті бағалау,
Сыныптасын критериалды бағалау |
Түрлі-түсті стикерлер, плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, жасанды ақшалар. |
20 | Step2What color is your cat? Сенің мысығыңның түсі қандай? | Диалогтік қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сабақты меңгерту | Топтық жұмыс, «Балық қаңқасы», «Ой қозғау», «Шынжыр» әдісі , миға шабуыл, | Өз ойларын жеткізе алады. Тақырып мазмұнына байланысты тапсырмалар орындайды. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |
Өз-өзін бағалау
«Бағдаршам». |
Маркер, стикерлер, плакат, оқулық, жіп, бағалау парақшалары | |
21 | Step3 Can you play the guitar? Гитарада ойнай аласың ба? |
Дұрыс сұрақ қоя білуге дағдыландыру.
Сөздік қорларын молайту |
«Автордың орындығы» әдісі, «Елші» әдісі, «Мимкарта» әдісі,ББҮ. |
Ағылшыншаөз ойын жеткізе алады.
Диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Сөздік қоры молаяды. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық. |
Смайликтермен формативті бағалау
Топтық бағалау
|
Оқулық, бағалау парақшасы, стикерлер, маркер, плакат, смайликтер | |
22 |
Step4 Where is my bag?
Менің сөмкем кайда? |
Мәтінмен жұмыс жасата отырып, жаңа сабақты меңгерту.
Диалогтік оқыту арқылы жаңа сөздерді меңгерту. |
«Ашық журнал», «Өрмекші» әдісі, «Желпуіш» әдісі, «Ой қозғау», «Тыңдау үшбұрышы» әдісі, Кері байланыс |
Мәтіннің мазмұнын меңгереді.
Диалогтық қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сөздерді меңгереді. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық. |
Ашық журнал әдісімен жетон арқылы бағалау
Екі жұлдыз бір тілек арқылы формативті бағалау
|
Оқулық, бағалау парақшасы, стикерлер, маркер, плакат, жетондар | |
23 |
Step5 When is your birthday?
Сенің туған күнің қашан? |
Тапсырмалар бере отырып, әңгіменің мазмұнымен таныстыру.
Алған білімдерін өмірде қолдана алуға дағдыландыру. |
«Өрмекші» әдісі, «Шынжыр», «Ыстық орындық» әдістері, «Инсерт» әдісі, «Елші» әдісі, «Бес саусақ» |
Тапсырмаларды орындай отырып, әңгіменің мазмұнымен танысады.
Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту. |
Сыныптасын критериалды бағалау
«Бағдаршам» стратегиясын формативті бағалау |
Видеокөрсетілім, плакат, маркер, оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар. | |
24 |
Test yourself
Step1-5 Қайталау |
Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. | «Миға шабуыл» әдісі, тест, Деңгейлік тапсырмалар , «Ой қозғау» | Алған білімдерін қолдана біледі. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау, оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
Гүлдер, стикер, плакат, маркер, суреттер. | |
25 | Unit5 Step1 What does your father do? Сенің әкең не жұмыс істейді? | Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды үйрету | «Миға шабуыл» әдісі, «Ой қозғау» тәсілі, Деңгелік тапсырмалар, «Ақылдың 6 ойлау қалпағы» әдісі, |
Топтық жұмыс арқылы өзгенің пікірімен санасуға үйренеді
|
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. |
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау
Өз-өзін бағалау
|
АКТ, стикер, маркер, оқулық, плакат | |
26 | Step2 What do you want to be? Кім болғың келеді? | Диалогтық оқыту арқылы мамандық иелерін білуге дағдыландыру. | «Миға шабуыл» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Кластер» әдісі, «Бағдаршам» стратегиясы, «Фиш Боун » әдісі. |
Мамандық иелерімен танысып, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады.
Сыни ойлау дағдылары қалыптасады. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. |
Топтық бағалау
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау |
АКТ, плакат, маркер, оқулық, стикер,
|
|
27 |
Step3 My computer
Менің компьютерім |
Компьютер туралы білімдерін толықтырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. | «Жадылық серуен» әдісі, рольдік ойындар, «Сәйкестендіру кестесі» әдісі, «Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы. |
Компьютер туралы білімдерін толықтырады.
Сыни ойланады.
|
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту. |
«Ай» әдісі бойынша формативті бағалау | Стикерлер, плакаттар, маркерлер, оқулық, ай парақшалары | |
28 |
Step4 Omar likes English
Омар ағылшын тілін ұнатады |
Жаңа сөздермен таныстыра отырып, сұрақ қоя алуға дағдыландыру. | «Миға шабуыл», «Фиш боун», «Кафель»әдісі, «Ұялы телефон желісі» әдісі. |
Жаңа сөздерді біледі.
Ашық сұрақтар қоя алады. Сөздік қорлары молаяды. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Бағалау критерийлерімен бағалау. «Ұялы телефон желісі» әдісімене формативті бағалау | Стикер, плакат, маркер, суреттер. | |
29 |
Step5 A day in my life
Өмірімде бір күн
|
Сыни тұрғыдан ойлау тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. | «Ой қозғау» тәсілі, «Миға шабуыл», «Рөлдік ойын», «Смайлик»білімдерін тексереді |
Сыни ойлауға дағдыланады.
Жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
«Смайликтермен формативті бағалау | смайликтер, плакат, маркер | |
30 |
Сontrol work
Бақылау жұмысы |
Модуль бойынша алған білімдерін қолдана алуға дағдыландыру. |
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; |
Модуль бойынша алған білімдерін еске түсіреді. |
Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Бағалау критерийлерімен бағалау. «Ұялы телефон желісі» әдісімене формативті бағалау | АКТ, маркер, стикер, ұялы байланыс түрлері | |
31 | Review Қайталау | Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру. |
Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме Презентацияны демонстрацияла |
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Топтық бағалау критерийлерімен бағалау | Стикер, маркер, плакат, смайликтер | |
32 |
Unit6 Step1 Is there a swimming pool?
Ол жерде бассейін бар ма? |
Топтық жұмыстар жасата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту.
Диалогтік қарым-қатынасқа түсе отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. |
«Сиқырлы алаң» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Ой қозғау» тәсілі, «Джиксо» әдісі, «Шынжырлау» әдісі, «Болжау» стратегиясы |
Топтық жұмыс жасата отырып, сабақты меңгереді.
Диалог арқылы оушылардың сөйлеу дағдылары дамиды |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау
Өз-өзін бағалау
|
АКТ, оқулық, маркер, плакат, стикер |