АҒЫЛШЫН ТІЛІ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
АҒЫЛШЫН ТІЛІ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
№ | Сабақтың тақырыбы. | Оқып үйренудің негізгі мақсаты | Өтілу мерзімі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйрену нәтижесі | 7 модулдің кіріктірілуі | Үйрену мақсатында оқып бағалау |
Негізгі дерек көздер
(пайдаланған әдебие көрнекіліктер) |
1 | Unit1 Step1 Holiday activities Демалыс Әрекеттері | Сөздік қорын молайтып, мәтінмен жұмыс істей алуға дағдыландыру. | 455/12212тьостостолмлд | «Миға шабуыл» әдісі, «Ассосиация» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі |
Сөздік қоры молаяды.
Мәтінді аударып, мазмұнын айтып бере алады. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Сыныптасын критериалды бағалау.
«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау |
Плакат, маркер, бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар. |
2 | Step1 Grammar. Present simple Грамматика жай осы шақ | СТО технологияларын ықпалдастыра отырып, жай осы шақ туралы меңгерту. | «Ой қозғау» әдісі, «ИНСЕРТ» әдісі, «Сахналау» әдісі, Ыстық орындық» әдісі. | Сыни ойлана отырып, жай осы шақ туралы білімдерін қалыптастырады. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. | Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат , маркер, оқулық. | |
3 | Step2 My summer holidays Менің жазғы демалысым |
Жаңа сөздермен мәтін құрастыруға дағдыландыру.
Сөздік қорларын молайту. |
«Уақыт шеңбері» әдісі, «Ой қозғау»әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, Венн диаграммасы, «Автобус аялдамасы» әдісі, эссе |
Жаңа сөздермен танысады.
Мәтін құрастыра алады. Сөздік қорлары молаяды. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту |
Сыныптасын критериалды бағалау.
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. |
Бағалау парақшасы, плакат, маркер, оқулық | |
4 |
Step3 What did you do during the holidays?
Демалыста не істедің? |
Диалогтік оқыту арқылы өз ойларын еркін жеткізе алуға дағдыландыру. | «Миға шабуыл» әдіс, «Тв Шоу» әдісі, «Бес саусақ» әдісі |
Өз ойларын еркін жеткізе алады.
Сөздік қорлары көбейеді. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау |
Өз-өзін критериалды бағалау.
Геометриялық фигуралармен формативті бағалау.
|
Бес саусақ парақшасы, герметриялыық фигуралар, бағалау парақшасы | |
5 |
Step 4 Sightseeing
Көрікті жерлер |
Сөздікпен жұмыс жасай отырып, көрікті жерлермен таныстыру.
Тіл байлықтарын дамыту. |
Топтық жұмыс, диалог, «Топтастыру» страетегиясы, эссе, «Сәйкестендіру кестесі» стратегиясы. |
Сөздікпен жұмыс жасай алады.
Көрікті жерлермен танысады. Тіл байлықтары дамиды. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. |
Бағалау парақшасымен өз-өздерін және топты бағалайды. | Суреттер, АКТ, стикерлер, маркер, плакаттар. | |
6 |
Step4 London Astana
Лондон Астана |
Екі елдің айырмышылығын салыстыра отырып, жаңа тақырыпты меңгерту. | «Ой қозғау» тәсілі, «Қызығушылықты арттыру» стратегиясы, «Мозайка» әдісі, «Топтастыру» стратегиясы, Венн диаграммасы, диалог, Семантикалық карта. |
Лондон мен Астананың айырмашылығын біледі.
Салыстыра алады.
|
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. |
Өз-өзін бағалау | Стикер, плакат, оқулық | |
7 |
Step5 Visiting big cities.
Үлкен далаларға бару |
Үлкен далалар туралы білімдерін қалыптастыру.
Есте сақтау қабілеттерін дамыту.
|
«Ой қозғау» әдісі, «Мозайка»әдісі, «Кім жылдам» ойыны. |
Үлкен далалар туралы білімдері қалыптасады.
Есте сақтау қабілеттері қалыптасады. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту |
Сыныптасын критериалды бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау.
|
Слайдтар, оқулық, маркер, плакат | |
8 |
Test yourself
тест
|
Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. | «Миға шабуыл» әдісі, тест, Деңгейлік тапсырмалар , «Ой қозғау» әдісі, | Алған білімдерін қолдана біледі. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау |
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
стикер, плакат, маркер, тест парақшалары, бағалау парағы, смайликтер | |
9 |
Revision Unit1 Holidays
Қайталау Демалыс |
Жаңа тақырып туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. |
Презентацияны демонстрациялау.
Жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою. Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып,өз-өзін бағалату.
«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау. |
Плакаттар, маркер, стикерлер, интербелсенді тақта | |
10 |
Step1 Talking about the past
Бұры және қазіргі сабақ |
Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру. |
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Оқытудағы басару және көшбасшылық. | Бағалау критерийлерімен бағалау. | АКТ, маркер, стикер. | |
11 |
Step2 Did you enjoy your holidays?
Демалысыңды жақсы өткіздің бе?
|
Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру. | «Миға шабуыл» әдісі, «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, . «Ой қозғау» әдісі, «Т» кестесі, «Кафель» әдісі, Жұптық жұмыс |
Ойларын жетік жеткізе біледі;
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; Түйінді ой қорытынды жасайды; |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
|
Топтық бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау |
Стикер, маркер, плакат, түрлі-түсті фишкалар | |
12 |
The hamburger. Jeans
Гамбургер Джинсы
|
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру. |
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс |
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.
|
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалатамын.
«Ұялы желі байланыс» әдісімен формативті бағалау жүргіземін |
АКТ, стикер, маркер, плакат. | |
13 |
Step3 Last weekend
Соңғы демалыс |
Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету. |
«Мозайка» әдісі, кластер, «Бағдаршам» стратегиясы, «Фиш Боун» әдісі.
|
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
Оқушы- ның сыни ойлауын дамытады. көшбасшы айқындалады |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, АКТ.
|
Топтық бағалау | АКТ, оқулық, маркер, плакат, стикер | |
14 |
Step4 Where were you?
Сен қайда болдың?
|
Жаңа тақырыппен таныстыра отырып, сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру. | «Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы, «Ай» әдісі, «Сәйкестендіру кестесі, «Жадылық серуен», иролдік ойындар |
Жаңа тақырыппен танысады.
Сұрақ қоя біледі. Сұрақтарға дұрыс және нақты жауап бере алады. |
Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
|
Бағалау критерийлерімен бағалау.
«Ай» әдісі бойынша формативті бағалау |
АКТ, маркер, стикер, ай парақшалары, баалау парағы | |
15 |
Step5 I could dance
Мен билей алмаймын
|
Жаңа тақырып туралы білімдерін қалыптастыру.
Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Сөздік қорларын молайту. |
«Фиш Боун» әдісі, «Бағдаршам» стратегиясы, «Суреттеу» стратегиясы, «Мозайка» әдісі |
Жаңа тақырып туралы білімдері қалыптасады.\
Сыни ойлау дағдылары қалыптасады. Сөздік қорлары молаяды. |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.
|
Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады. | АКТ, маркер, суреттер, оқулық, плакат. | |
16 |
Text Two super kids
Мәтінмен жұмыс |
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін мәтінмен жұмыс жасату. |
«Жадылық серуен», «Кубизм» тәсілі, «Ай» әдісі, «Джиксо» әдісі, Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы
|
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді |
Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ. |
Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Суреттер, АКТ, стикер, маркер, қулық, кубиктер. | |
17 |
Texts
Мәтіндер |
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру. |
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; |
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады Тірек сызбаларды түсіндіреді |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.
|
Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | АКТ, стикер, маркер, оқулық, плакат, гүлдер. | |
18 | Revision Unit II Was were Can Could етістіктерді қайталау | Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру. |
Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме Презентацияны демонстрациялау.
|
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады |
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,
оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ
|
Критериялды бағалау | АКТ, стикер, маркер, оқулық. плакат |