АҒЫЛШЫН ТІЛІ 7 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Суббота, 5 Ноябрь, 2016

www.sabaktar.kz

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы;   7 –сынып

Сабақтың тақырыбы: Health problem

Сабақтың мақсаты:  Тың ақпараттар жинауға дағдыландыру.  Грамматиканы  қолданып ағылшын тілінде дұрыс сөйлем құрастыруды үйрету

Күтілетін нәтижесі:  Тақырып бойынша тың ақпараттар жинай алады. Оқушылар ереже арқылы сөйлем жаза біледі.

Дереккөздер; әдістемелік материалдар,мектеп журналы,оқулық

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже уақыты
1 Ұйымдастыру кезеңі өтілді.

Ынтымақтастық атмосферасын құру,топқа бөлу. Сурет қиындылары арқылы.Сәлемдеседі, шаттық шеңберін құру арқылы, бір-біріне жағымды сөздер айтады, сурет қйындыларын құрастыру арқылы үш топқа бөліеді.Оқушылар арасында өзара қатынас қалыптасады. Сабаққа деген қызығушылығы артады.52Үй тапсырмасын еске түсіру.

Оқушылар жаңа сөздерді құрастырып сөйлем құрайды.Өтілген тақырыпты қорытындылайды жалпы диалогтық қарым-қатынас жасайды.53Жаңа сабақ. Миға шабуыл. Слайд арқылы суреттер көрсетемін. Эстафета әдісі.Оқушылар суретке қарап өз пікірлерін білдіреді.тақырыпты талқылайды, сұрақтар құрастырады және сөз жұмбақ құрайды. Суретке қарап сыный тұрғыдан ойлау арқылы тақырыпты ашады пікір алмасады дәлелдер келтіреді.124Сабақты пысықтау. Кіржайғыш әдісін пайдалану.  сабақта үйренген тапсмаларды стикерлерге жазу арқылы кіржайғышқа іледі..Өздігінен оқып- білуге дағдыланады.55Сергіту сәті өткізуБи ырғағына байланысты қимылдар жасайды. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады.3

6 сабақты бекіту. Жүзім шағы әдісі.Меңгерген тақырыпты қорытындылайды.Тақырып бойынша түсініктері қалыптасады.57Бағалау.Топ мүшелерін бағалау,топтың орта балын шығарып бағалау.Топ мүшелері критерилер бойынша бағаланады.4 8Кері байланысОқушылар стикерге өз ойларын жазып іледі.Өзін-өзі бағалау39Үй тапсырмасы:Оқушылар күнделіктеріне жазып алады 3

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы:   7 –сынып

Сабақтың тақырыбы: Health farm

Сабақтың мақсаты : Өткен модуль бойынша алған білімдерін тереңдету. Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды  үйрету

Күтілетін нәтижесі: Өткен модуль бойынша алған білімдері кеңейеді. Топтық жұмыс арқылы өзгенің пікірімен санасуға үйренеді

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже уақыты
1 Ұйымдастыру кезеңі өтілді. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Топқа бөлу .картамен топқа болу.Сәлемдеседі, шеңбер болып тұрып жағымды сөздер айтады және  топқа бөлінеді.Оқушылар арасында өзара қатынас қалыптасады. Сабаққа деген қызығушылығы артады.52«Бумеранг» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіттім.  Оқшылар әр топтан кезек-кезек жауап береді.Өтілген тақырыпты қорытындылайды жалпы диалогтық қарым-қатынас жасайды.53Жаңа сабақ. Миға шабуыл. Слаид арқылы сурет көрсетемін. «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»Слайдтағы суреттер арқлы сабақтың тақырыбын ашады. Тақырыпты талқылайды және сұрақ қояды. Ізденеді танымы артады. Топтық диалог қалыптасады.54Жаңа саабқты қолдану. «Сиқырлы кемпірқосақ» әдісі бойынша топтық жұмыс жасату.Мәтін мазмұнына байланысты жоспарды кемпірқосақ ретінде құрастырып, жоспар бойынша өз пікірлерімен бөліседі.Сабақтың мазмұнымен толық танысады.75 «Блиц ойындары» жылдам сұрақтар қою.Оқушылар тапсырманы берілген уақыттың ішінде .жылдам орындайды. Сын тұрғысынан ойланады. Жылдамдыққа дағдыланады.56Сергіту сәті өткізуБи ырғағына байланысты қимылдар жасайды. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады.2

7 Сабақты бекіту.   «Ассосиация».Оқушыларға тақырып беруБерілген тақырып бойынша ассосиация құрап, қорғайды.Тақырып бойынша түсініктері қалыптасады. Сөйлеу ойлау қабілеттері дамиды.108Бағалау.Топ мүшелерін топ басшысы бағалау,топтың орта балын шығарып бағалау.Топ мүшелері критерилер бойынша бағаланады.3 9Кері байланысОқушылар стикерге өз ойларын жазып іледі.Өзін-өзі бсғалау.210 Үй тапсырмасы : Жаңа сөздермен сөйлем құрау. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады 1

 

 

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы;   7 –сынып

Сабақтың тақырыбы: School rules

Сабақтың мақсаты :  Мектеп ережелері туралы білімдерін толықтырып, грамматикалық тақырыпты меңгерту.

Күтілетін нәтижесі: Мектеп ережелері туралы білімдерін толықтырады.

Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже уақыты
1 Ұйымдастыру кезеңі өтілді.Ынтымақтастық атмосферасын құру.

1,2 сандармен топқа бөлу.Сәлемдеседі, шеңбер құрып тұрып жағымды сөздер айтады және 1,2 санын дауыстап айтып топтарға бөлінеді.Оқушылар арасында өзара қатынас қалыптасады. Сабаққа деген қызығушылығы артады.32Үй тапсырмасын еске түсіру. Сұрақтар қойылды.  Оқшылар әр топтан кезек-кезек жауап береді.Өтілген тақырыпты қорытындылайды жалпы диалогтық қарым-қатынас жасайды.73Жаңа сабақ.миға шабуыл.Слаид арқылы суреттер көрсетемін. «біреуі үйде, үшеуі қонақта» Слайдтағы суреттерге қарап тақырыпты ашады.Тапсырманы таплқылайды және бір-біріне қонаққа барып тапсырманы толық меңгереді Ізденеді танымы артады. Топтық диалог қалыптасады.124  Сабақты пысқтау:  «Өрмекші торы»  жіпті тарату арқылы сұрақ қою.Сұрақтарға жылдам жауап беру арқылы, жіптерді алады. Сын тұрғысынан ойланады. Диалгтық қарым-қатынас жасайды және сөйлеу қабілеттері артады..86Сергіту сәті өткізуДене қймылымен 1,2,3,4 сандарын жазу. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады.3

7Сабақты бекіту.   « Ыстық орындық» оқушыларды орындыққа отырғызу арқылы сұрақ беру.Ыстық орындыққа отырады сұраққа жауап береді.Тапсырманы жылдам орындауға дағдыланады..78Бағалау.Топ мүшелерін топ басшысы бағалау,топтың орта балын шығарып бағалау.Топ мүшелері критерилер бойынша бағаланады.2 9Кері байланысОқушылар стикерге өз ойларын жазып іледі.Өзін-өзі бағалау.210 Үй тапсырмасы : ереже құрып келу Оқушылар күнделіктеріне жазып алады 1

 

 

 

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы:   7 –сынып

Сабақтың тақырыбы: What you should to do keep get?

Сабақтың мақсаты : Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырып, сөздік қорларын молайту.

Күтілетін нәтижесі: Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырады. Сөздік қорлары молаяды.

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Уақыты
1 Ұйымдастыру кезеңі өтілді.Ынтымақтастық атмосферасын құру. Байтерек, хан шатыры арқылы топқа бөлу. Сәлемдеседі, шеңбер болып тұрып жағымды сөздер айтады топқа бөлінеді. Оқушылар арасында өзара қатынас қалыптасады. Сабаққа деген қызығушылығы артады. 2
2 Үй тапсырмасын еске түсіру.

«Ыстық орындық» әдіс бойынша бекіту.  Оқушылар сұрақтарға кеңірек жауап бередіӨтілген тақырыпты қорытындылайды жалпы диалогтық қарым-қатынас жасайды.73Жаңа сабақ. Миға шабуыл. Слайдтан сурет көрсету,сұрақ қою.Слаидтағы суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашады және сұрақтарға жауап береді.. Ізденеді танымы артады. Топтық диалог қалыптасады.тақырыпты меңгереді.154Ақылдың 6 ойлау қалпағы әдісі бойынша топтық жұмыс жасату.Астана – әсем қала тақырыбына 6 қалпақ бойынша топтық жұмыс жасайды. Сын тұрғысынан ойланады. Диалогтық қарым-қатынас.65Сергіту сәтіБи ырғағына байланысты қимылдар жасайды.Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады.56Венн диаграммасын жасату.Ережелерді салыстырады, ажыратады.Сыни ойлануға дағдыланады. Құрттардың ортақ белгілерін табады.2

7 Сабақты бекіту. Тақырыпқа сай сұрақтар беріледі.Сұрақтарға топтасып жауап бередіСабақтан алған ойларын қорытындылайды.28 Топ мүшелерін топ басшысы бағалау,топтың орта балын шығарып бағалау.Топ мүшелері критерилер бойынша бағаланады.1 9Кері байланысОқушылар стикерге өз ойларын жазып іледі.Өзін-өзі бағлау 10 Үй тапсырмасы: Тест құрастыру Оқушылар күнделіктеріне жазып алады 1

 

 

 

 

 

 

Сынып: 7

Пән:  Ағылшын тілі

Пән мұғалімі:

 

 Мерзімі

Сабақтың тақырыбы

 Lexical revision
Сабақтың  мақсаты Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады Сабақтың әдісі

 Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрациялау.   Уақыты Сабақ кезең/ріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар  3 мин

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 Кіріспе«Шаттық  шеңберін»  ұйымдастырамын.

 

.

Топқа бөлу.

 

 

 

«Миға  шабуыл» әдісі 

Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қойылады.

Жазбаша жазып келген тест тапсырмаларын жұптасып тексертемін.

 

Шаттық  шеңберінде  оқушылар  бір-біріне  жақсы  тілектер  айтады.

 

 

Гүлдердің атауымен 2 топқа бөлінеді.

Раушан

Түймедақ

 

Өткен материалды сұрақтарға жауап беру арқылы есеріне түсіреді.

Жазбаша жазып келген тестті жұптасып тексеріп шығады. Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, оқушы дәптері, бағалау парақшасы.  17

мин

 

 

 

 

 

10

мин

 

 

 Негізгі бөлімЖаңа сабақ

Өткен тақырыптар бойынша, топтық жұмыс жасатамын.

 

 

Деңгейлік тапсырмалар  жасатамын.

 

 

 

Өткен тақырыптарға шолу жасап, топтық әңгіме жүргізіп, презентация жасайды. Сынып алдында өз жұмыстарын қорғайды.

 

 

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

1 топ: Грамматикалық тест құрайды.

2 топ: Тарау бойынша өтілген жаңа сөздермен сөйлем құрайды.

АКТ, маркер,плакат, стикер.

 

Оқулық, оқушы дәптері, бағалау парақшасы

 

3 минҚорытындыСұрақ-жауапЖаңа тақырып бойынша өздерінің тың ақпараттарын  қорытындылады.

 

А4  қағазы  2 минБағалау.Топтық бағалау жүргізу.Топтық бағалау жүргізеді.Бағалау экраны  2 минРефлек сияКері байланыс . Стикерге сабақтан алған әсерлері туралы жаздыртамын.Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

Сабақтан алған көңіл-күйлерін стикерге жазады.Стикер  1 минҮйге тапсырма беруҚайталауКүнделікке жазып аладыКүнделік

 

 

 

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  ағылшын тілі Сынып: 7 Мерзімі:
Тақырыбы: Home rem

Мақсаты:СТО тезнологтялары арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту.

Есте сақтау қабілеттерін арттыру.Күтілетін нәтиже:Сыни ойланады.

Сабақтың мазмұнымен танысады.

 

Есте сақтау қабілеті артады.КезеңУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстарКіріспе бөлім2 минутЫнтымақтастық атмосферасын топқа бөлу арқылы қалыпастырамын.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіру  арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын  қалыптастырады.  2 минут

 

 

 

5 минутТопқа бөлу.

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау.

«Ой қозғау» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын.

1. Балалар, бүгінгі сабағымызда біз жақсы бір талдау жасаймыз, алдымен үйге не берілді?

Үйде дайындап келген жұмыстарыңды тыңдайық.

Үй тапсырмасын дұрыс орындап келіпсіңдер.

(оқушының назарын тақтаға аудару)

 

 

6 оқушыдан 2 топқа Адамның жақсы қасиеттері арқылы топқа бөлінеді. (сабырлы, мейірімді)

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын бекітеді.

/оқушылар дайындап келген жұмыстарын баяндайды/.

 

 

 

Топтық бағалау.

Смайликтермен формативті бағалау.

 

Таратпа қағаздар

 

 

 

Бағалау парақшасы, смайликтерЖаңа сабақ

таныстырылымы5 минут

 

 

 

 

 

 

10 минутБілу. Түрткі сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

 

Қалай ойлайсыңдар үйде дайындалатын дәрі-дәрмектердің пайдасы барма?

 

Венн диаграммасын жасату.Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

 

 

Үйде дайындалатын дәрі-дәрмектермен цехта дайыдалатын дәрі-дәрмектерді   салыстырады, ажыратады, ортақ белгілерін тауып, сыныптастарыммен өз пікірлерін білдіреді.Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау

 

 

 

 

Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау

 

Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парақшасы, смайликтер

 

Плакат, маркер, смайликтер, бағалау парақшасы.

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минутҚолдану. .  Мәтінді төрт топқа бөліп, мәтін бойынша «Т» кестесі бойынша жұмыс жасатамын.

 

 

 

 

 

 

Талдау. «Ү»де жасалатын дәрі-дірмектер» тақырыбында эссе жаздырамын.

 

 Мәтіннің үзіндісін оқып, плакаттың бір бөлігіне мәтінге қатысты тірек сөздерді  жазса, екінші бөлігіне мәтіндегі қарама-қайшы тірек сөздерді жазу арқылы жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

Алған білімдерін қолдана отырып, эссе жазады. Жазған эсселерін оқиды. Талдайды.Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау.

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау.

 

Интербелсенді тақта, оқулық, бағалау парақшасы, плакат, маркер, смайликтер

 

 

 

СмайликтерҚорытынды

5 минутЖинақтау.

«Ыстық орындық» әдісі   бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын.

 Әр топтан бір оқушыдан шығып, орындыққа отырып, сыныптастарының сұрақтарына жауап беру арқылы жаңа  сабақты қорытындылайды.Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау.

Интербелсенді тақта, смайликтер3 минутБағалау. Топтық бағалау жүргізу.

Смайликтермен  формативті бағалату.

Топ басшылары топ мүшелерін бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.Топтық бағалау

Смайликтермен  формативті бағалау.

Бағалау парақшасы, смайликтер3 минут«Не білдім?, Не білгім келеді? Не білемін?»  кері байланыс стикерін тарату.

Үй тапсырмасын беру.  Жаңа сөздер жаттау

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

 

 

Күнделікке жазып алады. Рефлексия плакаты, Стикер

 

Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Ағылшын тілі Сынып: 7 Мерзімі:
Тақырыбы: Treating a patient
Мақсаты: Оқушылдың танымдық  қабілеттерін, қайта жаңғыртып есте сақтау   қабілетін, сөйлеу тілін, сөздік қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Танымдық қабілеті артады.

Есте сақтау қабілеті артады.

Шығармашылық қабілеті артады.КезеңУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстарКіріспе бөлім2 минутЫнтымақтастық атосферасын қалыптастырамын.Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлеріне жылы лебіздер тілеу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.  2 минутТопқа бөлу.Үш топқа бөлінеді. (Британия, Астана, Алматы) Таратпа қағаздар7 минут  үй тапсырмасын сұраймын.Жаңа сөздерді жатқа оқиды.Өзара бағалау

«Бағдаршам» әдісімен формативті бағалау.Оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.Жаңа сабақ

таныстырылымы5 минут«ИНСЕРТ» әдісі бойынша оқушылардың  өткен білімдерін естеріне  түсіремін.

 

 

 Дәрігер туралы білімдерін еске түсіреді.

 

 

Өзара бағалау.

«Бағдаршам» әдісімен формативті бағалау.

 

 

 

 

Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парақшасы түрлі-түсті фишкалар.Жаңа сабақты қолдану15 минут

 

 

 

«Екі түрлі жазба күнделігі» стратегиясы бойынша сабақтың мазмұнымен таныстырамын.

Плакат тарқатып беріп, тапсырмамен таныстырамын.Мәтінді  топтасып оқиды, плакатты екіге бөліп, плакаттың бір бағанасына мәтіннің әсер еткен тұсын жазса, екінші тұсына неліктен әсер еткенін жазады. Өз жұмыстарын дәлелдейді.Өзара  бағалау.

«Бағдаршам» әдісімен формативті бағалау.

Оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар, плакат, маркер.Қорытынды10  минут«Бағдаршам» стратегиясы бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын.

Оқушыларға жаңа сабақ бойынша сұрақтар қоямын.Сұрақтарға жауап береді. Жауаптарын бағдаршам түстері бойынша бағалайды. Жасыл түс қызыл түске көмек береді.Өзара бағалау.

«Бағдаршам» әдісімен формативті бағалау.Интербелсенді тақта, түрлі-түсті фишкаларБағалау3 минутӨзара бағалау жүргізу.

«Бағдаршам» стратегиясымен  формативті бағалату.

Жұптасып, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бір-бірлерін бағалайды.Өзара бағалау.

«Бағдаршам» әдісімен формативті бағалау.Бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкаларРефлексия3 минут«ИНСЕРТ» әдісін пайдаланамын.

 

Үй тапсырмасын беру.  Жаңа сөздерді жаттау.Инсерт бағаналарын толығымен толтырады.

 

 

Күнделікке жазып алады. «ИНСЕРТ» кестесі

 

 

Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар1

 

Сыныбы:7                                                                            Пәні: Ағылшын тілі

 

Сабақ тақырыбы: Our favorite recipes
Сабақ мақсаты: СТО технологиялары тапсырмаларын беру арқылы жануарлар өмірі туралы білімдерін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындай отырып, сыни ойлануға дағдыланады.

Жаңа сабақты меңгереді.Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер«Миға шабуыл», «Ассосиация», «Тірек сызбалар», «Фиш боун»Сабақ түрі:

Жаңа сабақ

 

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

Кіріспе 7 минут Топқа бөлу

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

 

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.Жануарлардың  қима суреттерді  құрастырып, құрастырылған сурет бойынша 5 оқушыдан  3 топқа бөлінеді.

 

Ән айту арқылы сыныпта ынтымақтастық амосферасын қалыптастырады.

 

Интербелсенді  тақтадан көрсетілген жасырын сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.Қима суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

Power point материалдарыЖаңа сабақтың таныстырылымы15 минут Интербелсенді тақтадан жануарлардың суретін көрсетіп, түрткі сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

  1. Қалай ойлайсыңдар суретте нелер бейнеленген?

 

Жаңа тақырып туралы «Ассосиация» әдісі бойынша  топтық жұмыс жасатамын.Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

 

 

 

Берілген тақырыпты топта зерттеп, талқылап, постерге түсіреді.Power point материалдары

 

 

Оқулық, флипчарт, маркер

 

Жаңа сабақты қолдану10 минут«Тірек сызбалар»  әдісі бойынша топтық жұмыс жасату.

Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындату. Берілген тірек сызбаларды құрастырып, жаттығу жұмыстарын орындайды. Топтар бір-бірлерімен пікір алмасады.Тірек сөздер жазылған қима қағаздар, бағалау парақшасы, плакат, маркер.

Жаңа сабақты қорытындылау5 минут«Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.Балық қаңқаларына өтілген тақырып бойынша сұрақтар жазады, жазылған сұрақтарға топтар өзара жауап беріп, қорытынды ойларын жазады.Флипчарт, маркерБағалау.4 минутТоптық бағалау жүргізу.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалап шығады.

Ынталанады.Бағалау критерийі, бағалау парақшасыРефлексия3 минут«Не білдім?»,  «Не білгім келеді?», «Не білемін?» деген сұрақтарға жауаптарын стикерге жауап бергізу.«Не білдім?»,  «Не білгім келеді?», «Не білемін?» деген сұрақтарға жауаптарын стикерге түсіреді.Рефлексия парағы, стикерлерҮйге тапсырма беру1 минутҮйге тапсырма беру. Жаңа тақырыптар туралы қосымша мәліметтер іздеу.Күнделікке жазып алады.Күнделік

 

 

 

www.sabaktar.kz

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *