АҒЫЛШЫН ТІЛІ 6 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Суббота, 5 Ноябрь, 2016

www.sabaktar.kz

Ағылшын тілі мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Ағылшын тілі Сынып: 6 Мерзімі:
Тақырыбы: Step1 Grammar. Present simple  Грамматика жай осы шақ
Мақсаты  СТО технологияларын ықпалдастыра отырып, жай осы шақ туралы меңгерту.
Күтілетін нәтиже: Сыни ойлана отырып, жай осы шақ туралы білімдерін қалыптастырады
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ой қозғау» әдісі, «ИНСЕРТ» әдісі, «Сахналау» әдісі, Ыстық орындық» әдісі.
Модульдердің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану.
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
 

Кіріспе бөлім

2 минут

 

 

 

 

 

3 минут

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

 

 

 

 

Топқа бөлуге нұсқау жасаймын.

«Шаттық шеңберін» құрып, бір-бірлріне жылы лебіздер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыпастырады.

Түрлі-түсті ст икерлер арқылы 3 топқа бөлінді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті стикерлер

5 минут «Ой қозғау» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. «Менің демалыс күндерімдегі іс-әрекетім» эсселерін оқытамын. Өткен тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіреді. Жазып елген эсселерін сынып алдындаоқиды. Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер
Жаңа сабақ

таныстырылымы

10 минут Жаңа тақырыппен таныстырып, мәтінді оқытамын.

«ИНСЕРТ» әдісі бойынша жаңа сабақ туралы не білетіндерін, не білгісі келетіндері туралы біліп, жеке тапсырма беремін.

Шақтар туралы не білесіңдер?

Жай осы шақ туралы не білесіңдер?  Деген сұраққа жауаптарын дәптерге жазғызамын.

Сұрақтарға жауаптарын ізденіп, ИНСЕРТ парақшасын толтырады. Жеке тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өзін бағалайды. Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер
  10 минут «Сахналау» әдісі бойынша топтық жұмыс орындатамын.

3 топқа 3  түрлі тапсырма беремін.

1-топ Журналистер ( тақырыпқа байланысты сұрақтар әзірлеу)

2-топ Актерлер       (тақырыпқа байланысты сахналау)

3-топ Суретшілер    (тақырыпқа байланысты сурет салу

Берілген  тапсырманы  топта  талқылап, бір шешімге келіп, орындайды. Бағаалау крит ерийлеріне сүйене отырып, өз-өздерін бағалайды. Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат , маркер, оқулық.
 

Қорытынды

 

5 минут «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.

 

Әр т оптан бір оқушы шығып, орындыққа отырып жадаяттан шығуға тырсады.

 

Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер
5 минут  Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйендіріп, өз-өздерін бағалатамын.

Сабақтан алған әсерлерін білу мақатында смайликтермен формативті бағалау жүргіземін.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өздерін бағалатамын.

Сабақтан алған әсерлерін смайликтермен көрсету арқылы ынталанады.

Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер
4 минут Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға  стикерге жазғызамын. Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.   Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беремін.

-жаттығу

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

 

 

 

 

____________________________

(оқушы аты-жөні, сыныбы)

Сабақ барысында орындалған тапсырмалар Әр дұрыс берілген жауап Түйінді ой айты Топтық жұмыста белсенділік таныту Дұрыс сұрақ білді Түйінді сұраққа жауап беру Қорытынды балл Баллды бағаға айналдыру
Баллдар              

 

Бағалау шкалласы: 50-40-5

30-20-4

10-3

0-2

 

Ағылшын тілі мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  ағылшын тілі Сынып: 6 Мерзімі:
Тақырыбы: Unit1 Step1 Holiday activities  Демалыс Әрекеттері
Мақсаты Сөздік қорын молайтып, мәтінмен жұмыс істей алуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қоры молаяды.

Мәтінді аударып, мазмұнын айтып бере алады.

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер «Миға шабуыл» әдісі, «Ассосиация» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі
Модульдердің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту.
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
 

Кіріспе бөлім

2 минут

 

 

 

 

 

3 минут

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

 

 

 

 

Топқа бөлуге нұсқау жасаймын.

«Шаттық шеңберін» құрып, бір-бірлріне жылы лебіздер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыпастырады.

Бүктеулі қағазарды алып, мерекелер атаулары бойынша         топтарға жайғасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бүктеулі қағаздар

5 минут «Миға шабуыл» әдісі бойынша   үй тапсырмасын бекіту.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып,  үй тапсырмасын бекітемін.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар ойып, миға шабуыл жасап, үй т апсырмасын естеріне түсіреді. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау.

Оқулық, түрлі-ттүсті фишкалар.
Жаңа сабақ

таныстырылымы

10 минут «Ассосиация» әдісі бойынша топтық жұмыс жасатамын.

Плакат тарқатып беріп, «мерекелерден кейін демалыстар»  сөзіне топтастырамын. Жасаған жұмыстарын қорғатамын.

Мерекеден кейін демалыстар туралы білгендерін  топта ақылдасып, бр-бірлерімен пікір алмастырып, ортақ  бір шешімге келіп, постер жасайды. Дәлелдейді. Қорғайды. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау.

Плакат, маркер, бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.
Жаңа сабақты қолдану 10 минут «Ой қозғау» әдісі бойынша  топтық жұмыс жасатамын.

Ой   қозғау үшін 3  топқа 3 түрлі проблемалық сұрақ беремін.

1 топ: Демалыс күндері немен айналысасың?

2 топ: Демалыс күндері қайда барғың келеді?

3 топ: Мейрамнан кейін демалыстар несімен қызықты?

Жауаптарын постерге түсіріп, қорғатамын.

Берілен сұрақ төңірегінде топтық әңгіме жүргізіп, потерге түсіреді. Постерлерін сынып алдында қорғайды. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау.

Плакат, маркер, бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.
 

Қорытынды

 

5 минут «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтарды интербелсенді тақтадан көрсетіп, жылдам  өшіріп тастап сұрақтарға жауап бергізу арқылы жаңа сабақты қорытындылаймын. Интербелсенді тақтадан көрсетілген сұрақтарды жылдамықпен оқып жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау.

Плакат, маркер, бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.
5 минут  Бағалау. Сыныптасын критериалды бағалатамын.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалаймын.

 

Ыныптасын бағалау критерийлеріне  сүйене отырып баллдық жүйемен бағалау парақшасына қойып шығады.

Фишкаларды көрсету арқылы ынталанады.

Жасыл фишка – сабақты толық түсіндім

Сары фишка – жарптылай түсіндім

Қызыл фишка – мүлдем түсінбедім.

. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау.

Бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар
4 минут Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға  стикерге жазғызамын. Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.   Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беремін.

«Менің деиалыс күндердегі әркеттерім»эссе жаздырамын.

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

Бағаланушы оқушының аты-жөні: ———————— Бағалаушы оқушының аты-жөні:—————

Сынып:               Пәні:                     Күні:

 

Сұрақтарға дұрыс жауап берді

Топтық жұмыста белсенділік танытты

Өз пікірін дәлелдеді

Ой қозғады

Сұрақтарға шапшаң жауап берді

Қорытынды балл

Баллды бағаға айналдыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау шкалласы:

 

50-«5»

40-«4»

30-20-«3»

10-«2»

Қысқа мерзімді жоспарлау 3

 

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы Step2  My summer holidays  Менің жазғы демалысым
Сабақтың мақсаты Жаңа сөздермен мәтін құрастыруға дағдыландыру.

Сөздік қорларын молайту.

Оқытудың нәтижелері Жаңа сөздермен танысады.

Мәтін құрастыра алады.

Сөздік қорлары молаяды.

Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу

 

 

 

 

Адамның жақсы қасиеттерін стикерг жазу арқылы 5  оқушыдан 3 топқа бөлінеді.  (Сабырлы,    ұстамды, төзімді)   Түрлі-түсті стикерлер
2 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

Оқушылар қастарында отырған көршілеріне көршісінің есімінің бас әріпімен   байланысты тілек айтады.  
5 минут Үй тапсырмасын тексеру.

«Уақыт шеңбері» әдісімен үй тапсырмасын бекітемін.

Шеңбер болып  тұрып,  өткен тақырып бойынша сұрақтаға жауап береді. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Бағалау парақшасы,       А4қағазы.
Жаңа сабақтың таныстырылымы 5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

Білу.  «Ой қозғау»әдісі бойынша түрткі сұрақтар қоют арқылы жаңа сабақтың  тақырыбын ашамын.

-Демалыстардың ішінде ең ұзақ демалыс қай демалыс?
— Сендерге жазғы демалыс несімен ұнайды?
— Жазғы демалыс несімен ұнайды?

 

Түсіну.     «Миға шабуыл» әдісі  бойынша жазғы демалыс туралы ойларын айтқызып, мағынасын ашқызамын.

 Сұрақтарға сыни тұрғысынан жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

 

 

 

 

Әр топ еңбек туралы бірнеше пікірлерін  айтады. Мағынасын түсіндіреді.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Бағалау прақшасы, А4 қағазы.
Жаңа сабақты қолдану 10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

Қолдану.

Венн диаграммасын жасатамын.

 

 

 

 

 

 

 

Талдау.   «Автобус аялдамасы» әдісі бойынша     топтық жұмыс орындатамын.

 

Жазғы демаысты қысқы демалысты  салыстырып, ажыратып  Венн диаграммасын жасайды. Әр топ өз жұмысын дәлелдейді.

 

 

 

 

Әр топ аялдама болып аттарын құрастырады. Мәтінге қатысты сұрақтар дайындайды. Джиксо әдісі арқылы топтар тізбектеліп сұрақтарға жауап береді. Сұрақ құрастырған топ жауап беріп жатқан топты бағалайды.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Бағалау парақшасы, плакат, маркер, оқулық.

 

 

 

 

А 4 қағазы.

Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

5 минут Жинақтау.  «Менің жазғы демалысым»тақырыбында эссе жаздырамын. Берілен тақырып бойынша өз ойларын жинақтап, эссе жазады. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Бағалау прақшасы, А 4 қағазы.
3 минут Бағалау. Жұптастырып, критериалды бағалатамын.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып бір-бірлерін бағалайды. Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

 

Бағалау прақшасы
2 минут Рефлексия. Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп,  кері байланыс орнату Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады.   Рефлексия парағы, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беру.

 

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

Сыныптасын бағалау

Күні:                          Сыныбы:                 Пәні:

Бағалаушы о қушының аты-жөні:

Бағаланушы оқушының  а ты-жөні:

Кері баланыста өз пкірімді дәлелдей алды Жаңа сабақтың тақырыбын ашарда түйінді ой айттым Мағынанытануда өз пікікрімді дәлелдей алды Топтық жұмыста белсенділік танытты Сұрақтар қоя білді Эссе жаза алды Қорытынды балл Балды бағаға айналдыру
               

 

10  балдык жүйемен бағаланыз

 

Бағалау шкалласы:   60-50-5

40-30-4

20-10-3

 

 

 

 

 

www.sabaktar.kz

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *