ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМ БАҒЫТ
ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМ БАҒЫТ
Дүниежүзі тарихы
11-сынып.
Қоғамдық-гуманитарлық бағыт
(барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат)
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 03.04.2013 ж № 115 бұйрығымен бекітілген
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағат | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 |
Кіріспе
Тарих туралы қысқаша мағлұмат беру арқылы оқушылардың бойында cабаққа деген қызығушылын сезіндіру |
1 | Миға шабуыл, көңілді тапқырлар, Интервью әдісі, ыстық орындық | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар пәнді біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
ХХ ғ екінші жарт. мен ХХІ ғ бас Еуропа және Америка елдері | 31 | ||||||||
2 |
ХХ ғ екінші жартысы және ХХІ ғ басындағы Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары
Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы батыс елдердің дамуын зерттеуде,оқушының ойлау қабілеттерін дамыйды
|
1 | Ойлан тап, Сен маған- мен саған,Жағасын тап,Эссе | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 |
Ұлыбритания ХХ ғ 40 ж екінші жартысы-60 жылдарында
Тақырыпты топпен талдай отырып түсіну арқылы Ұлбыританияның зерттейді |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
4 |
Ұлыбритани ы 70-90 жылдарда
Тақырыптың мазмұнын жан- жақты талдау арқылы оқушыға білетіндері мен білмейтіндерінің болатыны жайында ой қозғау. |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
5 |
Ұлыбритания ХХ ғ соңы-ХХІ ғ басында
Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы топпен талқылайды, тапсырмаларды орындауға дағдыланады, ойлау қабілеттерін дамытады |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
6 |
Франция ХХ ғ 40 жылдарының екінші жар тысы-70 жылдарында
Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Топпен жұмыс істеуге пайдаланады |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
|
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
7 |
Франция ХХ ғ 80-90-шы жылдарында
Мемлекеттің 80 жылдардағы өзгерістерімен танысады, топпен тапсырмаларды орындай отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 |
Францияның ХХ ғ аяғы-ХХІ ғ басындағы дамуы
Тақырып туралы қысқаша мағлұмат беру арқылы оқушылардың бойында cабаққа деген қызығушылын сезіндіру |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасауға қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |