ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМ БАҒЫТ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМ БАҒЫТ

sabaktar.kz

Дүниежүзі тарихы

11-сынып.

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт

(барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат)

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 03.04.2013 ж № 115 бұйрығымен бекітілген

Сабақтың тақырыбы Сағат  Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе

Тарих туралы қысқаша мағлұмат беру арқылы  оқушылардың бойында cабаққа деген қызығушылын сезіндіру

1 Миға шабуыл, көңілді  тапқырлар, Интервью әдісі, ыстық орындық Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқушылар пәнді   біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға  пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ХХ ғ екінші жарт. мен ХХІ ғ бас Еуропа және Америка елдері 31
 2  ХХ ғ екінші жартысы және ХХІ ғ басындағы Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары

Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы батыс елдердің дамуын зерттеуде,оқушының  ойлау қабілеттерін дамыйды

 

1 Ойлан тап, Сен маған- мен саған,Жағасын тап,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Ұлыбритания ХХ ғ 40 ж екінші жартысы-60  жылдарында

Тақырыпты топпен талдай отырып түсіну арқылы Ұлбыританияның зерттейді

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқушылар  тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Ұлыбритани ы 70-90 жылдарда

Тақырыптың мазмұнын жан- жақты талдау арқылы оқушыға білетіндері мен білмейтіндерінің болатыны жайында ой қозғау.

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Ұлыбритания ХХ ғ соңы-ХХІ ғ басында

Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы топпен талқылайды, тапсырмаларды орындауға дағдыланады, ойлау қабілеттерін дамытады

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Франция ХХ ғ 40 жылдарының екінші жар тысы-70 жылдарында

Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Топпен жұмыс істеуге пайдаланады

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7 Франция ХХ ғ 80-90-шы жылдарында

Мемлекеттің 80 жылдардағы өзгерістерімен танысады, топпен  тапсырмаларды орындай отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8  Францияның ХХ ғ аяғы-ХХІ ғ басындағы дамуы

Тақырып  туралы қысқаша мағлұмат беру арқылы  оқушылардың бойында cабаққа деген қызығушылын сезіндіру

1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасауға  қалыптасады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар