ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
11-сынып.
Дүние жүзі тарихы
Жаратылыстану-математикалық бағыт
(барлығы 34 сағат, аптасына 1 рет)
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 03.04.2013 ж № 115 бұйрығымен бекітілген
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
ХХ ғ екінші жартысы және ХХІ ғ басындағы Еуропа және Америка елдері | 17 | ||||||||
1. |
Ұлыбритания ХХ ғ 40 ж екінші жартысы-70 жылдарында
Тақырыпты топпен талдай отырып түсіну арқылы Ұлбыританияның зерттейді ,сауатты жазуға үйренеді, ауызша сөйлеу тілін, сөздік қорын дамытады |
1 |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны
Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 |
Ұлыбритания ХХ ғ 80 ж-ХХІ ғ басында
Ұлыбритания ХХ ғ 80 ж-ХХІ ғ басындағы оқиғалар туралы түсініп оқуға, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады. |
1 |
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, сандар , сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Тақырыптың ерекшеліктерін меңгереді. Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді.Өз ойын тұжырымдап, қорытынды шығарады. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3. |
Франция ХХ ғ 40 ж екінші жартысы-70 жылдарында
Франция ХХ ғ 40 ж екінші жартысы-70 жылдарында болған оқиғалар туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға дағдыланады
|
1 |
ББҮ,ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4. |
Франция ХХ ғ 80 ж-ХХІ ғ басында
Мемлекеттің 80 жылдардағы өзгерістерімен танысады, топпен тапсырмаларды орындай отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру |
1. | Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі, | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5. |
ГФР ХХ ғ 50-70 жылдарда
Тақырып туралы мәлімет бере отырып, ГФР ХХ ғ 50-70 жылдардағы оқиғаның мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасайды, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамытады
|
1 | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді.
Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
6 |
ГФР ХХ ғ 80 ж-ХХІ ғ басында
ГФР зертеу талдау арқылы идеясын ашады топ арқылы тапсырмалар орындауда таным мүмкіндіктері ашылады ,қорытынды жасай білуге жағдайларды пайдаланады |
1 | «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
ГФР дің тарихын меңгереді Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады.
Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |