БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ
БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері |
Жеті модульдің кіріктірілуі |
Оқып- үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздер |
1 | Кіріспе | 1 | Өткен материал бойынша тапсырмалар беру арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау. | «Ассосиация» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Тапсырмаларды орындай отырып, жаңа сабаққа шолу жасап, танысады. |
Маркер,
Плакат, Стикер, оқулық, АКТ |
|
2 | Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар | 1 | СТО технологиялары арқылы жаңа сабақты меңгерту. |
Психологиялық дайындық
«Ротация», «Біреуі-үйде, үшеуі – қонақта» |
Сыни ойлауға үйрету;
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Сыни ойлануға дағдыланады.
Жаңа сабақты меңгереді. |
Маркер,
Плакат, Стикер, Кеспе қағаздар, Брошуралар |
|
3 |
Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің тәжірибелері. Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.
Көрсетілім:Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы |
1 | Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдемелерін ұғындыру. | «Уақыт шеңбері» әдісі, «Суреттеу» стратегиясы, Венн диаграммасы, Сәйкестендіру 4кестесі, «Ыстық орындық» әдісі. |
Оқытуда АКТ қолдану;
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдерімен танысады. |
АКТ,
Маркер, Плакат, Кеспе қағаздар, Стикер
|
|
4 |
Жер бетінде тіршілік пайда болуының алғышарттары: ғашықтық және ғаламшарлық алғышарттар.
Көрсетілім: ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы. |
1 | Сабақ барысында оқушыларды салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін кеңейту. |
«Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық
ДЖИГСО «Т» кестесі. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін толықтырады. |
АКТ,
Маркер, Плакат, Кеспе қағаздар, Стикер
|
|
5 | Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі алғышқы атмосфера және химиялық элементтердің бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы | 1 | Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай білуге, дағдыландыру; | «Миға шабуыл» әдісі, «РАФТ» стратегиясы, эссе. |
Сыни ойлауға үйрету;
Оқытуда АКТ қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; |
Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай біледі. | АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар | |
6 |
Тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар.
Көрсетілім: біржасушалы эукариоттардың, көпжасушалы организмдердің пайда болуының және өсімдіктер мен жануарлар дүниесі дамуының сызбанұсқасы |
1 | Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе білу қасиеттерін дамыту. |
«Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық
ДЖИГСО «Т» кестесі. |
Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі. | АКТ, бақылау парақтары | |
7 | А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжіибелері. Протобиополимерлердің пайда болу теориясы. | 1 | Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен таныстыру. | Миға шабуыл» әдісі, «Екі түрлі жазба күнделігі» стратегясы, Венн диаграммасы, «Фиш Боун» әдісі. |
Сыни ойлауға үйрету;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен танысады. |
Кеспе қағаздар,
Плакат, Маркер, Стикер
|
|
8 | Протобионттардың эволюциясы: ішкі ортаның қалыптасуы,органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығуы, генетикалық кодтың пайда болуы. | 1 | Жер тарихы және оның зерттелу әдістерімен таныстыру. |
«Ой қозғау» әдісі, «Кубизм» әдісі ,
« ДЖИКСО» |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Оқыту үшін және оқуды бағалау; Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту; Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Жер тарихы және оның әдістерімен танысады. |
Стикер,
Оқулық, Плакат, маркер, Кері байланыс парақшасы |