БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ 2 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ 2 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Туған өлке». Суретші- пейзажистердің туын- дыларымен таныстыру (Ә.Қастеев). Көркемдік жабдығы – гуашь. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінмен жұмыс «Туған өлке». Суретші- пейзажистердің туын- дыларымен таныстыру (Ә.Қастеев). Көркемдік жабдығы – гуашь. Дәптермен жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | «Алтын күз» Кескіндеме құралдарымен орындалған табиғат сұлулығы. Орында- лу тәсілі – пастоздық кескіндеме. Көркемдік жабдығы – гуашь. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | «Кескіндеме(живопись)»- бұл жазықтықтың бетіне (кенеп, ағаш, үй қабырғасының беті) жағылған әр түсті бояу қабаттарының көмегімен жасалған өнер шығармасы. Кескіндеменің графикадан айырмашылығы осында. Қолданылатын материалдарға (бояу) байланысты кескіндеме техникасының түрлері мынадай болады: майлы бояу, субояқ (акварель), темпера, фреска, мозайка. Бұл сөз орыстың «живой писать» «тірі жазу» деген сөзінен шыққан. Табиғат қоршаған ортадағы сұлулық бояу нақышымен қымбат. Олардың көркі ең алдымен түрлі — түстің реңіне байланысты айқындалады. Табиғатта кездесетін түстер негізінен негізгі үш түске бөлінетінін білеміз. Осы үш түсті араластыру арқылы қосымша түстер алынады. Ал қосымша түстердің өзі жылы түстер және суық түстер болып бөлінеді. Жылы түстерге қызыл, сары, қызыл сары түстер жатады. Ал суық түстерге көк, көгілдір, жасыл түстер кіреді. Түстер ерекшелігін, қасиеттерін жақсы білу үшін кескіндемеде, сәндік өнерде көбірек суреттер салып үйренуіміз керек. Табиғатта жылы және суық түстер ғажайып үйлесім тапқан. Шөлдің сары құмы мен көгілдір аспан және Антарктида мұзы, көлдер мен теңіздердің көк суы және күн батқан сәттегі қызғылт түсті тау шыңдары. Жануарлар мен өсімдіктер әлемі де жылы және суық түстерден тұрады. Осы жылы және суық түстердің өзі реңктерге бөлінеді. Реңк — бұл бір түстің бірнеше түрге түрленуі. Әрбір бояу түстерінің көптеген реңктері болады. Егер кез келген түстер реңктерінде сары немесе қызыл түс басым болса, онда реңктер жылыға жатады. Табиғаттың төрт мезгілінде де осы түстердің, яғни жылы және суық түстердің барлығын көруге болады. Мысалы: алтын күз мезгілін алсақ, жылы түстерді табуға болады. Бұл кезде айнала қоршаған өсімдік әлемі сары түске, қызыл түске еніп, сұлулық мекеніне айналады. Ал, қыс мезгілін алсақ айнала аппақ қар, көгілдір мұз суық ауа — райы барлығы қатқыл, қатал көрініс тауып суық түске енеді. Егер сіздер жақсы суретші болғыңыз келсе өзіңді қоршаған ортаға, дүниеге зер сала қарап, елеусіз көрінетін сұлулықты, немқұрайлы, назарсыз қалдырмауға тырысуыңыз керек. Сонда бояулар әлемі саған таусылмас қуаныш сыйлайды! |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Жануарларды мүсіндейміз» – түлкі, қоян. Пластикалық материалдармен танысу. Дөңгелек мүсін. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||
Психологиялық ахуал |
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне
жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқушыларға бүгінгі сабақта қандай тақырып өтетінімізді түсіндіру Мүсіннің шығу тарихы Қазақстан аумағында ежелгі мүсін өнері ескерткіштері тас дәуірінде пайда болған. |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Жануарларды мүсіндейміз» – түлкі, қоян. Пластикалық материалдармен танысу. Дөңгелек мүсін. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінмен жұмыс Оқушылар жануарлар туралы бейнеленген фотосуреттерді, түрлі слайдпен әзірлеген жануарлардың қимыл үстіндегі суреттерін көріп шығады. |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | «Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
«Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз.
Жоба жаасаау Қорғау |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||
Психологиялық ахуал |
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне
жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Оқушылар, бәріміз сабақ барысында сәндік ашық хатты қалай жасау керектігін түсіндік. Енді бәріміз ашық хат жасап, бір-бірлеріңе мерекеде табыс етулеріңе болады. 1.Сәндік ашық хат дегенді кім қалай түсінді? 2. Сәндік ашық хатты біз қалай қолданамыз? |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Сиқырлы сырмақ»: өрнек, оның қолданылуы. Қазақ халқының ою- өрнегінің ерекшеліктері. Өрнектің түрлері. Сәндік өрнек құрастыру. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінмен жұмыс «Сиқырлы сырмақ»: өрнек, оның қолданылуы. Қазақ халқының ою- өрнегінің ерекшеліктері. Өрнектің түрлері. Сәндік өрнек құрастыру. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар Дәптермен жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | «Жануарлар туралы ертегіге сурет саламыз»: суреттегі композиция тәсілдері, қосымшаның негізгіге бағынуы. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
«Жануарлар туралы ертегіге сурет саламыз»: суреттегі композиция тәсілдері, қосымшаның негізгіге бағынуы.
Жоба жасау |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|