ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 8 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы |
Арнайы жүгіру жаттығулары.
Жоғарғы старттан 20 м, 60 м 60 м жүгіру 6х10 м өрмек айнала жүгіру 60-150 м қайталау жүгірулері |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Арнайы жүгіру жаттығулары.
Жоғарғы старттан 20 м, 60 м 60 м жүгіру 6х10 м өрмек айнала жүгіру 60-150 м қайталау жүгірулері Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | 2000 м, 3000м жүгіру.10-12 минутқа жүгіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
2000 м, 3000м жүгіру.10-12 минутқа жүгіру
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Кедергілерден өтіп жүгіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық медальдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған медальдарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма Спортзалда жаттығу |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Кедергілерден өтіп жүгіру
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Ұзындыққа «Аяқты бүгу» тәсілімен секіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Ұзындыққа «Аяқты бүгу» тәсілімен секіру
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Биіктікке «Адымдау» тәсілімен секіру «екпін алу, итерілу,ұшу,жерге түсу» бөліктеріне жекелеген жаттығулар | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Биіктікке «Адымдау» тәсілімен секіру «екпін алу, итерілу,ұшу,жерге түсу» бөліктеріне жекелеген жаттығулар
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Кішкене допты қашықтыққа лақтыру кезіндегі жекелеген жаттығулар | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық медальдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған медальдарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма Спортзалда жаттығу |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Кішкене допты қашықтыққа лақтыру кезіндегі жекелеген жаттығулар Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы |
Қозғалмалы ойындар
Лақтыруға қатысты ойындар «Нысанаға дәл тигіз» «Шығыршықты діңгекке дәл кигіз» |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Қозғалмалы ойындар
Лақтыруға қатысты ойындар «Нысанаға дәл тигіз» «Шығыршықты діңгекке дәл кигіз»
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы |
Дала жарысы (Кросс)
|
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Дала жарысы (Кросс)
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Бағытын өзгерткен қалыпта белгіленген жерлермен жүгіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Спорттық медальдар арқылы топқа бөлу | Оқушылар таңдаған медальдарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма Спортзалда жаттығу |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Бағытын өзгерткен қалыпта белгіленген жерлермен жүгіру
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Жаттығу | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Жүру мен жүгіруді алмастыра отырып
6 минутқа жүгіру |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |