ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 3 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 3 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ
3-сынып «Алматыкітап» баспасы бойынша дене шынықтырудан кмж
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||
Сабақтың атауы | 60 м жүгіру | ||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау |
||||
Рефлексия | Айтжүргін — ойынында жиналған жастар дөңгеленіп отырып, тізелерін бүгіп, аяқтарын жартылай алға созады. Осы кезде ортаға көпшіліктің қалауы бойынша біреуі шығып, беліндегі белдігін алып отырғандардың біреуінің бүгулі тізесінің қуысына тыққан кезде отырған адам қолма-қол белдікті ұстай алып арлы-берлі «айтжүргін» «айтжүргін»деп басқалардың аяғының арасына жылдамдатып жүгірте береді. Осы кезде ортадағы адам белдікті жылдам суырып алып, іздеушінің арқасынан белдікті жылдам суырып алып, іздеушінің арқасынан гүрсілдетіп ұрып-соғып есінен тандырады. Бір кезде өлдім-талдым дегенде белдікті біреуінің аяғының арасынан ұстай алғанда, өзінің шабан қимылдауының, орашолақтығының кесірінен ұстатып алған адам ортаға шығып айыбын ән айту, домбыра тарту немесе би билеу арқылы өтейді де, әрі қарай ойынды сол жүрізетін болады. (Мұндай айып кезінде орындаушының өз қалауы бойынша кез келген ән-күй, би орындалады). | ||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | 1500 м жүгіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
1500 м жүгіру
Жаттығу |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Балалар маршпен жүріп, залды бір айналып келіп бір қатарға тұрады. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | 150 г допты қашықтыққа лақтыру | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал |
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне
жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 150 г допты қашықтыққа лақтыру |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Бірқалыпты жүгіру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Қатарда тұрып допты оңға,солға бұру |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Бірқалыпты жүгіру |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Бір орнындан ұзындыққа секіру | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту |
Бір орнындан ұзындыққа секіру
Жаттығу |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау |
||
Ой толғаныс | «Паравоз» №1 Мақсаты: Балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып паравоз сияқты жүруге, өлең жолдарын қайталап айтуға үйрету. Мазмұны: Қатар — қатар тұрайық, Кәне, кәне, сұрайық. Кімнің болса бойы ұзын Паравозы пойыздың Кімнің, апай, бойы ұзын Паравозы ол пойыздың?! Тәрбиеші бойы ұзын баланы көрсетеді. Сол бала паравоз болып алда тұрады. Ал қалғандары соның артынан ұстап тұра бастайды. Ал, паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да! Пш — пш, пш — пш!- біз кеттік Жүрісті біз гулетіп Жүрісті біз гулетіп Гу — гу, гу — гу, гуілдеп Қалып қойма біріңде Пш — пш, пш — пш!- біз кеттік жүрісті біз үдеттік. |
||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Бос орын» | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал |
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне
жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Бос орын» |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | «Күзетшілер» | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау | ||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Күзетшілер» |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | «Белбеу тастау» | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Белбеу тастау» Теориялық мәліметтер |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | «Жаяу көкпар» | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
«Жаяу көкпар»
Жаттығу жасап үйрену |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау Белтемірге тартылу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Сапқа тұру және сапты қайта құру | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |