ҚАЗАҚ ТІЛІ 1 СЫНЫП ҰМЖ ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОРЫС КЛАСС. ДЛЯ РУССКИХ КЛАССОВ
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
(барлығы 66 сағ., аптасына 2 сағ.)
№ | Ортақ тақырып | Бағдарлама бөлімдеріне сілтеме | Оқу мақсаты | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Мерзімі | Мерзімнің өзгеруі ескерту |
1-тоқсан | |||||||
1 | Өзім туралы |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сәлем! Сенің атың кім? | 1 | ||
2 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Бұл кім? | 1 | |||
3 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
3.3 Мәтіннің жанрлары мен түрлерін анықтау |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату |
Бұл не? | 1 | |||
4 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Қандай доп? | 1 | |||
5 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Неше доп? | 1 | |||
6 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
3.3 Мәтіннің жанрлары мен түрлерін анықтау |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату |
Киімдер | 1 | |||
7 |
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Сен не киесің? | 1 | |||
8 |
1.1 Тыңдалым тәсілдерін қолдану
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну |
1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
Кел, қайталайық! | 1 | |||
9 | Менің кітапшам | 1 | |||||
10 | Менің мектебім |
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мынау- мектеп | 1 | ||
11 |
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Менің сыныбым | 1 | |||
12 |
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Оқу құралдары | 1 | |||
13 |
1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну
2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог) және тілдік нормаларды сақтау |
1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру |
Мен жеті жастамын | 1 |