АҒЫЛШЫН ТІЛІ 5 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Пятница, 4 Ноябрь, 2016

 

sabaktar.kz

 Қысқа мерзімді жоспарлау 1

 

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы Менің атым Омар.My name is Omar
Сабақтың мақсаты Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақты меңгерту. Есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Оқытудың нәтижелері Диалогтік қарым-қатынасқа түсе отырып, жаңа сабақты меңгереді. . Есте сақтау қабілеттері артады.
Негізгі дереккөздер Қима қағаздар, плакат, маркер, түрлі-түсті гүлдер, бағалау парақшасы, оқулық.
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу Джиксо әдісі арқылы 1,2 санап топқа бөлінеді.
3 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне гүлдер сыйлап, жылы лебіздер білдіру арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Гүлдер
Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут  Оқулықтан Омардың суретін көрсетіп, түрткі сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

  1. Қалай ойлайсыңдар суретте кім бейнеленген?
  2. Омар деп атауларының  себебі неде?
  3. Оқулықта Омардың орнына өздеріңді қойып не айта аласыңдар?

«Ассосиация» әдісі бойынша топтық жұмыс жасату.

«Джиксо» әдісі бойынша топтық бағалау жүргізу.

Сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлана отырып жауап бере отырып, топтаса жұмыс жасайды. Топтық бағалау.Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы
Жаңа сабақты қолдану 10 минут «Мозайка» әдісі бойынша оқулықта берілген жаттығулармен жұмыс жасату. Қима қағаздард берілген жаттығу жұмыстарын топтасып орындап, қима қағаздардан гүл құрастырады. Топтық бағалау.Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Қима қағаздар, түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
Сергіту сәті 3 минут Ән айтқызу арқылы сергітіп алу. Әр топ өздерінің топ аттарна байланысты өлеңнің 1 шумағын айту арқылы сергі алады. Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау
Жаңа сабақты қорытындылау 

 

5 минут «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Интербелсенді тақтадан көрсетілген зымыран сұрақтарға жауап бру арқылы жаңа сабақты қорытындыайды. Топтық бағалау.Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
4 минут Бағалау. Топтық бағалау жүргіздіру.Түрлі-түсті гүлдермен формативті бағалау. Топ басшылары  бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топтық бағалау жүргізеді. Топтық бағалау.Түрлі-түсті гүлдермен форматиивті бағалау

 

Түрлі-түсті гүл, бағалау парақшасы, оқулық.
2 минут Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп,  кері байланыс орнату Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады. Рефлексия парағы, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беру.Диалог құрастыру. Күнделікке жазып алады. Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспарлау 2

 

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы Good morning. Қайырлы таң!
Сабақтың мақсаты СТО технологиялары арқылы тіл байлықтарын дамыту.
Оқытудың нәтижелері Сыни ойлана алады. Тіл байлықтары дамиды.
Негізгі дереккөздер Брошуралар, Бағалау парақшасы, ұялы байланыс түрлері, плакат, маркер
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу 

 

 

 

Ұялы байланыс түрлерімен 6 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline»,    «Tele 2» Брошуралар
2 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.   Шаттық шеңберін құрап, бір-бірлеріне жылы лебіздер тілеу арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.
5 минут Үй тапсырмасын тексеру.Өткен тақырыпа байланысты сұрақтар қою. (стикерлерге байланысты)

 

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Сыныптасын критериалды бағалау.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут   Жаңа тақырыпқа сәйкес «Топтастыру» стратегиясы бойынша  топтық жұмыс жасату. Таңертең қалай сәлемдесу туралы топта ақылдасып, ортақ бір шешімге келіп, постер жасайды.  Әр топ жасаған постерлерін дәлелдейді. Сыныптасын критериалды бағалау.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
Жаңа сабақты қолдану 7 минут «Тікелей радиоэфирге қоңырау шалу» әдісі бойынша диалогтық оқытуды орнату. 

 

Топтан бір оқушы шығып жүргізуші болады, топтың қалған мүшелері сұрақ қояды. Бір-бірлерімен диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Сыныптасын критериалды бағалау.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері, ұялы телефон.
Жаңа сабақты қорытындылау 

 

7минут «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау Балық қаңқаларына тақырып бойынша сұрақтар қойып, келес топ сұрақтарға жауап беріп, қорытындылайды. Сыныптасын критериалды бағалау.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері, плакат, маркер.
4 минут Бағалау. Сыныптасын критериалды бағалату.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Актив  —   сабақты толық түсіндім

Теле 2 – жартылай түсіндім

Билайн – мүлдем түсінбедім

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалайды.Ұялы байланыс түрлері бойынша формативті бағаланады. Сыныптасын критериалды бағалау.Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Бағалау прақшасы, ұялы байланыс түрлері
2 минут Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс орнату. Бес саусақ тұсына не білгіс келетіндерін, не білгендірін жазып рефлексия парағына жабыстырады. Рефлексия парағы, бес саусақ
1 минут Үйге тапсырма беру.  Күнделікке жазып алады. Күнделік

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспарлау 3

 

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы Where are you from? Сен қай жерденсің?
Сабақтың мақсаты Диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, сөздік қорын молайту.
Оқытудың нәтижелері Диалогтық қарым-қатынасқа түседі.Сөздік қоры молаяды.
Негізгі дереккөздер Жемістердің суреті, плакат, маркер, бағалау парақшасы, стикер.
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу 

 

 

 

Жеміс атауларымен 6 оқушыдан 3 тоқа бөлу. «Apple», «Orange», «Carry». Жемістердің суреті
2 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

 Жемістерді бір-бірлеріне ұсына отырып, бір-брлеріне тілек айтқызу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Жеміс суреттері
5 минут Үй тапсырмасын тексеру.«Уақыт шеңбері» әдісімен үй тапсырмасын бекіту.

Жазбаша жазып келген тапсырмаларын оқытып, бағалату.

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі.Жазбаша жазып келген жаттығу жұмыстарын бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы бағалайды. Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау Бағалау прақшасы, жеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақтың таныстырылымы 5 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  «Суреттеу» стратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.Интербелсенді тақтадан  суреттер көрсетіп, сұрақтар қою.
1. Балалар, тақтадан қай елдің суретін көріп тұрсыңдар?

2. Бұл елде кімдер тұрады?

3. Ағылшынша сен қайдансың деп қалай сұрайды?

 

Интербелсенді тақтадан суреттерді көріп, сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады.Жасаған жұмыстарын сынып алдында дәлелдейді.

 

Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау Бағалау прақшасы, жеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақты қолдану 7 минут 

 

 

 

3 минут

 Оқулықтағы жаттығуларды топпен орындату. 

 

 

 

Сәйкестендіру кестесін толтырту.

Берілген жаттығуларды стикерге орындап, дәлелдеп, жеміс ағашына іледі. 

Адасқан сөздерді ретімен сәйкестендіреді.

Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау Бағалау прақшасы, жеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақты қорытындылау 

 

5 минут Жинақтау.  «Ыстық орындық» әдісмен жаңа сабақты қорытындылау. Әр топтан бр оқушы шығып, ыстық орындыққа отырып, срақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды. Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау Бағалау прақшасы, жеміс-жидек түрлері
3 минут Бағалау. Топтық бағалау.Жеміс-жидектер түрімен формативті бағалау.

Көк алма – толық түсіндім

Құлпынай – жартылай түсіндім

Апельсин – мүлдем түсінбедім.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы топ мүшелерін бағалатады.Жемс-жидек түрлерімен формативті бағалау. Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау Бағалау прақшасы, жеміс-жидек түрлері
2 минут Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп,  кері байланыс орнату Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады. Рефлексия парағы, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беру.  Күнделікке жазып алады. Күнделік

 

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспарлау 4

 

Күні: Пәні: Ағылшын тілі Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы How are you?Қалың қалай?
Сабақтың мақсаты Жаңа сөздермен таныстыра отырып, қал-жағдайын сұрай алуға дағдыландыру.
Оқытудың нәтижелері Сөздік қорлары молаяды.Қал-жағдайын сұрап, жауап бере алады.
Негізгі дереккөздер Оқулық, плакат, маркер, стикерлер, интербелсенді тақта
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау

                                                   

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут Топқа бөлу 

 

 

 

Түрлі-түсті стикерлер арқылы 6 оқушыдан 3 топқа бөлу. Түрлі-түсті стикерлер
2 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.   «Екі жұлдыз бір тілек» стратегиясы бойынша осы сабаққа күтілетін 2 мақсат және осы сабақтан күтілетін 1 үміттерін стикерге жазып, жүрек салынған плакатқа іледі.   Стикерлер
5 минут Үй тапсырмасын тексеру.«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

 

Әр топтан бір оқушыдан шығып, ыстық орындыққа отырып, оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді.  Өз-өзін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратетиягысымен формативті бағалау. Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут 

 

Жұптық жұмыс жасату. Берілген  сөздермен диалог құрайды. Жұптасып оқиды.. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өздерін бағалайды. Өз-өзін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратетиягысымен формативті бағалау. Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
Жаңа сабақты қолдану 10 минут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Егерде мен……» стратегиясы бойынша топтық жұмыс орындату.. Оқушылар топтасып, егер де мен сенің досың болсам менің жағдайымды қалай сұрар едің? Деген тақырыпта талқылаулар өткізеді. Өз-өзін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратетиягысымен формативті бағалау. Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
Жаңа сабақты қорытындылау 

 

5 минут Сұрақ-жауап өткзу арқылы сабақты қорытындылау. Өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап беру арқылы жаңа  сабақты қорытындылайды. Өз-өзін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратетиягысымен формативті бағалау Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
3 минут Бағалау . Өз-өздерін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратегиясы бойынша формативті бағалау. Бағалай критерийлеріне сүйене отырып, бағалау парақшасына өз-өздерін бағалап, қорытынды бағаларын шығарады. Өз-өзін критериалды бағалау.«Бағдаршам» стратетиягысымен формативті бағалау Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
2 минут «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы бойынша сабақтың кіріспе бөлімінде жазған 2 мақсат, бір үмітке жете алдыма, стикерге ойларын жаздыру. Жазылған 2 мақсат, 1 үмітке жете алғандары не жете алмағандары туралы  стикерге толықырып жазады. Рефлексия парағы, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беру.  Күнделікке жазып алады. Күнделік

 

sabaktar.kz