БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

sabaktar.kz

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар.

Сабақ мақсаты:  Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «ДЖИГСО»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

 

 

 

А4 қағаздар  

 

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

10 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі

   

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

«Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Кіріспе бөлімді оқу.

 

Инсерт

сиратегиясы

 

  Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Пән атауы: Биология

Сабақ тақырыбы: Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар

Сабақ мақсаты:  Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар  туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «ДЖИГСО»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

 

 

 

А4 қағаздар  

 

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

10 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі

   

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

«Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

 

 

Инсерт

сиратегиясы

 

  Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §1. Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары.

Сабақ мақсаты: Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттарытуралы  білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау..
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер», «ДЖИГСО» әдіс,   Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ғалымдардын суреттерін 5ке немесе 6 бөліп, қиылған қағаздарды оқушыларыма

таратамын нәтижесінде

топқа бөлінеді.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Веер» әдісі арқылы тексереді

А4 парағынан таратып беру

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Ғалымдардын

суреттерін 5 немесе 6 бөлікке бөлінген  қима қағаздарды таңдау арқылы және оларды біріктіру арқылы  4 топқа  бөлінді.

 

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

мозайка әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, «Веер»,

ғалымдардың

суреттері

А4 қағаздары

 

 

Плакаттар

Түрлі-түсті қаламсап

тар

клейлер

 

Өзара топтар бағалайды.

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 минут

Жаңа  сабақты қолдану

20минут

 5. Талдау

«ДЖИГСО»   әдіс,

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау 1 топ ↔2 топ  3топ ↔4 топ өзара тексереды, бағалайды

  А4 қағаздары  
Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берлген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды.

§§1. Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары.

 

Инсерт

сиратегиясы

 

  Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы.

Сабақ мақсаты: Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы туралы  білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау..
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер», «ДЖИГСО» әдіс,   Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ғалымдардын суреттерін 5ке немесе 6 бөліп, қиылған қағаздарды оқушыларыма

таратамын нәтижесінде

топқа бөлінеді.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Веер» әдісі арқылы тексереді

А4 парағынан таратып беру

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Ғалымдардын

суреттерін 5 немесе 6 бөлікке бөлінген  қима қағаздарды таңдау арқылы және оларды біріктіру арқылы  4 топқа  бөлінді.

 

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

мозайка әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, «Веер»,

ғалымдардың

суреттері

А4 қағаздары

 

 

Плакаттар

Түрлі-түсті қаламсап

тар

клейлер

 

Өзара топтар бағалайды.

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 минут

Жаңа  сабақты қолдану

20минут

 5. Талдау

«ДЖИГСО»   әдіс,

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау 1 топ ↔2 топ  3топ ↔4 топ өзара тексереды, бағалайды

  А4 қағаздары  
Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берлген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды.

§ Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы

 

Инсерт

сиратегиясы

 

  Жиынтық баға

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________