БИОЛОГИЯ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
- БИОЛОГИЯ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ
Сабақ тақырыбы |
Сағат
саны |
Мерзімі
|
Оқу мақсаты | Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері | Жоспарланған бағалау | Оқушылардың сабаққа қатысуы | Ресурстар | |||||||
Кіріспе
Биология ғылымы. |
1 | Оқушыларға биология ғылымының даму тарихы туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
І бөлім. Цитология. Цитологияның міндеттері (1 сағат). | ||||||||||||||
Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері | 1 |
Биология әдістерін сарамандық
жұмыстарға пайдалана білу,микроскоппен жұмыс жасау |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power
Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
ІІ бөлім. Жасушалық теория (19 сағат). | ||||||||||||||
I тарау. Жасушаның химиялық құрамы (9 сағат). | ||||||||||||||
Жасушаның ашылуы және зерттеу тарихы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Биологияның дамуы үшін жасушалық теорияның маңызы. | 1 | Жасушаның ашылу тарихы . Жасуша теориясының қалыптасуы | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Жасуша дамудың бірлігі екендігі, тірі организмнің құрылымы мен қызметінің бірлігі. | 1 | Жасушаның даму тарихы туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі рөлі. | 1 | Жасушаның химиялық құрамы, бейорганикалық заттар туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Органикалық заттар: көмірсулар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. | 1 | Жасушаның химиялық құрамы, органикалық заттар туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. | 1 | Жасушаның химиялық құрамы, органикалық заттар ніруыздар туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Органикалық заттар: липидтер, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. | 1 | Органикалыққ заттар, липидтер туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі. | 1 |
ДНҚ молекуласының құрылысы мен ерекшеліктеріне сипаттама беру.
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Нуклеин қышқылдары: а- РНҚ, т-РНҚ, р-РНҚ және АТФ, олардың құрылысы және жасушадағы рөлі. | 1 |
Нуклеин қышқылдары-
ның маңызы.РНҚ редупликациясы оның түрлері , сипаттама беру. |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі. | 1 | Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
II тарау. Прокариоттық жасушаның құрылысы мен қызметі (2 сағат). | ||||||||||||||
Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.
№1 зертханалық жұмыс. Эукариоттық (өсімдік, жануар, саңырауқұлақ) және прокариоттық жасушалардың (бактериялар) құрылысы. |
1 | Прокариоттар туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Бактериялар тіршілік әрекеттерінің алуантүрлілігі. | 1 | Бактериялар туралы оқушыларға түсінік беру, алған білімдерін дамыту | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
III тарау. Эукариоттық жасушаның құрылымдық-функциялық құрылыс ерешеліктері (8 сағат). | ||||||||||||||
Жасушаның негізгі құрам бөліктері. Түрлі жасушалық құрылымдар мембранасының құрылысы мен функциялық ерекшеліктері.
Көрсетілім: Өсімдік және жануар жасушаларының микропрепараттары. №2 зертханалық жұмыс. Пияз эпидермисінің жасушаларындағы плазмолиз және деплазмолиз құбылыстарын бақылау. |
1 |
Түрлі жасушалық құрылымдар мембранасының құрылысы мен функциялық ерекшеліктері.
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Цитоплазма органоидтері: эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар.
№3 зертханалық жұмыс. Өсімдік жасушаларындағы цитоплазманың қозғалысын бақылау. |
1 | Цитоплазма органоидтері: эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Цитоплазма органоидтері: пластидтер, митохондриялар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі. | 1 | Цитоплазма органоидтері: пластидтер, митохондриялар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Цитоплазма органоидтері: жасуша орталығы, рибосомалар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі. | 1 | Цитоплазма органоидтері: жасуша орталығы, рибосомалар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі туралы тұсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Цитоқаңқа. Қозғалыс органоидтері, жасушалық қосындылар, олардың құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. | 1 | Цитоқаңқа. Қозғалыс органоидтері, жасушалық қосындылар, олардың құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. | 1 | Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер. | 1 | Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктерді салыстыру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
«Эукариоттық жасушаның құрылымдық-функциялық құрылыс ерешеліктері» тақырыбы бойынша білімдерін қорытындылау және жүйелеу. | 1 | Оқушыларды тарау бойынша алған білімдерін қорытындылау | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
ІІІ бөлім. Тіршіліктің жасушалық емес формалары (2 сағат). | ||||||||||||||
Вирустар және фагтар. ЖИТС-тің (жүре пайда болған иммундық тапшылық синдромы) вирусы. Оның құрылысы мен тіршілігінің ерекшеліктері.
Көрсетілім: Түрлі молекулалар мен вирустық бөлшектердің моделдері. |
1 | Вирустар туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Вирустық аурулардың алдын алу. | 1 | Вирустық аурулардың алдын алу шараларының жолдарын түсіндіру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
ІV бөлім. Жасушадағы зат және энергия алмасу (метаболизм) (9 сағат). | ||||||||||||||
Жасушадағы зат және энергия алмасу. Зат алмасу реакцияларының катализдік сипаты. | 1 | Жасушадағы зат және энергия алмасу реакцияларын түсіндіру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Пластикалық алмасу. | 1 | Оқушыларға пластикалық алмасу туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Энергиялық алмасудың негізгі кезеңдері.
Көрсетілім: Жасушадағы метаболизм жолдарының сызбанұсқалары. |
1 | Энергиялық алмасудың негіздері туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Жасушалық тыныс алу процесінің айрықша ерекшеліктері. | 1 | Жасушалық тыныс алу процесінің ерекшеліктері туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Органикалық заттарды түзу әдістері: автотрофтар және гетеротрофтар. | 1 | Органикалық заттардың түзілу әдістері туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Фотосинтез, оның сатылары, биосферадағы ғарыштық рөлі. Хемосинтез, оның биосферадағы маңызы.
Көрнекілеу: фотосинтез процесін бейнелетін тәжірибелер. |
1 | Фотосинтез, хемосинтез туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Нәруыздың биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі — ген туралы түсінік. Генетикалық код. Нәруыз биосинтезінің матрицалық принципі.
Көрнекілеу: «Нәруыз синтезінің» модель-аппликациясы. |
1 | Оқушыларға нәруыз биосинтезі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
ДНҚ матрицасына сәйкес а-РНҚ-ның түзілуі. Биосинтездің реттелуі.
Көрнекілеу: ДНҚ және РНҚ модельдері. |
1 | Оқушыларға ДНҚ және РНҚ матрицасысының түзілуі туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Гомеостаз туралы түсінік, жасушадағы зат және энергия алмасу процестерінің реттелуі. | 1 | Жасушадағы зат және энергия алмасу процестерінің реттелуі | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
V бөлім. Организмдердің көбеюі және жеке дамуы (онтогенез) (10 сағат). | ||||||||||||||
IV тарау. Өсімдіктер мен жануарлардың жыныссыз көбеюі (2 сағат). | ||||||||||||||
Өзін-өзі ұдайы өндіру — тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы.
Көрсетілім: Митоздың сызбанұсқасы. |
1 | Митоз процесі туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Организмдердің жыныссыз көбею формалары: жасушалардың митоздық бөлінуі, споратүзу, бүршіктену, вегетативтік көбею. Жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы.
Көрсетілім: Жыныссыз, көбеюдің түрлерін бейнелейтін кестелер. |
1 | Организмдердің жыныссыз көбею формалары туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
V тарау. Жынысты көбею (3 сағат). | ||||||||||||||
Жынысты көбею. Мейоз, оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез.
Көрсетілім: Мейоздың және жынысты көбейудің кестелері. |
1 | Жынысты көбею, мейоз туралы, оның маңызы жөнінде түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері. | 1 |
Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың маңызы туралы түсінік
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Ұрықтанудың биологиялық маңызы. | 1 | Ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
VI тарау. Жеке даму (онтогенез) (3 сағат). | ||||||||||||||
Организмдердің жеке дамуы (онтогенез) түсінігі. Бөліну, өсу, жасушалардың жіктелуі, органогенез, көбею, картаю, организмнің өлуі. | 1 | Организмдердің жеке дамуы туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Э.Мюллер және Э. Геккельдің биогенетикалық заңы. Өсімдіктердің онтогенезі. Жануарлардың онтогенезі.
Көрсетілім: омыртқалы жануарлар ұрықтарының ұқсастығы. |
1 | Өсімдіктер мен жануарлар онтогенезі және биогенетикалық заңдар туралы оқуышларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөліктерінің өзара әсері. | 1 | Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөліктеріне өзара әсері туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
VII тарау. Организмнің дамуы және қоршаған орта (2 сағат). | ||||||||||||||
Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі. Токсиндік заттардың эмбриондық және постэмбриондық даму кезеңдерінің барысына әсері (туа біткен кемтарлықтар).
Көрсетілім: жоғары сатыдағы өсімдіктердің эмбриондық және постэмбриондық дамуын бейнелейтін кестелер. |
1 | Эмбриондық және постэмбриондық даму туралы оқуышларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Организмнің өсуі және дамуы. Орта жағдайларының өзгерістеріне организмнің бейімделу деңгейлері. Организмнің қартаюы және өлуі. Жыныссыз көбеюдегі онтогенездің ерекшелігі. | 1 | Организмнің өсуі және дамуы туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
VІ бөлім. Генетика негіздері (12 сағат). | ||||||||||||||
VIII тарау. Тұқымқуалаушылықтың негізгі заңдылықтары (7 сағат). | ||||||||||||||
Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г.И.Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.
Практикалық жұмыс. Генетикалық есептер шығару. |
1 | Генетиканың даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру, Г.Мендель заңдарын түсіндіру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Көптік аллельдер. Талдаушы шағылыстыру. Дигибридтік және полигибридтік шағылыстыру. Тәуелсіз үйлесімдік заңы. Фенотип және генотип. Тұқым қуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері.
Практикалық жұмыс. Генетикалық есептер шығару. |
1 | Тұқым қуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныс хромосомаларының генетикалық құрылымы. Гомогаметалы және гетерогаметалы жыныс. Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы. | 1 | Гомогаметалы және гетерогаметалы жыныс. Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы. Гендердің тіркесу топтары. Белгілердің тіркес тұқым қуалауы. Морган заңы. | 1 | Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы туралы түсінк беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Гендердің толық және толық емес тіркесулері. Хромосомалардың генетикалық картасы.
Көрсетілім: тұқымқуалаушылық заңдылықтарын, хромосомалардың айқасуын бейнелейтін модель — аппликациялар. |
1 | Гендердің толық және толық емес тіркесулері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Генотип — біртұтас жүйе. | 1 | Хромосомалық (ядролық) және цитоплазмалық тұқымқуалаушылық туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Белгілердің анықталуында аллельді (доминанттылық, толық емес доминанттылық) және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесулері (комплементарлық, эпистаз және полимерия). | 1 | Белгілердің анықталуына гендердің өзара әрекеттесулері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
IX тарау. Өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары (5 сағат). | ||||||||||||||
Өзгергіштіктің негізгі формалары. Генотиптік өзгергіштік. Мутациялар. Гендік, хромосомалық және геномдық мутациялар. Сомалық және генеративтік мутациялар.
Көрсетілім: қоршаған орта жағдайларының организм өзгергіштігіне әсерін көрсететін тәжірибе нәтижелері; кеппешөп материалдары, будандық, полиплоидтық өсімдіктердің жинақтамалары, нақпішіндері. №4 зертханалық жұмыс. Өсімдік фенотиптерін зерттеу. |
1 | Өзгергіштік туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Жартылай летальды және летальді мутациялар. Мутациялардың себептері мен жиілігі, мутагендік факторлар. Мутациялардың эволюциялық рөлі. | 1 | Мутациялардың эволюциялық рөлі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Үйлесімдік өзгергіштік, оның түрдің шегінде генетикалық алуантүрлілікті қалыптастырудағы рөлі және эволюциялық маңызы. Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі гомологтік қатарлар заңы. | 1 | Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі гомологтік қатарлар заңы туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Фенотиптік немесе модификациялық өзгергіштік. Белгілер мен қасиеттердің дамуы және олардың жарыққа шығуында сыртқы орта жағдайларының рөлі.
№5 зертханалық жұмыс. Өсімдіктер мен жануарлардағы өзгергіштікті зерттеу, вариациялық қатар және қисық құрастыру. |
1 | Фенотиптік немесе модификациялық өзгергіштік туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару. | 1 | Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
VІI бөлім. Адам генетикасы (5 сағат). | ||||||||||||||
Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның
генетикалық әртүрлілігі. Көрсетілім: Адамның хромосомалық аномалиялары және олардың фенотиптік көрініс беруі. №6 зертханалық жұмыс. Шежіре құру. |
1 | Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. | 1 | Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты. Денсаулықтың генетикалық негіздері. | 1 | Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды. | 1 | Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды туралы түсінік тер беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Биологиялық және әлеуметтік тұқым қуалаудың арақатынасы. Генетиканың әлеуметтік проблемалары. Гендік инженерияның этикалық проблемалары. Генетикалық болжам және медициналық-генетикалық кеңес беру. | 1 | Гендік инженерия туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
VІІІ бөлім. Селекция және биотехнология негіздері (9 сағат | ||||||||||||||
Селекцияның міндеттері және әдістері.
Көрсетілім: тірі өсімдіктерді, кеппешөптерді, нақпішіндерді, кестелерді, фотосуреттерді, селекциялық жұмыстардың нәтижелерін бейнелейтін басқа да материалдарды пайдалану. Белгілі ғалым селекционерлердің портреттері. |
1 | Селекция туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Генетика — организмдер селекциясының ғылыми негізі екендігі. Селекция үшін бастапқы материал. | 1 | Генетика — организмдер селекциясының ғылыми негізі екендігі | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы ілімі. | 1 | Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы ілімі туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Өсімдіктер және жануарлар селекциясы.
Көрсетілім: өсімдіктердің жаңа іріктемелерін, жануарлардың жаңа қолтұқымдарын алудың әдістерін бейнелейтін сызбанұсқалар. |
1 | Өсімдіктер және жануарлар селекциясы туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Селекциядағы қолдан сұрыптау. Будандастыру — селекциялық әдіс ретінде. | 1 |
Селекциядағы қолдан сұрыптау
Дың әдістері туралы түсінік беру |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Шағылыстыру типтері. Өсімдіктер селекциясындағы полиплоидия. | 1 | Заманауи селекцияның жетістіктері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Микроорганизмдер, саңырауқұлақтар, прокариоттар-биотехнологиялық нысандар..
Көрсетілім: микробиологиялық өндірістің сызбанұсқалары. |
1 | Микроорганизмдер селекциясы және оның микробиологиялық өнеркәсіп үшін маңызы | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Тамақ өнімдерін, дәрумендерді, ферменттер мен дәрілерді микробиологиялық өндіру..
Көрсетілім: микробиологиялық синтез өнімдері. |
1 | Биотехнологияның проблемалары және болашағы туралы түсінік | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |
||||||||
Гендік инженерия, оның жетістіктері және болашағы. | 1 | Гендік инженерия, оның жетістіктері және болашағы туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді |
Power Point оқулық 10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер
тірек сөздермен жұмыс |