ГЕОГРАФИЯ 6 СЫНЫП ОМЖ, ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

Воскресенье, 25 Декабрь, 2016

ГЕОГРАФИЯ  6 СЫНЫП ОМЖ, ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

www.sabaktar.kz

 

Орта мерзімдік  жоспар

                                                                                                                           География 6 -сынып

 

Сабақтың тақырыбы, мақсаты Сағат саны Оқытудың негізгі мақсаты Белсенді оқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдер Оқып  үйренудің  нәтижесі Бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Физикалық география нені оқытады.Жер туралы географиялық білімнің дамуы. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырады Cыни тұрғыдан ойлауды,   топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  жер туралы географиялық білім  туралы  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Саяхатшылар ,зерттеушілер  

1

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушыларт саяхатшылар мен зерттеушілер,олардың жүріп өткен жолдары туралы оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру. 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар өзі қоршаған табиғат құбылыстары туралы  оқып, үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Жердің Күн жүйесіндегі орны.Жердің пішіні мен мөлшері.  

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқушылар Жер,жердің Күн жүйесіндегі орнын,пішінімен көлемін оқып үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Жер беті бейнесінің түрлері.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар жер беті бейнесінің  түрлерімен,ойпат ,жазықтар жайлы оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Масштаб,қашықтықты өлшеу 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  масштаб,оның түрлері,қашықтықты өлшеуді үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7  

Азимут туралы түсінік,жергілікті жерде және план бойынша бағдарлау

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар  бағыт бойынша азимутты анықтап ,план сызуды үйренеді. Өз бетінше азимутты анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *