БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

www.sabaktar.kz

 

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

1 Кіріспе 1   Өткен материал бойынша тапсырмалар беру арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау. «Ассосиация» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Тапсырмаларды орындай отырып, жаңа сабаққа шолу жасап, танысады. Маркер,

Плакат,

Стикер, оқулық, АКТ

2 Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар 1   СТО технологиялары арқылы жаңа сабақты меңгерту. Психологиялық дайындық

«Ротация», «Біреуі-үйде, үшеуі – қонақта»

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлануға дағдыланады.

Жаңа сабақты меңгереді.

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар, Брошуралар

3 Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің  тәжірибелері.  Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.

Көрсетілім:Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы

1   Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдемелерін ұғындыру. «Уақыт шеңбері» әдісі, «Суреттеу» стратегиясы,  Венн диаграммасы, Сәйкестендіру 4кестесі, «Ыстық орындық» әдісі. Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдерімен танысады. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

4 Жер бетінде  тіршілік пайда  болуының алғышарттары: ғашықтық және ғаламшарлық алғышарттар.

Көрсетілім:  ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы.

1   Сабақ барысында оқушыларды салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін кеңейту. «Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық

ДЖИГСО

«Т» кестесі.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін толықтырады. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

5 Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі  алғышқы атмосфера және  химиялық элементтердің бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы 1    Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай білуге, дағдыландыру; «Миға шабуыл» әдісі, «РАФТ» стратегиясы, эссе. Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай біледі. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
6 Тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар.

Көрсетілім: біржасушалы эукариоттардың, көпжасушалы организмдердің пайда болуының және өсімдіктер мен жануарлар дүниесі дамуының сызбанұсқасы

1   Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе білу қасиеттерін дамыту. «Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық

ДЖИГСО

«Т» кестесі.

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі. АКТ, бақылау парақтары
7 А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжіибелері. Протобиополимерлердің пайда болу теориясы. 1   Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен таныстыру.  Миға шабуыл» әдісі, «Екі түрлі жазба күнделігі» стратегясы, Венн диаграммасы, «Фиш Боун» әдісі. Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен  танысады. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

8 Протобионттардың эволюциясы:  ішкі ортаның қалыптасуы,органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығуы,  генетикалық кодтың пайда  болуы. 1   Жер тарихы және оның зерттелу әдістерімен таныстыру. «Ой қозғау» әдісі, «Кубизм» әдісі ,

« ДЖИКСО»

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жер тарихы және оның әдістерімен танысады. Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *