ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Среда, 21 Декабрь, 2016

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

sabaktar.kz

7-сынып. Денешынықтыру пәнінен орта мерзімді жоспар

  № Сабақ тақырыбы Сағат саны Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
102-сағат

Дене шынықтыру

7-сынып

Жеңіл атлетика (9 сағ)

1 Жүгіру.Арнайы дене жаттығулары 1 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Төменгі сөреден 20-30 м екпінді үдетіп жүгіру 1 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
3 Сөреден шыққаннан кейін 30-60 м-ге жылдам жүгірді 1 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4-5 Бір қалыпты екпінде 5-8 мин аралығында жүгіру 2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
6 Кедергілермен жүгіру 1 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7-8 Уақытты есептеп 4х100 м-ге (эстафета) жүгіру 2 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі
9 Дала жарысы /кросс/ 1 Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  Спорттық ойындар (14 сағ)              
10-11 Волейбол.Арнайы дене жаттығулары 2   Спрот құралдарының суреттері топқа арқылы бөлу.

Сұрақ-жауап, түсіндіру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.