Көркем еңбек 10 сынып
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау
Қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитария. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау
Қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитария. Жоба жасау |
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау Қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитария. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Қазақстанның ауыл шаруашылығы өндірісі туралы жалпы мəлімет.
ҚР еңбек нарығы. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Қазақстанның ауыл шаруашылығы өндірісі туралы жалпы мəлімет. ҚР еңбек нарығы. Сурет бойынша жұмыс. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||
Сабақтың атауы |
Өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару барысында инновациялық технологияларын қолдану Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару барысында инновациялық технологияларын қолдану |
||||
Ой толғаныс |
Салыстыру
|
||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Балташы, ағаш ұстасы жұмыстарына арналған қазіргі заманғы табиғи жəне жасанды материалдары.
Еңбек ресурстары. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Еңбек ресурстары.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Сурет бойынша жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Есік жəне терезе қораптарын дайындау жəне орнату технологиясы. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Оқушыларды білімділік, біліктілік іс-тәжірибесімен ұштастыра отырып, толық мағлұмат беру. Тағамдардың ерекшелігі мен құндылығын білуге, үй печенесі туралы білімдерін кеңейту.Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Есік жəне терезе қораптарын дайындау жəне орнату технологиясы.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқып келу, үйрену. | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Қорапты жинау, есік жəне терезе қораптарын орнату жəне бекіту əдістері.
Еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсыныс. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Қорапты жинау, есік жəне терезе қораптарын орнату жəне бекіту əдістері.
Еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсыныс. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Есік қораптарын, терезе жақтауларын, терезе алды тақтайларын, терезенің ашпалы көзін, су ағызғыштарын жөндеу. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Есік қораптарын, терезе жақтауларын, терезе алды тақтайларын, терезенің ашпалы көзін, су ағызғыштарын жөндеу.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Терезе алды тақтайы мен жақтауын дайындау жəне орнату.
Жалақы. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Терезе алды тақтайы мен жақтауын дайындау жəне орнату. Жалақы. |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Топсаны орнату, есіктерде пайда болған жарықтарды бітеу əдістері, жөндеу жұмыстары барысындағы қауіпсіздік техникасы. | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тест сұрақтарын тапсырып, пысықтау. Топсаны орнату, есіктерде пайда болған жарықтарды бітеу əдістері, жөндеу жұмыстары барысындағы қауіпсіздік техникасы. |
||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Топсаны орнату, есіктерде пайда болған жарықтарды бітеу əдістері, жөндеу жұмыстары барысындағы қауіпсіздік техникасы. |
||
Ой толғаныс | Сарамандық жұмыс 1 1. Қауіпсіздік ережелерін сақтау Топсаны орнату, есіктерде пайда болған жарықтарды бітеу əдістері, жөндеу жұмыстары барысындағы қауіпсіздік техникасы. |
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Есік құрылымының түрлері, қаңқалы есіктерді жасау технологиясы.
Жұмыссыздық. Жұмыссыздықтың түрлері. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Есік құрылымының түрлері, қаңқалы есіктерді жасау технологиясы.
Жұмыссыздық. Жұмыссыздықтың түрлері. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Тақтай мен ағаш кесектерінен қораптарды жасау, қораптарды шегемен құрастыру | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Тақтай мен ағаш кесектерінен қораптарды жасау, қораптарды шегемен құрастыру |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Механизмдер мен машиналар теориясы, жалпы мəліметтер.
ҚР еңбек заңы. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Механизмдер мен машиналар теориясы, жалпы мəліметтер.
ҚР еңбек заңы. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Механикалық берілістер түрлері жəне кинематикалық схемаларындағы графикалық белгілеулері.
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Механикалық берілістер түрлері жəне кинематикалық схемаларындағы графикалық белгілеулері. |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Металлкесу станоктары үлгілерінің түрлері мен белгілері.
Ақша және қаржы институттары. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Металлкесу станоктары үлгілерінің түрлері мен белгілері. Ақша және қаржы институттары. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Шойыннан, болаттан жəне əр-түрлі қорытпаларынан дайындамаларды жасау үшін қолданылатын материалдар. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Шойыннан, болаттан жəне əр-түрлі қорытпаларынан дайындамаларды жасау үшін қолданылатын материалдар. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Кескіш аспаптарын жасау үшін қолданылатын өлшеу саймандары, өлшеу дəлдігі жəне əдістері.
ҚР банк жүйелері. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Кескіш аспаптарын жасау үшін қолданылатын өлшеу саймандары, өлшеу дəлдігі жəне əдістері. ҚР банк жүйелері. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Типтік бөлшектерді токарлық əдіспен өңдеу технологиясы. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Типтік бөлшектерді токарлық əдіспен өңдеу технологиясы. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Бұрандама, сомын, тығырықтарды жону.
Инфляция. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Бұрандама, сомын, тығырықтарды жону. Инфляция. |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Конус тəрізді жəне қалыпты беттерді токарлық-бұранда кесу станогында өңдеу. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Конус тəрізді жəне қалыпты беттерді токарлық-бұранда кесу станогында өңдеу. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Ағашты көркем өңдеу ерекшеліктері.
ҚР салықтар мен салық жүйелері. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Ағашты көркем өңдеу ерекшеліктері. ҚР салықтар мен салық жүйелері. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Сəндік-қолданбалы бұйымдар жасау кезінде қолданылатын ағаш түрлері. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Сəндік-қолданбалы бұйымдар жасау кезінде қолданылатын ағаш түрлері. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Ағаш өңдеуге арналған жұмыс құралдары мен саймандары.
Салықтың түрлері. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Ағаш өңдеуге арналған жұмыс құралдары мен саймандары. Салықтың түрлері. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Бұйымның жəне оны көркем безендіру эскиздерін дайындау
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Бұйымның жəне оны көркем безендіру эскиздерін дайындау |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Материалдарды таңдау, бөлшектерін жасау жəне бұйымды құрастыру реттілігін анықтау.
Мемлекеттік бюджет |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Материалдарды таңдау, бөлшектерін жасау жəне бұйымды құрастыру реттілігін анықтау.
Мемлекеттік бюджет ЖОБА жасау |
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Материалдарды таңдау, бөлшектерін жасау жəне бұйымды құрастыру реттілігін анықтау. Мемлекеттік бюджет |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өндіру материалдарынан қолмен жəне машинамен өңдеу технологияларын қолдана отырып бұйым жасау. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Құрылымдау жəне өндіру материалдарынан қолмен жəне машинамен өңдеу технологияларын қолдана отырып бұйым жасау. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Электр машиналарындағы энергияның өзгеруі, бір фазалық ауыспалы тоқ туралы қысқаша мəліметтер.
Экономикалық тұрақтылық. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Электр машиналарындағы энергияның өзгеруі, бір фазалық ауыспалы тоқ туралы қысқаша мəліметтер. Экономикалық тұрақтылық. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Электрқабылдағыштарды жұлдыз жəне үшбұрыш əдістері арқылы жалғау, бейсинхрондық қозғалтқышты құрастыру. | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Электрқабылдағыштарды жұлдыз жəне үшбұрыш əдістері арқылы жалғау, бейсинхрондық қозғалтқышты құрастыру. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Қазіргі заманғы пəтердің құрылымын жоспарлау жəне қайта жоспарлау.
ЖІО және ЖҰО. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Қазіргі заманғы пəтердің құрылымын жоспарлау жəне қайта жоспарлау. ЖІО және ЖҰО. |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау.
Іскерлік белсенділіктің циклдары. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. Іскерлік белсенділіктің циклдары. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау.
Дағдарысқа қарсы саясат. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. Дағдарысқа қарсы саясат. |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау.
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау. |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Шығармашылық жобаны қорғау.
Экономикалық өсу. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |