География 11 сынып ҰМЖ Жаратылыстану – математикалық бағыты

Четверг, 22 Декабрь, 2016

География 11 сынып ҰМЖ Жаратылыстану – математикалық бағыты

www.sabaktar.kz

 

 

Жаратылыстану – математикалық  бағыты.   Ұзақ  мерзімдік  жоспар         Пәні: География           Сыныбы: 11  сынып

 

Сабақтың тақырыбы және оқып  үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе.   Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар жалпы Дүниежүзінің табиғаты,табиғат ресурстары,халқы және шаруашылығымен сыртқы зкономикалық байланыстары жайлы мәліметтермен танысып,оларға сипаттама беруді үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар  
2 Шетелдік Азия елдеріне  жалпы шолу. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушыла шетелдік Азия елдері аймақ құрамына кіретін елдерді  анықтай алады,экономикалық- географиялық жағдайы,табиғаты және табиғат ресурстары,халқы жайлы мәліметтермен танысып оларға сипаттама беруді үйренеді  ,  түсініктерін кеңейтеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.және(деңгейлік тапсырмалар) Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар  
3 Табиғат жағдайлары мен  ресурстарын  анықтайды. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Табиғат жағдайлары мен  ресурстарына сипаттама беруді  Оқушылар Азия елдерінің демографиялық жағдайы,халық тығыздығы,урбандалу деңгейі жайлы мәліметтермен танысады.                                                                                             үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар  
4 Халқы.Азияның ірі елдеріндегі халық санын,құрамын,

тығыздығын анықтайды.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар Азия елдерінің демографиялық жағдайы,халық тығыздығы,урбандалу деңгейі жайлы мәліметтермен танысады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай (деңгейлік ) тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар  

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *