БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ ОМЖ

www.sabaktar.kz

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

1 «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән

 

1   «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.туралы түсінік қалыптастыру.

.

Топтық жұмыс, диалог, «Жадылық серуен» әдісі, «Фиш Боун» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Аквариум»  әдісі, жұптық жұмыс. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттерітуралы түсініктері қалыптасады.

 

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер, бағалау  парақшасы

 

  I бөлім. Жасуша— тіршіліктің бірлігі(14 сағат).

I тарау. Жасушаның химиялық құрамы (5 сағат).

 

2 . Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. 1   Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызынажырата білуге дағдыландыру. «Ой қозғау» әдісі, «Күлтежапырақшалар» әдісі, «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызымен танысады. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер, бағалау  парақшасы, смайликтер

 

3 Жасушаның ашылу тарихы

 

1   Жасушаның ашылу тарихын окып үйрету, салыстырмалы түрде жасушаның  құрамына  түсінік қалыптастыру. «Миға шабуыл», Басымдылық пирамидасы, Бортты журнал

Сиқырлы сұрақ.

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жасушаның ашылу тарихын оқып үйренеді, салыстырмалы түрде жасушаның  құрамына  түсінік қалыптастырады. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер, бағалау  парақшасы

 

4 Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Жасуша тірі организм  құрылысының, дамуының және қызметінің негізгі  бірлігі.

 

1   Тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. Ойлау қабілетін дамыту. ҰБТ-ге дайындық жұмыстарын жүргізу. Миға шабуыл, Ақылдың 6 ойлау қалпағы.

Сиқырлы алаң

  Тақырып бойынша түсінік қалыптастырады. Ойлау қабілетін дамытады. ҰБТ-ге дайындық жұмыстарын жүргізеді.. Плакат,

Маркер,

Стикер, бағалау  парақшасы, электронды оқулықтар

 

5 Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі. 1   Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамымен таныстыру.

.

«Құндылық спектрі», ТВ шоу, Ой қозғау, Өрмекшінің торы Ай әдісі Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамымен танысады. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер, бағалау  парақшасы, электронды оқулықтар

 

6 Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі. Ферменттер, олардың  тіршілік процестерін  реттеудегі  рөлі.

№1 зертханалық жұмыс.

Тірі ұлпаларда ферменттердің катализдік белсенділігі

1   Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлін аныктауға үйрету,айырмашылықтарын ажырату Мәтін бойынша талдау жасау, Жуан жіңішке, Ыстық орындық Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

   Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлін анықтауды үйренеді,айырмашылығын ажыратады. АКТ,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

,

 

  ІI тарау. Жасушаның құрылымы мен қызметі (3 сағат).
   
7 Жасушалық құрылымдар: плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық қосындылар.

№2 зертханалық жұмыс.

Пияз қабықшасының жасушасындағы плазмолиз және деплазмолиз.

1   Оқушыларды Жасушалық құрылымдар: плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық қосындылармен

жағдайларымен таныстыру.

«Миға шабуыл» әдісі,   Қызығушылықты ояту, Ақпаратпен алмасу, Ыстық орындық, Стоп кадр Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жасушалық құрылымдар: плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық қосындылар.

талқылай алады.

 

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар, планчеттер

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *