БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Пән: Биология 1 сабақ

Сынып: 1 сынып

Сабақтың тақырыбы: Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена. Өз денсаулығы мен айналысындағы адамдардың денсаулығын сақтау үшін адам организмінің құрылысы мен қызметінің білімдері туралы ғылымдардың қалыптасуына ғалымдардың қосқан  үлесі. Салауатты өмір салты туралы түсінік. Адамның биоәлеуметтік табиғаты.

Мақсаттары Тапсырмаларды орындау арқылы өткен  тақырыпты меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауға пайдаланады

Күтілетін  нәтиже :Тақырыпты түсіне отырып,  сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Салуатты өмір салты туралы шынығуға,.қастерлеуге үйренеді.

Модульдері: АКТ ,СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс- тәсілдер: Кім  жылдам Миға шабуыл      Аквариум әдісі Эссе

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин  Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақ- жауап арқылы тексеру Өткен  тақырып төңірегінде оқушыларды  сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушалар  сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну 7мин «Кім жылдам» әдісі

Бойынша өткен тапсырманы пысықтау арқылы жаңа тақырыпқа қадам басу

Семантикалық карта

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

Әр топқа сематикалық карта мен жұмыс

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин «Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена»  туралы жаңа тақырыпқп байланысты «Аквариум» әдіс» пайдалану арқылы оқушының қызығушылығын арттыру

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Постермен  жұмыс

Жаңа тақырыпты талдау арқылы толық мағанасын ашу

Топтарға жаңа тақырып бойынша жинақтау және түсініктерін тексеру мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Күн туралы өз ойларын  суретке салады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау  
Жинақтау 5мин «Эссе жазу»                                                       

«Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена» ( Топ бойынша Эссе жазу, жинақтау, бағалау)

 

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  кағазға жазау арқылы жеткізу  
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Ойлап табады, байланыстырады,

шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.

 

 

 
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Биология 2 сабақ

Сынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ішкі мүшелердің топографиясы

Мақсаттары: Оқушылар Ішкі мүшелердің топографиясны  ажырата білуге,  түсінуге үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды  орындауға дағдыланады

Күтілетін  нәтиже : Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс- тәсілдер: Компьютер   Миға шабуыл       Автрорлық орындық       Жигсо әдісі

 

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы  сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру АКТ
Түсіну 7мин  Ішкі мүшелердің топографиясы бақылау, оның мазмұнын  топта , жұпта әңгімелеп беру

Олүшін Жигсо 2 әдісін пайдалану

 

Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

 

.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин Ішкі мүшелердің топографиясы «Авторлық орындық» әдісі  пайдалану үшін әр топқа тапсырмалар тарату

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Кірпі биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Постермен  жұмыс

Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды

Тақырыбы:

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша  толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады    
Жинақтау 5мин        
Бағалау 2 мин «Ішкі мүшелердің топографиясы»

тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтау

Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Ойлап табады, байланыстырады,

шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.

 

 

 
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Биология 4 сабақ  сабақ

Сынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана,    эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы

Мақсаттары: Тақырыпты  талдау арқылы түсінеді, өз бетерінше зерттеу арқылы тапсырмаларды дұрыс орындауға үйренеді

Күтілетін  нәтиже : Тақырыптың  мағанасын  түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:  Миға шабуыл,Аквариум, Көкпар, Эссе

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин   «Миға шабуыл» әдісі

Бойынша сұрақ- жауап кезеңі

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар сұраққа топпен және жеке жауап береді АКТ
Түсіну 7мин Стикердегі диалог» әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу Интерактивті тақтадағы  слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау,і әр топ  берілген тапсырмадағы етістіктті табу керек.   Топтар сағат тілі бағытымен келесі топқа ауысып, ол топтың  берілген тапсырмалар мен жұлдызды аспан туралы тауып оны компьютерге енгізіп,  бір-біріне көрсетіп отырды.. Келесі топқа тағы да ауысып, осыны қайталады. Өз топтарына келіп, басқа топтың ұсыныстарын оқу барысында әңгіме-дебат болды Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин «Жасуша органоидтері»  туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдіс» Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға шеңбер жаасап отырған оқушылардың ортасына  отырып түсіндіреді

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Көкпар ойыны бойынша сұрақ жарсын ұймдастыру

Жаңа тақырыпты талдату

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында  тақтаға әр топтан оқушы шығартып сұрақтар жарысын ұймдастыру Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып жарысады, сұрақты талдайды  
Жинақтау 5мин Шығармашылық тапсырма  «Түсінік хат»

«Тақырыпты біз былай түсінеміз» ( Топ Берілген тапсырманы уақытылы орындау,  тақтаға шығып тапсырманы қорғау бойынша Эссе жазу, жинақтау

 

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  кағазға жазау арқылы жеткізу  
Бағалау 2 мин Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Мұғалім бағалау  парақшалавры мен бағалу шкаласын таратады Топ болып және жеке бағалау парақшасын бағалау шкаласына қарап толтырады  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар             5 тақырып                                                              Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 8
ТАҚЫРЫП Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар.

 

МАҚСАТЫ Жасушаның химиялық құрамындағы заттармен таныстыру; судың тіршілік үшін мәнін ұғындыру және су арқылы адам ағзасында жүретін процестермен таныстрыу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Ой бөлісі мен пікір алмасуға дағдыланады;

Сынып оқуышыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

Адамгершілік, экологиялық  тәрбие беріледі;

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оұулығы

 

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сабақты бастамас бұрын оқушыларға психологиялық тренинг өткізу. «Өзін-өзі таныстыру» тренингі

Мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы топтарға бөліну.

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады.  
Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Журналдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

«ББҮ» кестесі  бойынша сан есім тақырыбын еске түсірту.

 

Білемін Білгім келеді Үйрендім
 

 

 

   
 

 

 

 

 

 

Топ бағалаушысы сабақтың әр кезеңі бойынша оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалайды.
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Оқулық

 

 

 

1. Жаңа тақырыпты тірек сызба арқылы түсіндіріп, келтірілген мысалдарды оқушыларға талдату арқылы жаңа тақырыпты ашу.

2.Оқулықпен жұмыс.

 

3.Сергіту сәті. «Капитан» ойыны.

 

4. Топтық жұмыс.

 

Тақтада түрлі терин сөздер беріледі. Әр топ жасушаның химиялық құрамын  мағыналық түрлеріне қарай ажыратады.

 

1-топ: СУ

2-топ: МИНЕРАЛДЫ ТҰЗДАР

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді баяндайды

Рефлексия

(10 минут)

 

 

«Шатастырылған логикалық баулар» тәсілі арқылы оқушыларға мәтінді шатастырып береді. Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

«Кім шапшаң..?» ойыны арқылы сұрақ қояды.

Кесте толтыру.

Химиялық қосылыстар Олардың жасушадағы қызметі
 

 

 
 

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау

 

 

Мадақтау (өзара бағалау), смайликтер  тарату (өзін-өзі  бағалау),  топтық бағалау 3-шапалақ,

2-жұлдыз, 1-тілек.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма: Нуклеин қышқылдары мен адам ағзасындағы қызметі бойынша іденіс. ДНҚ мен РНҚға анықтама беру.

 

Қысқа мерзімді жоспар                       7 сабақ                                                   Пән мұғалімі:

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 8

 

Мерзімі  
ТАҚЫРЫП Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы.
МАҚСАТЫ Жасушалардаі тіршілік процестерін баяндау арқылы оқушыларға олардың жжүру әрекеттері мен құбылыстарын баяндау.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.  
Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Журналдар

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.  Қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушыларға блиц сұрақтар қойылады:

  1. Рибосома дегеніміз не?
  2. Органикалық заттарға нелер жатады?
  3. Митохондрияның қызметі қандай?
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Екі жұлдыз, бір тілек
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Оқулық

 

 

 

Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

Мәтін бойынша талдау жүргізу.

Барлық эукариотты организмдердің жасушаларында митохондриялар болады. Пішіні шар, сопақша, цилиндр, жіп тәрізді. Құрамында ДНҚ болуына байланысты бөліну арқылы көбейеді. Митохондрялар ішкі және сыртқы екі мембранадан тұрады. Сыртқы беті тегіс, ішкі беті қатпарланып, кристалар түзеді. Кристалдардың арасындағы қуыстарды МАТРИКС деп атайды. Митохондрялар ферменттердің әсерінен ыдыраған (глюкоза) қоректік заттар түзеді.

Рибосомалар майда шар тәрізді. Рибосомалар жеке немесе топталып, полисомалар түзіп, аминқышқылдарынан нәруыз синтездейді. Әрбір рибосома кіші және үлкен бөліктен тұрады.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

Рефлексия

(10 минут)

 

 

«Фишбон» немесе «Балық қаңқасы»  әдісі арқылы жаңа сабақты қаншалықты меңгергендіктерін анықтау.

«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз, 1-тілек.

 

Қорытындылау Үйге тапсырма:  Тотығу процесінің ішкі ағзаларда жүру деңгейін әр оқушы өзін мысалға келтіре отырып анықтау.

 

Қысқа мерзімді жоспар              8 сабақ                                                            Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 8

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Жасушалардың бөлінуі, олардың өсуі мен дамуы, мамандануы. Тітіркенгіштік және қозғыштық қасиеттер.
МАҚСАТЫ Липидтер май тектес жоғары күрделі қосылыстар екенін түсіндіру. Тапырмалар орындау барысында оқушылардың жекелеген қасиеттерін ескере отырып терминдермен жұмыс жүргізу.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИА

ЦИЯ

БАҒАЛАУ
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.

 
 

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

 

Биолог анықта

малығы

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.

 

 

V «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) — «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)
 

 

   

 

 

 
 

 

   

 

 

 
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау
 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.

 

5 минуттық эссе жазу. «Көбею арқылы организмдер…….»

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш шапалақ

 

 

мадақтау

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау Өзін-өзі бағалау
 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:  Маршрут картасына даярланып келу.

Мұғалімнің аты жөні__________________________________________________________

Аялдама атаулары Сарапшылардың аты жөні
1 Қысқа мерзімді жоспар        ____________ __________________ __________________
2 Орта мерзімді жоспар ____       _______ __________________ __________________
3 Формативті тест _____             __ __________________ __________________
4 Рефлективті есеп ____           _____ __________________ __________________
5 Практика жоспары Тренер______________________________________________

 

 

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *