БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Четверг, 22 Декабрь, 2016

БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Биология пәнінен   8класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена.

Адам  туралы негізгі ғылым жүйесін қамти отыра, оның анатомия, физиология және гигиена салалары бойынша оқушылардың сыни ойлаулары мен дамуын негізге алу.

 

   Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы  Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру  Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ

Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
2 Ішкі мүшелердің топографиясы.

Адам ағзасының негізгі ішкі мүшелері туралы мағлұмат беру. Фотосуреттерді пайдалана отырып  оқушылардың ойлау мен даму ерекшеліктерін алға сүйреу.

 

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
3 Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.

Жасушалардың құрылысы ме олардың құрамындағы органоидтарының атқаратын қызметтері туралы тоқталу. Ойлаудың әдістерін пайдалана келе олардың атқаратын қызметтеірмен жете таныстыру.

 

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы

Жасушаларға  қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

4 Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы.

Плазмалық және плазмалық емес жасуша органоидтері туралы мағлұмат беру. Ойлау әрекеттерін қалыптастыру.

 

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

 

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
5 Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар.

Жасушының негізгі құрамы су екендігін және оның қызметі туралы сөз қозғау. Топпен жұмыс барысында ауызбіршілікке, ынтымақтастыққа жетелеу.

Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ  

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *