Көркем еңбек 10 сынып
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Тамақтану мәдениеті, кондитерлік өнімдер дайындауға арналған ыдыстар мен азық-түлік тізімі | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Тамақтану мәдениеті, кондитерлік өнімдер дайындауға арналған ыдыстар мен азық-түлік тізімі
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Санитарлық – гигиеналық талаптар және қауіпсіздік ережелері
Пәнге кріспе |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Санитарлық – гигиеналық талаптар және қауіпсіздік ережелері
Пәнге кріспе Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Бисквит және қайнатпалы қамыр дайындау технологиясы
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Бисквит және қайнатпалы қамыр дайындау технологиясы
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Өнім мөлшері, технологиялық реттілігі, бисквит қамыры мен дайын бисквит сапасына қойылатын талаптар
Сұраныс және ұсынныс |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Өнім мөлшері, технологиялық реттілігі, бисквит қамыры мен дайын бисквит сапасына қойылатын талаптар
Сұраныс және ұсынныс Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Крем әзірлеу, азық-түлік мөлшері, әзірлеу реттілігі және технологиясы | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Крем әзірлеу, азық-түлік мөлшері, әзірлеу реттілігі және технологиясы Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Қайнатпалы крем, қаймақ кремі, жұмыртқаның ақ уызынан жасалған крем
Нарықтық тепе-тендік Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Қайнатпалы крем, қаймақ кремі, жұмыртқаның ақ уызынан жасалған крем
Нарықтық тепе-тендік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Дәптермен жұмыс |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Бисквит рулеті | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Бисквит рулеті
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Бисквит торты
Өндіріс |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Бисквит торты
Өндіріс Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Қазақ халқының десерттік (тәтті) тағамдары
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Қазақ халқының десерттік (тәтті) тағамдары Сарамндық жұмыс Дайындау |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Иық бұйымдарын конструкциялау, модельдеу және дайындау (койлек, әйел жейдесі(блузка), халат, көкірекше (жилет,жекет) – таңдау бойынша
Фирмалар |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Иық бұйымдарын конструкциялау, модельдеу және дайындау (койлек, әйел жейдесі(блузка), халат, көкірекше (жилет,жекет) – таңдау бойынша
Фирмалар Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Өлшем алу жіне иықты бұйым сызба негізінің құрылымы. Еркін қонымдылыққа арналған қосымшалар
Бәсеке Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Өлшем алу жіне иықты бұйым сызба негізінің құрылымы. Еркін қонымдылыққа арналған қосымшалар Бәсеке |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Тұтаспішім негізіндегі тігін бұйымдарын (халат) модельдеу | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Тұтаспішім негізіндегі тігін бұйымдарын (халат) модельдеу Бейнежазба тамашалау
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Тұтаспішім негізіндегі тігін бұйымдарын (халат) модельдеу |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Спорттық типтегі көйлекті модельдеу жіне конструкциялау, дайындау технологиясы.
Бағалы қағаз нарығы |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Спорттық типтегі көйлекті модельдеу жіне конструкциялау, дайындау технологиясы.
Бағалы қағаз нарығы Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Қондырма жеңді модельдеу (фасондық сызық жүргізу арқылы), негізгі бүкпе орнын ауыстыру.
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Қондырма жеңді модельдеу (фасондық сызық жүргізу арқылы), негізгі бүкпе орнын ауыстыру.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Жағалар және өңір түрлері
Биржа |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Жағалар және өңір түрлері Биржа |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Жаға сызбасының құрылымы | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Жаға сызбасының құрылымы |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Бұйым бөлшектерін қатырмалау (өңір асты, жаға, қаттама)
Қаржы бизнес Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Бұйым бөлшектерін қатырмалау (өңір асты, жаға, қаттама) Қаржы бизнес |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Іскерлік костюмдермен танысу, жекет, көкірекше (жилет) және белдемшені нұсқау карта бойынша дайындау | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Іскерлік костюмдермен танысу, жекет, көкірекше (жилет) және белдемшені нұсқау карта бойынша дайындау
Таныстырылым тамашалау
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Іскерлік костюмдермен танысу, жекет, көкірекше (жилет) және белдемшені нұсқау карта бойынша дайындау |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Иықты бұйымды дайындау технологиясы (аналитикалық, технологиялық және бақылау), киімді көркемдеп әрлеу
Ақша және қаржылық бизнес |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Иықты бұйымды дайындау технологиясы (аналитикалық, технологиялық және бақылау), киімді көркемдеп әрлеу
Ақша және қаржылық бизнес Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Өлшем алу, иық бұйымдарының сызбасын құрастыру (тор, артқы бой, алдыңғы бой)
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Өлшем алу, иық бұйымдарының сызбасын құрастыру (тор, артқы бой, алдыңғы бой) |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Бизнес-тарих | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Бизнес-тарих |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Бизнес-тарих
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Бизнес-тарих |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | |||
Сабақтың атауы | Қорытынды сабақ
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
|||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||||
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
|||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Қорытынды сабақ |
|||||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
|||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы)
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Бизнес-тарих | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
|
||||||||
Сергіту сәті | Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады. Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Бизнес-тарих |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау
Сарамандық жұмыс Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер үлестіріледі | Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Ресурстармен таныстыру
Жоба жасау Қорғау |
||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Дәптермен жұмыс Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау |
||
Ой толғаныс | Салыстыру
|
||
Үйге тапсырма | Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |