10-сынып қыздар
Көркем еңбек 10 сынып
№ | № | Сабақтың тақырыптары | Сағат саны | мерзімі | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданыла
тын әдіс-тәсілдердің түрлері |
Барлық оқушылар
ды сабаққа тарту жұмысы |
Үйрену барысын бағалау түрі | Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар |
Тағам әзірлеу технологиясы – 9 сағат | |||||||||
1 | 1 | Тамақтану мәдениеті, кондитерлік өнімдер дайындауға арналған ыдыстар мен азық-түлік тізімі | 1 | ||||||
2 | 2 | Санитарлық – гигиеналық талаптар және қауіпсіздік ережелері
Пәнге кріспе |
1 | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. | Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар | БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, технология кітабы, дидактикалық материалдар | |
3 | 3 | Бисквит және қайнатпалы қамыр дайындау технологиясы | 1 | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | |
4 | 4 | Өнім мөлшері, технологиялық реттілігі, бисквит қамыры мен дайын бисквит сапасына қойылатын талаптар
Сұраныс және ұсынныс |
1 | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | |
5 | 5 | Крем әзірлеу, азық-түлік мөлшері, әзірлеу реттілігі және технологиясы | 1 | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | |
6 | 6 | Қайнатпалы крем, қаймақ кремі, жұмыртқаның ақ уызынан жасалған крем
Нарықтық тепе-тендік |
Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
7 | 7 | Бисквит рулеті | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
8 | 8 | Бисквит торты
Өндіріс |
Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
9 | 9 | Қазақ халқының десерттік (тәтті) тағамдары | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
Киімді жобалау және дайындау – 16 сағат | |||||||||
10 | 10 | Иық бұйымдарын конструкциялау, модельдеу және дайындау (койлек, әйел жейдесі(блузка), халат, көкірекше (жилет,жекет) – таңдау бойынша
Фирмалар |
Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
11 | 11 | Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
12 | 12 | Өлшем алу жіне иықты бұйым сызба негізінің құрылымы. Еркін қонымдылыққа арналған қосымшалар
Бәсеке |
Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
13 | 13 | Тұтаспішім негізіндегі тігін бұйымдарын (халат) модельдеу | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
14 | 14 | Спорттық типтегі көйлекті модельдеу жіне конструкциялау, дайындау технологиясы.
Бағалы қағаз нарығы |
Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
15 | 15 | Қондырма жеңді модельдеу (фасондық сызық жүргізу арқылы), негізгі бүкпе орнын ауыстыру. | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
16 | 16 | Жағалар және өңір түрлері
Биржа |
Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
17 | 17 | Жаға сызбасының құрылымы | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
18 | 18 | Бұйым бөлшектерін қатырмалау (өңір асты, жаға, қаттама)
Қаржы бизнес |
Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
19 | 19 | Іскерлік костюмдермен танысу, жекет, көкірекше (жилет) және белдемшені нұсқау карта бойынша дайындау | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
20 | 20 | Иықты бұйымды дайындау технологиясы (аналитикалық, технологиялық және бақылау), киімді көркемдеп әрлеу
Ақша және қаржылық бизнес |
Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
21 | 21 | Өлшем алу, иық бұйымдарының сызбасын құрастыру (тор, артқы бой, алдыңғы бой) | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
Жоба – 9 сағат | |||||||||
22 | 22 | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
23 | 23 | Бизнес-тарих | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
24 | 24 | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
25 | 25 | Бұйымды таңдау бойынша жобалау және дайындау | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
26 | 26 | Бизнес-тарих | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
27 | 27 | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
28 | 28 | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
29 | 29 | Қорытынды сабақ | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
30 | 30 | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
31 | 31 | Жобалық жұмыстарды дайындау (дизайн папкасы) | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым | ||
32 | 32 | Бизнес-тарих | Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. | Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» | Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы | Топты бағалау, бір тоқтамға келу | Ашық сабақтар сайты,МАН | ||
33 | 33 | Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау | Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді | «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. | Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау | Формативті бағалау, кері байланыс | Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар | ||
34 | 34 | Берілген модельді дайындаудың техникалық паспорты, жобаны қорғау | Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. | Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар | Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма
лары |
Өзін-өзі бағалау, рефлекия | Технология оқыту журналы, ғаламтор, таныстырылым |