ГЛАВНАЯ Образцы планов География География пәнінен 11 сыныпқа арналған ұзақ, орта мерзімді сабақ жоспар ҰМЖ, ОМЖ,...

География пәнінен 11 сыныпқа арналған ұзақ, орта мерзімді сабақ жоспар ҰМЖ, ОМЖ, КТЖ

602
0

 

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ

Пәні:     Дүниежүзілік аймақтық география                  Сыныбы:   11  сынып

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .

Тақырыптардың  мазмұнын түсінеді, түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы  пәнге деген қызығушылығы қалыптасады

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтерне  шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Азияның саяси картасы және аймақтары

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптар бойынша Азияның саяси картасы және аймақтары салыстыра отырып менгеріледі, тапсырмаларды  пайдалана отырып практика орындауға  машықтары дамиды.

 

Топты бағалау парағы Кері байланыс Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Табиғат жағдайлары мен ресурстары

Тақырыптың негізгі мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, тапсырмалардың  мағанасын.қосымша материалдар арқылы  кеңейте қарауға ой салу.

Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Халқы

Оқушылар   тақырып туралы  түснеді, халықжайлы мәліметтер алады, толппен жұмыс істеуде пайдалаланады

Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, сол арқылы халықтың орналасу  зертеуге үйренеді

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Шаруашылығының негізгі даму бағытары

Оқушылар тақырыпты  түсініп оқыйды,жер бетіндегі қашықтықты өлшеужәне қашықтықты қағаз бетіне белгілеу  жайлы  түсінік алады ,  оны қолданып тілін, өй  өрісін дамытады

 

Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шаруашылығының негізгі даму бағытары   жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайы

Тақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы    топпен жұмыс істеу идеясына пайдаланады

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7 Шаруашылығы. Сыртқы байланыстары.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Жұптық , жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тапсырмалар мен анықтамалар  арқылы   шаруашылығмен . сыртқы байланыстарын  меңгеред Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
8 Экономикалық- географиялық жағдайы

Тақырып   туралы мағлұмат балады,тапсырманы орындайды , пооен талдау арқылы тақырыпты меңгерді

Тренинг,топтастыру, INSERT, есептер шығару. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

есептерді практикада орындай алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
9 Шаруашылығы

Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.оқушылардың еркін сөйлеуіне ,қорытынды жасай білуге жағдай туғызу.

Жұптық , жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шаруашылығының  негізгі қасиеттерін тапсыпма орындауда  маңыздылығын меңгеріп, ажыратады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
10 Ішкі айырмашылықтары,экономикалық аудандары

Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау,қосымша материалдар арқылы тақырыптың  идеясындғы мәселелерді кеңейте қарауға ой салу

Тренинг,топтастыру, INSERT, ішіне – сыртына,есептер шығару. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен  тақырыптар бойынша  салыстыра отырып менгеріледі,өз ойын жетілдіре отырып мағанасын  кең түрде ашуға   машықтары дамиды.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11 Үндүстан.Мемлекеттің құрамы мен қүрлысы

Тақырыптыңң  балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Топппен  бір- біріні  құрметтеуге, сыйлауға үйрету.

 

Топтастыру , ішіне-сыртына, жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
12 Шаруашылығы. Сыртқы байланыстары.

Тақырып   туралы мағлұмат беру.Тақырыпты түсіну арқылы мазмұнын  және білімдерін жетілдіру

Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шаруашылығының  негізгі қасиеттерін тапсыпма орындауда  маңыздылығын меңгеріп, ажыратады

 

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
13 Туркия. Жалпы шолу

Тақырып  туралы берілген түсінікті кеңейту, өз бетімен жұмысы арқылы теориялық ойлауы,сөйлеу тілінің дамуы жетілдіру

 

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
14 Корея Республикасы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі, шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Корея елімен танысады, оның негізгі жүйелоін зерттейді Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
15 Сингапур. Малазия. Тайланд

Тақырыптың  мазмұнын аша отырып ,тапсырмаларды қатесіз орындауға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды

Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сингапур. Малазия. Тайланд  елдерінің негізгі  жүйлерімен маңздылығын меңгеріп, ажыратып, тапсырма орындауда  пайдаланады.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
16 Мұнай экспортаушы елдер. Сауд Арабиясы, Катар, Кувейт,БАӘ,Оман, Бахрейн, Иран,Ирак елдеріне жалпы шолу.

Тақырыптың бойынша талдау жасауға, ой пікірін дәлелдеуге дағдыландыру

Миға шабуыл» кері әсер парағы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен  тақырыптар бойынша  салыстыра отырып менгеріледі,өз ойын жетілдіре отырып мағанасын  кең түрде ашуға   машықтары дамиды.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
17 №1 практикалық жұмыс.

«Азия екі еліне салыстырмалы сипаттама»

 

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырып қасиеттері мен   ережесін жатқа біледі, оны қолданып практиканы орындауда пайдаланады

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
18 Шетелдік  Еуропаның саяси картасы мен құрлымы

Тақырыптың негізгі жүйелерімен  таныстыру.Сабаққа  деген Қызығушылығын  арттыру

.Кім жылдам

.Аквариум әдісі

.Ойтолғау,эссе

.Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шетелдік  Еуропаның саяси картасы мен құрлымы н зертеу арқылы тапсырмалар орындауға пайдаланады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
19 Халқы. Еңбек ресурстары.

Шығыс Европаның халқы туралы  түсінік алады, өз ойларын жетік меңгеру арқылы топпен жұмыс істеуге  дағдыланады

 «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптармен салыстыра отырып осы елдің халқы мен еңбек ресурстарын тапсырмалар орындауда  машықтары дамиды.

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
20 Шаруашылығы. Ішкі айырмашылықтары.

Тапсырмалар арқылы жұмыс жасауда тақырыптарға   талдау  жасауға, ой пікірін дәлелдеуге дағдыландыру

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
21 Германия. Экономикалық- географиялық жағдайы. халқы

7 модулді  ықпалдастырып, тау жыныстары мен минералдардың жітелуін  салыстыру,  ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
22 Шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары.

Тақырыптың  себеп-салдарлы  байланыстарын табу, басты мәселені  ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.

 

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады

.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
23 Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрлымы.Халқы    Оқушыларды жаңа тақырыптың сипаттамасы туралы түсінік бере отырып, өнеркәсіп  жайлы малғұматтармен таныстыру, топпен талқылау арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптарды тапсырмалар арқылы  еркін  меңгереді  оны пайдаланып  практикалық жұмыстар жүргізеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
24 Шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары Тақырыпты түсініп оқып ,елдің шаруашылығы мен  экономикалық байланыстарын білуге  мүмкіндік жасау,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру. Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары туралы тақырыпты меңгереді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
25 Франция. Мемлекеттің құрлымы.Халықтың  тығыздығы,орналасу ерекшеліктері және халықтың көші-қон.

Франция туралы  түснік алады,  топпен жұмыс істеу арқылы  тақырыптың  негізгі мағанасын ашады ,  пәнге деген қызығушылықтарын арттыруға дағдыланады

 Миға шабуыл

. Практикалық жұмыс

Аквариум әдісі

Жұптық әңгімі

.Стикердегі диалонг

, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
26 Шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары .

Оқушылар  шаруашылық  жайлы  түсінік алады және оның маңызы туралы  және мағанасының оқушыға пайдасы туралы түсінеді

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
27 Италия. Мемлекттің құрлымы мен құрамы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Италия елді мекендердің түрлері және құрамы мен құрлымын   оқып үйренеді. Елдердің қалай орналасқанын  түсінеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
28 Шаруашылығы. Сыртқы экономикалық байланыстары

Тақырыптың  мазмұнын аша отырып ,картамен жүмыс істеуге, оқуға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды

 

 

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тапсырмаларды дұрыс шешеді және практикада дұрыс  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
29 Батыс Еуропаның шағын  капиталистік елдеріне жалпы шолу

Тақырыптың  негізгі ой мен идеяны ұғындыру. Батыс Еуропаның шағын  капиталистік елдері жайлы білімділікті жинақтау, пайдалану,  сөйлеу дағдыларының жетілуіне жағдай жасау

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
30 Солтүстік Еуропа елдері.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Солтүстік Еуропа елдері туралы отырып ойын жеткізе білу арқылы, тапсырмаларды дұрыс шешеді және практикада дұрыс  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
31 Орта Еуропа –Нидерланд

Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.тапсырмалардың орындау әдістерін іздету.қосымша материалдар арқылытақырыптың  идеясында ғы мәселелерді кеңейте қарауға ой салу.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырып  туралы ұғымын біледі, түснеді және практикада пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
32 Оңтүстік Еуропа -Испания. Тақырыптың негізгі мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, тапсырмалардың  мағанасын.қосымша материалдар арқылы  кеңейте қарауға ой салу. Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оңтүстік Еуропа –Испания  туралы  оқып үйренеді оны практикада пайдаланады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
33 Шығыс Еуропа елдерінің экономикалық- географияся және геосаяси жағдайы.   

Тақырыптың мәні мен өзіндік ерекшелі өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
34 Шаруашылығна жалпы сипаттама

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыптарға сипаттама беруді үйренеді.

Жұмыс туралы мағлұматтарды игереді,

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
35 Чехия.

Оқушылар Чехия мемлекетін  зерттеу арқылы  түсіне отырып мәліметтер алады, топпен  тапсырмаларды орындауға машықтары дамыйды

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топтық бағалауды үйренеді.

Қатесіз оқуға, жазуға,есептер шығаруға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасауға дағдыланады.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
36 №2  практикалық жұмыс «Атлас карталарды пайдаланып бір елге кешенді сипаттама беру»

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
37 Американың ашылу және игеру кезеңдері.

Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы мағанасын  жатқа айтады,  есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету арқылы оқушының ойлау қабілеттерін дамытад

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Сұрақтарға нақты жауап бере алады.

Сыни тұрғыдан ойлай алады.

Диалог құрастыра алады.

Есептің логикалық жүйесін сақтай отырып шығара алады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
38 АҚШ –тың экономикалық- географиялық жағдайы.

Оқушылар АҚШ –тың экономикалық- географиялық жағдайын  зерттеу  арқылы  түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға дағдыланады

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  АҚШ –тың экономикалық- географиялық жағдайын зертейді танысады,білімдерін жетілдіру арқылы пәнге деген қызығушылықтары артады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
39 Табиғат жағдайлары мен ресурстары.

Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы  АҚШ тың табиғат жағдайлары мен ресурстарын түсінеді, елге деген құрмет қалыптасады

 

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Табиғат жағдайлары мен ресурстары.

металлургия  жүйесі туралы  түсініп,маңызы мен  құрылысы туралы мәліметтер алады.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
40 Халқы, демографиялық жағдайы, урбандалуы.

Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы  халқынның демографиялық  жағдайын зерттейді, топпен талқылау арқылы біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді

 

Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі, шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Халқы, демографиялық жағдайы, урбандалуы   туралы мәліметтер қалай  жинақталғаны  жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
41 Экономикалық аудандары

Оқушылар  тақырыптарды  талдай отырып мағанасымен танысады, топ арқылы  ой өрісдерін дамытады, тапсырмаларды орындау арқылы  ойын жеткізе білуге үйренеді

.

Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар экономикалық аудандары туралы

мәлімет алады оны практикада пайдаланады және оқып  үйренеді.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
42 Туристік объектілері. Сыртқы экономикалық байланыстары.

Оқушылар ттристік объектілері мен сыртқы экономикалық байланыстары туралы талқылау мен зерттеу арқылы  түсінік алады, маңыздылығын біледі, топпен  талдау арқылы ой өрсітері дамыйды

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
43 №3  практикалық жұмыс

«Ел аумағына ауызша саяхат жасау арқылы елге сипаттама беру»

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
44 Канада

Тақырыпты түсініп оқуға,Канада мемлекетініңғ ішкі  және сыртқы саясаты туралы  маңыздылығын  табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады

СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Канада

Мемлекеті жайлы  меңгереді оны бағдарлау арқылы тапсырмаларды орындайды,  білімдерін практикада көрсетеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
45 Латын Америкасы. Саяси картасының қалыптасуы.

Оқушылар  Латын Америкасы. Саяси картасының қалыптасуын  түсініп оқып, ондағы саясаттың қалыптасуына баға беруге, өзіндік пікір айтуға үйренеді, сөздік қорын, сөйлеу қабілетін дамытады

Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «Ұқсастық пен даралық», «Оқырман пікірі», «Оқушы күнделігі», жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Латын Америкасы. Саяси картасының қалыптасуының

негізі маңызы  туралы  оқып  үйренеді.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
46 Табиғат  жағдайлары мен ресурстары.

Тақырыпты  түсініп оқыйды, табиғат жағдайы мен ресурстарының негізі жүйесін

маңыздылығын абуға үйренеді,н, ой өрісін дамыту арқылы достықты  құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа  үйренеді

«Кім алғыр? Жигсо

Венн  диаграммасын семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге дағдыланадыі. Табиғат  жағдайлары мен ресурстары туралы және оның даму жүйесін  оқып  үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
47 Халқы.

Оқушылар Канада мемлекетінің халқы туралы  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрене отырып тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланды

Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар халқының орналау    әдістерін үйренеді, оны зерттейді практикаға қолдана білуге дағдыланады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
48 Шаруашылығы

Оқушылар шаруашылығын  таладау арқылы тақырыпты меңгереді, оны зерттейді практикаға қолдана білуге дағдыланады   жаңа  әдіс-тәсілдерін үйрене отырып  өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырады

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
49 Сыртқы экономикалық  байланыстары.

Тақырыпты  топ арқылы талдайды, мағанасын  түсініп оқыйды, тапсырмалар орындауға жағдай жасйды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮ Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Экономикалық ы Сыртқы экономикалық  байланыстары  сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді  үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
50 Бразилия.

Оқушылар тақырыпты түсінеді, сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыруға; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіруге үйренеді

 

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бразилия а   жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
51 Қортындылау

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Атор орындығы

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Латын Америкасына  жалпы шолу арқылы қысқаша тарихын салыстырып  отырып талдайды ойларын дамытады Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
52 Африка дамушы елдері. Саяси картасының қалыптасуы және қазіргі геосаяси жағдайы.табиғат жағдайлары мен табиғат ресурсы

Оқушылар Африка дамушы елдерінің ішкі және сыртқы саяастын топ арқылы талдай отырып мағанасын ашады, ойын жеткізе білуге үйренеді

Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Африка географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары мен табиғат ресурсын  оқу арқылы  түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
53 Халқы.

Оқушылар мемлекеттердің халқының  маңыздылығы мен маңызын түсді, істелінетін жұмыстар жайлы түсінік алады, өзіндік пікір айтуға үйренеді, тілін, сөздік қорын, сөйлеу қабілетін дамытға  дағдыланады

Миға шабуыл» кері әсер парағы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өткен білімдерін  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
54 Шаруашылық

Тақырып жайлы  елдердің шаруашылығымен танысады сабаққа деген қызғушылықтары артыру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады

 

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тапсырмалар арқылы шаруашылық өнеркәсібі нің дамуың мазмұнын  түсінеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
55 Сыртқы экономикалық байланыстары мен ішкі айырмашылықтары.

Тақырыпты талдауға, түсініп  оқуға, ойын  жатқа айтуғаа дағдыланады.. Сыртқы экономикалық байланыстары туралы  түсіне білуге  топпен жағдай жасайды

.Кім жылдам

.Аквариум әдісі

.Ойтолғау,эссе

.Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Сыртқы экономикалық байланыстары мен ішкі айырмашылықтары  туралы

тақырыптарын толық менгеріледі, ерекшеліктерін  пайдалана отырып  тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
56 №4 практикалық жұмысы

«Африка аймақтарының табиғат ресурстарының ерекшеліктері» жиынтық кестесін құрастыру

Тақырып  жайлы оқушылар түсіне отырып топпен Африка елдер жайлы толығымен, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді

 «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар білімін  практикада тексеру  арқылы  ой өрісін дамытады, оқып үйренеді

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
57 №5 практикалық жұмысы « Экономикасының дамыған және дамушы сипатын анықтау мақсатында, «қосарлы» экономикалы ел Оңтүстік Африка Республикасына қысқаша экономикалық- географиялық сипаттама жасау» Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар практика арқылы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
58 Аустралия, мұхит аралдары  елдері

Оқушылар Аустралия, мұхит аралдары  елдері жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтай отырып топпен тақырыпты  меңгереді

Топтастыру/мозайка/

Миға шабуыл

Практикалық жұмыс

Аквариум әдісі

.Жұптық әңгімі

Стикердегі диалонг

 

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Аустралия мемлекті туралы түсініктері қалыптасалы. Салыстыра алады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
59 Аустралия Одағы

Тақырыпты зерттеу арқылы  түсіне отырып мәліметтер алады, топпен  тапсырмаларды орындауға машықтары дамыйды

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Аустралия Одағын   туралы  оқып  үйренеді. Осы мемлекет  туралы  түсініктері  қалыптасады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
60 №6 практикалық жұмысы «Аустралия Одағын Қазақстан Республикасымен салыстыры» Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар білімін  практикада тексеру  арқылы  ой өрісін дамытады, оқып үйренеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
61 Антрактика және Антрактикада адамзат ғаламдық проблемалары.

Оқушылар тақырып жайлы  біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтай отырып, тапсырмаларды дұрыс құруға дағдыланады

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Антрактика және Антрактикада адамзат ғаламдық проблемаларының

жалпы сипаттамасы   туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
62 Ғаламдық проблемалар, олардың сипаты және шешу жолдары, Бибітшілік сақтау проблемасы.

Ғаламдық проблемалар, олардың сипаты және шешу жолдары жайлы  түсініктер қалыптасады ойын жеткізе білуге ,сөйлемді дұрыс құруға, ойлау,  тарихына деген  сүйіспешілігін арттыру арқылы  проблемаларды шешу жолдарын үйренеді

.Инсерт әдісі  «Қарлы кесек» ойыны

.Өзіндік жұмыс

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ғаламдық проблемалар, олардың сипаты және шешу жолдары  туралы мәліметтеді алады, түсінеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
63 Экологиялық проблемалар

Оқушылар экологиялық проблемалар оқу және талдау арқылы  біледі, топпен  проблемаларды шешу  арқылы ой өрсітері дамыйды

Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақыптың негізгі идеясын түсінеді,  өткен білімдері  пысықтап, қорытындылау арқылы Экологиялық проблемаларды шешу жолын зерттейді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
64 Энергетика және шикізат прблемалары.

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, тақырыптың өзекті түйінді жерлерін  топпен талқылай отырып, энергетика мен шикізат проблемасының маңыздылығын ашады

Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Балаларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін жетілдіру арқылы Қырғыстан елімен таныстыру Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
65 Демография, денсаулық сақтау, мәдениет және білім беру проблемалары.

Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту.

 

Миға шабуыл

Аквариум ойыны

Смантикалық карта

Венн диограммасыі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Демография, денсаулық сақтау, мәдениет және білім беру проблемаларын шещу жолдарын анықтайды ол туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
66 Дамушы елдердің проблемалары. Азық- түлік проблемалары

Оқушылар атақырыптың маңыздылығы  жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтайды, тәжірибені  дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Дамушы елдердің проблемалары туралы мәліметтер жинақтау арқылы  түсініктері  қалыптасады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
67 Дүниежүзілік мұхит проблемалы

Тақырып  жайлы түсініп оқуға талпынады,  салыстыра білуге үйренеді,ойын толық жеткізе білуге дағдыланады ; туған жерге, ттабиғатқа деген сүйіспеншілігін арттырады

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
68 Қортынды

Өмірге деген көзқарасы ортақ, дүниетанымы деңгейлес, бір-біріне деген сезімдері адал достар туралы түсініктерін кеңейтеді. Табиғатты қорғауға деген  ыстық сезімдік түсінік қалыптасады.

Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өткен тақырыптар  туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь