ГЕОГРАФИЯ 6 СЫНЫП ОМЖ ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

Воскресенье, 25 Декабрь, 2016

ГЕОГРАФИЯ  6 СЫНЫП ОМЖ ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР

www.sabaktar.kz

6-сынып Физикалық география

(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)

Негізгі сабақ мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер Оқу нәтижелері Модуль Бағалау Негізгі ресурстар         Мерзімі
Мақсаты:
Кіріспе (3 сағат)

1.Сабақтың тақырыбы:  Физикалық география нені оқытады, Жер туралы  географиялық білімнің дамуы

Мақсаты: Физикалық география туралы және  жер туралы білу,  алған білімдерін өмірде қолдана алу.

1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)

2. «Ой толғау»

3. Миға шабуыл

4. Сәйкестік тест

Физикалық география және жер туралы біледі, алған білімін өмірде қолдана алады. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

көшбасшылық,АКТ

 

 

 

Фармативті бағалау,

Критерилер бойынша бағалау.

«ИНСЕРТ әдісі»   ББҮ

6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер,  таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,

интернет мәліметтері

 

2.Сабақтың тақырыбы:  Саяхатшылар, зерттеушілер Мақсаты:Саяхатшылар туралы мәліметтер алу, картамен жұмыс істей білу.

1.«Мұхиттар аясында»  «Автор орындығы» стратегиясы.

2.» Мағынаны тану» ЖИГСО әдісі

3. « Ой толғау» Жалған мәтін

4. «Венн диогрммасы»

Саяхатшылар туралы мәліметтер алады, картамен жұмыс істейді, салыстырады. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

көшбасшылық,АКТ

Бас бармақ, смайлктер арқылы бағала, бағдаршам, бірін-бірі бағалау. 6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер,  таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,

интернет мәліметтері

 

 

 

 

 

3. Сабақтың тақырыбы:  Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру Мақсаты:Табиғат құбылыстарын бақылай білу, бір- бірімен тәжірибе алмаса алу.

1.«Мағынаны тану» Сематикалық карта, Сәйкестік тест тапсырмасы, «Ең-ең кестесі»

2 . «Балық аулау» Картамен жұмыс

3. «Егерде сен…»

4. «Ой толғаныс»

Табиғат құбылыстарын бақылай алады, бір-бірімен тәжірибе алмаса біледі. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

көшбасшылық,АКТ

Смайликтер, кері байланыс топтар өзара бағалайды.Бақылаушының бағалау парағы арқылы 6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер,  таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,

интернет мәліметтері

 
Жер бетінің жазықтықта бейнеленуі. План және карта (16 сағат)

1.Сабақтың тақырыбы: Жердің күн жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен мөлшері

Мақсаты:Жердің күн жүйесіндегі маңыздылығын түсіну, Жер пішіні мен көлемнін ажырата алу, салыстыру.

1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)

2.Сызба нұсқамен жұмыс (бір-бірімен байланысын анықтау)

3. Мақал-мәтелдер (пәнаралық байланыс)

4.Сәйкестік тест тапсырмасы

Жердің күн күн жүйесіндегі маңыздылығын түсінеді, Жер пішіні мен көлемін ажырата алады, салыстырады, мысалдар келтіреді. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

көшбасшылық,АКТ

Фармативті бағалау,

Критерилер бойынша бағалау.

«НСЕРТ әдісі» ББҮ

6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер,  таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,

интернет мәліметтері

 

 

 

 

 

2.Сабақтың тақырыбы:Жер беті бейнесінің түрлері

Мақсаты:Жер ішкі және сыртқы күштердің әсерінен қалыптасатындығын білу, ажырата алу, топта бірлесе жұмыс істей алу

1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)

2.Сызба нұсқамен жұмыс (бір-бірімен байланысын анықтау)

3. Мақал-мәтелдер (пәнаралық байланыс)

4.Сәйкестік тест тапсырмасы

Жер ішкі және сыртқы күштердің әсерінен қалыптасатындығын біледі, ішкі және сыртқы күштерге нелер жататындығын ажырата алады. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

көшбасшылық,АКТ

Фармативті бағалау,

Критерилер бойынша бағалау.

«НСЕРТ әдісі» ББҮ

6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер,  таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,

интернет мәліметтері

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *