ҚАЗАҚ ТІЛІ 4 КЛАСС ҚМЖ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР. КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК 4 КЛАСС КСП КРАТОСРОЧНЫЙ ПЛАН

Понедельник, 28 Ноябрь, 2016

ҚАЗАҚ ТІЛІ 4 КЛАСС ҚМЖ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР. КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК 4 КЛАСС КСП КРАТОСРОЧНЫЙ ПЛАН

sabaktar.kz

  1 сабақ Пән: қазақ тілі   Сынып: 4
Сабақтың тақырыбы: Жазғы демалыс
Жалпы мақсаты: Жаңа сөздерді меңгеру, олармен сөз тіркестері мен сөйлемдер құрап үйрету; Өзара бағалау жүргізу арқылы тақырыпқа деген қызығушылықтарын арттыру; Оқушыларды коммуникативтік қарым-қатынасқа түсуге жетелеу және байланыстыра сөйлеу дағдысын қалыптастыру; Жеке, жұппен және топпен жұмыс жасай білуге баулу; Жазғы демалыс туралы әңгіме ету;

 

Күтілетін нәтиже Жазғы демалыс туралы білімдерін толықтырады.Оқушылардың сөздік қорын молайту арқылы, пәнге деген қызығушылықтары артады

 

 

Оқу нәтижелері:

Сабақ соңында оқушылар:

Оқушылар сабақ соңында жазда қалай демалғаны туралы әңгіме құра алады.

Көрнекіліктер: Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар, маркер және т.б.
Сілтеме: Оқулық, интернет желісі, you tube – cайты.
Сабақтың кезеңдері: Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті Уақыты
Кіріспе:

1.Ұйымдастыру кезеңі

 

2.Психологиялық ахуал туғызу

 

 

3.Топқа бөлу

1.Сәлемдесу.

Оқушылармен амандасып, түгендеу. Кезекшімен сұхбат жүргізу.

2. «Шаттық шеңбері»

Оқушыларды шеңберге тұрғызып «Тілек айту» тренингін жүргізу.

3. «Суреттер»

Көбелек суреттерін пайдаланып оқушыларды 3 топқа бөлемін.

Оқушылар амандасады.

 

 

 

Оқушылар шеңберге тұрып, бір біріне жақсы тілектер айтады.

 

 

Оқушылар түрлі түсті көбелек суреттері арқылы  топтарға бөлінеді.

 

2 мин.

 

 

2 мин.

 

 

 

2 мин.

Тұсаукесер

1.Қызығушылықты ояту

 

 

 

 

 

 

2.Сабақтың тақырыбын ашу

1.«Сын тұрғысынан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді. Тақтадан ай аттары көрсетіледі.

-Жаз айларында не болады? –

-Біз жазда не істейміз?

— олай болса, бүгінгі сабағымыз жазғы демалыс туралы болмақ.

Бағалау парағымен таныстырамын.

Формативті бағалауды көбелектер арқылы жүргіземін.

Оқушылар тақтадағы суретпен жүмыс жасайды.Сұрақ жауап арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

 

1.Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?

2.Жаз айлары қандай?

3.Жазда күн қандай болады?

4.Жазда мектепте оқушылар неге шығады?

4.Балалар жазда не істейді, қайда барады?

Жақсы.Енді айтыңдаршы бүгінгі тақырыпты қалай атаймыз?-Дұрыс «Жазғы демалыс»

Оқушылар дәптерлеріне күнді,тақырыпты

 

 

Оқушылар тақтадағы суреттер мен мұғалімнің сұрақтары арқылы сабақ тақырыбын ашады. 4 мин.
Негізгі бөлім 1.Сөздікпен жұмыс.

қайық – лодка

серуендеу– гулять

орман-лес

аулау – ловить

шомылу — купаться

2. «Сәйкесін тап» қима қағаздар таратып, топтарда оқушылар сөздің аудармасын суретпен бейнелейді.Формативті бағалау көбелектер арқылы жүргізіледі.

3.Топпен жұмыс.

Қима қағаздарда жазылған диалогтарды таратамын.

Формативті бағалау жүргіземін.

Оқушылар сөздерді сөздік дәптерлеріне жазады.

 

 

 

Оқушылар жаңа сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді.

 

 

 

 

Оқушылар топта диалогты аударып, сынып алдына шығып,қорғайды.

1 мин

 

 

 

 

3мин.

 

 

 

 

 

5 мин.

  4.Сергіту сәті

«Көңілді күн»

Оқушылар интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнежазбадағы қимылдарды қайталайды. 2 мин.
5.Мәтінмен жұмыс.

І-топ

Жазғы демалыс басталды. Оқушылар лагерьге кетті. Лагерь орманның ішінде. Қасында үлкен көл бар. Көлде кішкене қайық тұр. Балалар қайықпен серуендейді. Балалар көлге шомылады, балық аулайды. Лагерьде өте қызық. Балалар жақсы демалды.

ІІ-топ

Жаз айлары: маусым, шілде, тамыз. Жазда оқушыларда жазғы демалыс болды. Мен жазда жақсы демалдым. Отбасымызбен Павлодар қаласына бардық. Павлодар – өте әдемі қала. Біз саябаққа, мұражайға, дүкендерге бардық. Жазда мен лагерьде болдым. Лагерьде өте қызық болды. Мен жазғы демалысты жақсы өткіздім.

ІІІ-топ

Жазда мен ауылға бардым. Ауылда менің атам мен әжем тұрады. Менің атам мен әжем зейнеткерлер. Ауылда көлге бардым. Балық ауладым. Достарыммен орманға бардым. Мен жазда жақсы демалдым. Ауылда өте қызық болды.

Формативті бағалау.

6.«Кім тез?»

Кеспе қағаздарды таратамын.

Мен  жазда  ауылға  барамын.

Сен   жазда  Павлодар қаласына барасың.

Жазда  мен лагерьге   барамын.

Жаз  айлары:  маусым,  шілде, тамыз.

Жазғы демалыс   өте    көңілді  өтті.

Балалар   жақсы    демалды.

Оқушылар мәтінді оқып, топта жазбаша орыс тіліне аударады. Аударып болған соң, топтар бір-бірінің жұмыстарын тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қимақағаздарды ретімен орналастырып, сөйлем құрайды. Сөйлемдерді дауыстап оқып, орыс тіліне аударады.

 

7 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин.

 

Қорытынды

 

 

Рефлексия

1.Сөзжұмбақ шешкізу.

 

 

 

1.Мяч

2.Бабочка

3.Музей

4.Лодка

5.Ловить

6.Июнь

7.Гулять

 

2. «Алма ағашы» суретін тақтаға ілемін.

 

Оқушылар сөзжұмбақты шешіп, мұғалімге тапсырады

 

Оқушылар оқушылар қағазға не үйренгенін, не ұнағанын жазып, алма ағашына іледі.

4 мин.

 

 

 

4 мин.

Үйге тапсырма беру Үйге тапсырма: 233 бет, 5-тапсырма. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. 1 мин.
Бағалау Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды. Оқушылар бағалау парағына бағаларын қояды. Топтар алған көбелектерді жаз туралы суретке жабыстырып, тақтаға іледі. 2 мин.

 

Тапсырмалармен жұмыс.

            1-т-ма.Мәтінді мұқият оқы, аудар

            2-т-ма. Мәтіннен келер шақта тұрған етістіктерді теріп жаз.

          

            1-т-ма.Берілген сөйлемді нақ осы шаққа және өткен  шаққа

айналдырып жаз.

             Біз көлде шомыламыз, күнге күйеміз, балық аулаймыз.

          

              1-т-ма. «Жазғы демалыс «тақырыбына диалог құрастырып жаз.

Мәтінді сәйкестір.

Басы Жалғасы
1 Жаз-   лагерьге, ауылға, шетелге барады.
2 Жазда жазғы   ауылға бардым.
3 Балалар жазғы демалыста   ең ыстық жыл мезгілі.
4 Мен жазда   демалыс басталады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы

 

 

Мен Бурабайда демалдым  2 сабақ

Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты мәтіндегі жаңа сөздермен танысу, өткен тақырыптар бойынша қайталау жұмыстарын жүргізу. Мәтін бойынша сұрақ құрып үйрену.
Күтілетін нәтиже . Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды
Сабақтың түрі Жаңа сабақ
Көрнекілігі

 

АКТ, слайдтар, А3 форматты қағазы,стикер,суреттер,жетондар
Оқытудың оқудағы әдіс тәсілдері СТО технологисының стратегиялары. Топтастыру,Миға шабуыл, ББҮ кестесі,ЖИГСО Болжау кестесі,Сауаттылық хаты.
   

Мұғалімнің іс-әрекеті                         Оқушының іс-әрекеті

 

Ұйымдас-тыру.

 

 

 

Ынтмақтастық атмосфералық орта жасау Оқушылар дайындығына назар салу.Сынып бағдаршам түстері бойынша 3топқа бөлінеді.

 

 

3-мин

 

 

 

Оқу құралдарын дайындайды.Топқа бөлінеді.

 

1
3

 

2

 

 

 

     Үй тапсырмасы

 

3-мин

Слайдта көрсетілген сұрақтар төңірегінде

1.      Жазда не  болады?

2.       Жазда қайда демаласындар Бөкенді ақын кімге теңейді?

Өз ойларын айтады және ой түйіндейді.

 

Тақтада тіректі сызба ілулі тұрады. Мұғалім осы сызба арқылы грамматикалық тақырыпты түсіндіреді.

 

 

Дауысты дыбыстар мен әріптер.

 

Қазақ тіліндегі дауысты дыбыстар мен әріптер саны әр түрлі.

Қазақ тілінде дауысты дыбыстар саны – 12. Олар жуан және жіңішке болып екіге бөлінеді.

Й, у дыбыстары әрі жіңішке, әрі жуан болады. Ал э дыбысы басқа тілден енген сөздерде кездеседі.

Қазақ тіліндегі дауысты дыбыс болатын әріптер саны – 15. Себебі, үш әріп айтылуына қарай дауысты дыбыстардың ішінде кездеседі.

Олар:

     
Жаңа сабақ

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

10-мин

Мағынаны тану

13-мин

 

 

Ой толғаныс

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

Бағалау

Сабақ тақырыбымен таныстыру және автор туралы мәлімет беру.

 Сөздікпен жұмыс

тақырып – тема

 қызықты – интересно, интересный (-ая, -ое)

 өтті – прошел (-ла, -ло)

 бізге – нам

 пән – предмет

 

 1. Сөздердің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерге жазу.

 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

 а) мұғалім мәнерлеп оқиды;

 ә) оқушылар дауыстап оқиды;

 б) оқушылар тізбектеп оқиды;

 3. Сөздермен сөз тіркестерін құрастыру.

 

              Миға шабуыл

Ойлан!    Жұптас!  Топтас

 

)Қөрррржщдопарлы5ашҚарлығаш.
Бурабай

 

 

 
ББҮ кестесімен жұмыс

\Әңгімеде/Бағытталған оқыту әдісі бойынша меңгерту

ББҮ кестесімен жұмыс.

Жигсо әдісін пайдалану

Әр топқа жаңа материалды меңгеру мақсатында қосымша тапсырмалар мен ресурстар тартауү

 

Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

Бурабай

Ассоциация құру

 

 

 

 

 

1-топ    Жазғы демалыс

2-топ  Бурабай курорты

3-топ  Менің қызықты күндерімТобылғы

Еркін жазу «Сауаттылық хаты»

Жазғы демалысымды биыл әуелі Бурабайда, кейін Алматыда өткіземін – В этом году летний отдых проведу сперва в Боровом, затем в Алматы.

 

2. Жазғы демалысымның екі аптасын осында, кейінгі күндерін Сарыағашта өткізбекшімін — Две недели летнего отпуска намерена провести здесь, остальные дни в Сарыагаше.

 

3. Жазғы демалыс уақытында жаңа пәтер сатып аламын. — Во время летнего отпуска куплю новую квартиру.

 

4. Жазғы еңбек демалысымды шетелде өткізбекшімін – Летний трудовой отпуск намерена провести за границей.

 

5. Жазғы демалысымды отбасыммен Сочиде өткізуді армандаймын – Летний отдых мечтаю провести с семьей в Сочи.

Әңгімеден ой түйдік?

 

Жетондар арқылы бағалау.

Кері байланыс

 

Әңгіменің мазмұнына сай мақал-мәтелдер жазу.Мазмұнын әңгімелеу.

 

 

 Қосақ сөзің мағынасын ашады

 

 

 

 

Оқушылар болжау жасайды

 

Оқушылар мәтінді интерактивті тақтадан берілген бөлімдер бойынша оқып танысады.Әр бөлімнен кейін болжау кестесін толтырып отырады.

 

Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

 

Кейіпкерлерге сипаттама береді

 

Ертегідегі кейіпкерге хат жазады. Автор орындығында оқиды.

Өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

    Орыс тілі, әдебиет, дүниетану
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі Мұғалім Уақыты: Кабинет
Сабақтың атауы Мен лагерьде демалдым    3 сабақ
Мақсаты Сөз құрамын және мағыналары  жайында түсініктерін еске түсіріп,   пысықтайды, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді
Күтілетін нәтиже Тақырыптың  мағанасын  түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді
Көрнекілігі Музыка оқулығының әдістемесі
Топқа бөлу Түрлі фигуралар арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Балалар, бүгін біз бірінші рет шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдаршеңберге.

Қандайжақсыбіртұру,

Достармененбіржүру!

Қандайжақсыдос болу!

– Балалар, бір-біріміздіңқолымызданұстап, алақанарқылыжүректіңжылуынсезініпүйренгенқандайтамаша, қандайқуаныш!

Сабақтың барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Миға шабуыл» әдісі

Бойынша сұрақ- жауап кезеңі

1 Бурабай қандай демалыс орыны

2 Бурабайда қандай қызықтар бар?

3 Жазғы делаыс қалай өтті?

Мағынаны тану  

«Сөз құрамын және мағыналары»  туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдіс»

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату

 

Ой толғаныс Екі жақты күнделік

Кітаптағы ой Менің қосарым
   

 

 

 

 

 

 

Бағалау Бағалау парақшаларымен жұмыс

Оқу Топ болып және жеке бағалау парақшасын бағалау шкаласына қарап толтырады шылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

Үйге тапсырма Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады
Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

   
  • Орыс тілі, әдебиет, дүниетану
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
 

 

Қазақ тілі Мұғалім Уақыты: Кабинет
Сабақтың атауы Мен ауылда демалдым  4 сабақ
Мақсаты Жаңа сабақты түсіндіру,топтық жұмысқа бейімдеу

Тіл және сөйлеудің   мағынасы  туралы 3 -кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындайды, сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамытады

Күтілетін нәтиже Оқушылардың сөздік қорын молайту, қазақша сөйлеу

дағдысын жетілдіру.

Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

Көрнекілігі Музыка оқулығының әдістемесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мейірімділік» тренингі.
— оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады
— сурет салады
өз ойларын ортаға қорғайды
Сабақтың барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

 

«Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды.

Мағынаны тану  

Балалар Жазғы демалыста алған әсерлерін,көрген қызықтарын ,демалған жерлерін әсем табиғатын әңгімелейді.Оқушы  жаңа оқу жылында мектеп табалдырығын аттағанда жаңа дүниемен, жаңа әсерлермен кездеседі.Сабақ үстіндегі іс-әрекеттер  (тыңдау,сауат ашу,орындау,ырғақты қимылдар,шығармашылық тапсырмалар т.б)баланың ой-қиялын шындайды,логикалық ойлау жүйесін дамытады.

Әріптердің орындары ауыстырылған бірнеше сөздер беріледі. Сөздерді дұрыс оқу қажет.

к,е,м,п,т,е – (школа, класс)

ш,е,н,е?– (который, сколько)

і,м,д,і,с,к,ө — (растение, тетрадь)

н,қ,а,ы – (писатель, поэт)

кіенкүділ – (оценка, дневник)

а,к,н,і,а,т,х,а,п – (чай, библиотека)

Ой толғаныс БББ кестесі

Білемін Білдім Білгім келеді
     

 

 

 

 

 

 

1 Сөйлем құрау

(Жазғы демалысқа байланысты Кеспе қағаздарда жазылған сөздерді мағынасына қарай ұйқастыра отырып сөйлем құрау)

2 Бурабайды  Суреттеу

(Әр топ өздеріне берілген суретті сөзбен суреттеп айтып беруі керек)

3 Мозайка

(Әр топқа әріптер жазылған кеспе қағаздар таратылады.Сол әріптерден бір сөз құрап, сол сөзден бірнеше сөздер құрау қажет.)

(Әр топ «Достық» тақырыбына сурет салады)

 

(. Қойылған орысша сөздердің қазақша баламасы нұрыс айтулары қажет

Венн  диагамманы  талдау

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді

 

 

Бағалау Бағалау парақшаларымен жұмыс
Үйге тапсырма Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады