АҒЫЛШЫН ТІЛІ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Суббота, 5 Ноябрь, 2016
  • АҒЫЛШЫН ТІЛІ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

 

 

Step 4. UNDP in Kazakhstan

  Оқушыларды тақырыбымен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру Сұраққа жауап бер әдісі

 

Мен саған, сен маған әдісі

 

 

 

 

Жеке жұмыс жұптық  жұмыс

топтық жұмыс

Ашық, жабық сұрақтар

Жұмыс парақшалары

 

Жаттығуларды орындай  отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмаларды орындай отырып,сөйлем құрауға, сөйлеуге өз-ойларын  еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға үйренеді Ынталандыру

Жұптарда бағалау

Топтарда өзара бағалау

Бағдаршам

«Басбармақтар»

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

Қосымша тапсырмалар

 

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10- сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006 ж
 

Step 5.

Foreign Trade of Kazakhstan

  Оқушыларды «Past Perfect Passive» грамматикасымен  таныса отырып,осы грамматика бойынша  тапсырмалар орынтата алуға    мүмкіндік жасау. Жаңа сөздермен жұмыс жасау  барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру  Кім шапшаң? ойыны

 

«Серпілген сауал»

 

«Ойлан, ізде,тап»

 

Жеке тапсырмалар

Жұптық тапсырмалар топтық тапсырмалар

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

 

 

Жаттығуларды орындай  отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмаларды орындай отырып, бірлесе жұмыс жасауға үйренеді  Бірін-бірі бағалау

Бағалау парағы

Ынталандыру

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бағдаршам

Рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар

Кеңейтілген

тапсырмалар

Қалың, жұқа сұрақтар

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006ж
 

Unit 5.

 

Step1. Where can you work?

  Оқушының сөздік қорларын байыту және ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру.  Жаңа сөздермен таныстыру. Оқушыларды ауызша сөйлеуін дамыту, оқуға, сөйлеуге, сұрақтарға жауап беруге үйрету  

Кім шапшаң? Ойыны

 

Ойлан, ізде,тап»

 

Ойлан, бірік, бөліс

«Ойлан, ізде, тап»

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс жұптық  жұмыс

топтық жұмыс

Ашық, жабық сұрақтар

Жұмыс парақшалары

Пікірлер

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

Оқушылардың өз ойын және өз көзқарасын ағылшын тілінде еркін жеткізуге үйрету. Past Perfect шағын қолдана отырып,оқушылардың дұрыс сөйлем құрауға және дұрыс жауап беруге дағдыландыру. Оқушылардың  компьютер тақырыбы бойынша білімін тереңдету және Past Perfect, Prepositions қолдануы Ынталандыру

Жұптарда бағалау

Топтарда өзара бағалау

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Бағдаршам

Рефлексия

«Басбармақтар»

 

Деңгейлік тапсырмалар

Қосымша тапсырмалар

 

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі  10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006 ж
 

 

Step 2.

Work and money.

  Оқушыларды тақырппен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру  

«Ойлан,ізде, тап»

«Қарлы жұмбаз»

Cерпілген сауал»”әдісі

Жеке тапсырмалар

Жұптық тапсырмалар топтық тапсырмалар

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

 

 

Жаттығуларды орындай  отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмаларды орындай отырып,сөйлем құрауға, сөйлеуге өз-ойларын  еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға үйренеді  Бірін-бірі бағалау

Бағалау парағы

Ынталандыру

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бағдаршам

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

Кеңейтілген

тапсырмалар

Қалың, жұқа сұрақтар

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006 ж
 

 

Step 3.

Children at work.

 

 

 

 

 

Оқушыларды тақырыппен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру  Ассоциация

«Кім шапшаң?» ойыны

«Бір  сөйлем »

«Қарлы жұмбаз»

Ойлан, бірік, бөліс

 

Жеке тапсырмалар

Жұптық тапсырмалар топтық тапсырмалар

Постер қорғау

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

 

 

Жаттығуларды орындай  отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмаларды орындай отырып,сөйлем құрауға, сөйлеуге өз-ойларын  еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға үйренеді  Бірін-бірі бағалау

Бағалау парағы

Ынталандыру

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бағдаршам

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

Кеңейтілген

тапсырмалар

Қалың, жұқа сұрақтар

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006 ж
 

 

Step 4.

Unemployment

 

 

 

Оқушыларды жаңа

тақырыбымен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру

 

Ассоциация

«Кім шапшаң?» ойыны

Құрастыр одан кейін жауап бер»

«Мен саған, сен маған»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс жұптық  жұмыс

топтық жұмыс

Постер қорғау

Ашық, жабық сұрақтар

Жұмыс парақшалары

Пікірлер

Жаттығуларды орындай  отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмаларды орындай отырып,сөйлем құрауға, сөйлеуге өз-ойларын  еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға үйренеді Ынталандыру

Жұптарда бағалау

Топтарда өзара бағалау

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Бағдаршам

Рефлексия

«Басбармақтар»

 

Деңгейлік тапсырмалар

Қосымша тапсырмалар

 

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі  10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006ж
 

Step 5.

Job hunting

  Оқушыларды тақырыппен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру  Ассоциация «Құрастыр, одан кейін жауабын айт»

«Бір  сөйлем »

Кім жылдам? ойыны

«Қарлы жұмбаз»

 

Жеке тапсырмалар

Жұптық тапсырмалар топтық тапсырмалар

Постер қорғау

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

 

 

Оқушылар мәтінмен таныса отырып, өз ойларын еркін айта алуға, сөйлеуге үйренеді  Бірін-бірі бағалау

Бағалау парағы

Ынталандыру

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бағдаршам

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

Кеңейтілген

тапсырмалар

Қалың, жұқа сұрақтар

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10-сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006 ж
 

Options

  Оқушыларды тақырыппен  таныстыра отырып, өз түсінгендерін айта алуға және сұрақтар арқылы жауап бере отырып, сөйлеу алуға  мүмкіндік жасау. Тапсырмаларды орындау барысында жаңа сөздерді  байланыстыра отырып,оқу, сөйлеу,ойлау қабілеттерін арттыру  

«Құрастыр, одан кейін жауабын айт»

«Бір  сөйлем »

Кім жылдам? ойыны

«Қарлы жұмбаз»

 

Жеке тапсырмалар

Жұптық тапсырмалар топтық тапсырмалар

Постер қорғау

Білдім, үйрендім, білгім келеді стратегисы

 

 

Оқушылар мәтінмен таныса отырып, өз ойларын еркін айта алуға, сөйлеуге үйренеді Бірін-бірі бағалау

Бағалау парағы

Ынталандыру

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бағдаршам

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

Кеңейтілген

тапсырмалар

Қалың, жұқа сұрақтар

 

Білім стандарты,   пән бағдарламасы ағылшын тілі 10 сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2006ж

 

 

 

www.sabaktar.kz

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *