АҒЫЛШЫН ТІЛІ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Суббота, 5 Ноябрь, 2016

АҒЫЛШЫН ТІЛІ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Сабақтың тақырыбы. Оқып үйренудің негізгі мақсаты Өтілу мерзімі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйрену нәтижесі 7 модулдің кіріктірілуі Үйрену мақсатында оқып бағалау Негізгі дерек көздер

(пайдаланған әдебие көрнекіліктер)

1 Unit1 Step1 Holiday activities  Демалыс Әрекеттері Сөздік қорын молайтып, мәтінмен жұмыс істей алуға дағдыландыру. 455/12212тьостостолмлд «Миға шабуыл» әдісі, «Ассосиация» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі Сөздік қоры молаяды.

Мәтінді аударып, мазмұнын айтып бере алады.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Сыныптасын критериалды бағалау.

«Бағдаршам» ст ратегиясымен формативті бағалау

Плакат, маркер, бағала парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.
2 Step1 Grammar. Present simple  Грамматика жай осы шақ СТО технологияларын ықпалдастыра отырып, жай осы шақ туралы меңгерту.   «Ой қозғау» әдісі, «ИНСЕРТ» әдісі, «Сахналау» әдісі, Ыстық орындық» әдісі. Сыни ойлана отырып, жай осы шақ туралы білімдерін қалыптастырады. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Өз-өзін критериалды бағалау, смайликтермен формативті бағалау Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат , маркер, оқулық.
3 Step2  My summer holidays  Менің жазғы демалысым Жаңа сөздермен мәтін құрастыруға дағдыландыру.

Сөздік қорларын молайту.

«Уақыт шеңбері» әдісі, «Ой қозғау»әдісі, «Миға шабуыл» әдісі,   Венн диаграммасы, «Автобус аялдамасы» әдісі, эссе Жаңа сөздермен танысады.

Мәтін құрастыра алады.

Сөздік қорлары молаяды.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту Сыныптасын критериалды бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті  бағалау.

Бағалау парақшасы, плакат, маркер, оқулық
4 Step3 What did you do during the holidays?

Демалыста не істедің?

Диалогтік оқыту арқылы өз ойларын еркін жеткізе алуға дағдыландыру. «Миға шабуыл» әдіс, «Тв Шоу» әдісі, «Бес саусақ» әдісі Өз ойларын еркін жеткізе алады.

Сөздік қорлары көбейеді.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау Өз-өзін критериалды бағалау.

Геометриялық фигуралармен формативті бағалау.

 

Бес саусақ парақшасы, герметриялыық фигуралар, бағалау парақшасы
5 Step 4 Sightseeing

Көрікті жерлер

Сөздікпен жұмыс жасай отырып, көрікті жерлермен таныстыру.

Тіл байлықтарын дамыту.

  Топтық жұмыс, диалог, «Топтастыру» страетегиясы, эссе, «Сәйкестендіру кестесі» стратегиясы. Сөздікпен  жұмыс жасай алады.

Көрікті жерлермен танысады.

Тіл байлықтары дамиды.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Бағалау парақшасымен өз-өздерін және топты бағалайды. Суреттер, АКТ, стикерлер, маркер, плакаттар.
6 Step4 London Astana

Лондон Астана

Екі елдің айырмышылығын салыстыра отырып, жаңа тақырыпты меңгерту.   «Ой қозғау» тәсілі, «Қызығушылықты арттыру» стратегиясы, «Мозайка» әдісі, «Топтастыру» стратегиясы, Венн диаграммасы, диалог, Семантикалық карта. Лондон мен Астананың айырмашылығын біледі.

Салыстыра алады.

 

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Өз-өзін бағалау Стикер, плакат, оқулық
7 Step5 Visiting  big cities.

Үлкен далаларға бару

Үлкен далалар туралы білімдерін қалыптастыру.

Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

 

  «Ой  қозғау» әдісі, «Мозайка»әдісі, «Кім жылдам» ойыны. Үлкен далалар  туралы білімдері қалыптасады.

Есте сақтау қабілеттері қалыптасады.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту Сыныптасын критериалды бағалау.

Смайликтермен формативті бағалау.

 

Слайдтар, оқулық, маркер, плакат
8 Test yourself

тест

 

Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.   «Миға шабуыл» әдісі, тест, Деңгейлік тапсырмалар  , «Ой қозғау» әдісі, Алған білімдерін қолдана біледі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау Топтық бағалау.

Смайликтермен формативті бағалау

 стикер, плакат, маркер, тест парақшалары, бағалау парағы, смайликтер
9 Revision Unit1 Holidays

Қайталау Демалыс

Жаңа тақырып туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу.   Презентацияны демонстрациялау.

Жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою.  Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар,

Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып,өз-өзін бағалату.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

Плакаттар, маркер, стикерлер, интербелсенді  тақта
10 Step1 Talking about the past

Бұры және қазіргі сабақ

 Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.   Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу

Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

 Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Бағалау критерийлерімен бағалау. АКТ, маркер, стикер.
11 Step2 Did you enjoy your holidays?

Демалысыңды жақсы өткіздің бе?

 

Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру.   «Миға шабуыл» әдісі, «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, . «Ой қозғау» әдісі, «Т» кестесі, «Кафель» әдісі, Жұптық жұмыс Ойларын жетік жеткізе біледі;

Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

Түйінді ой қорытынды жасайды;

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау

Стикер, маркер, плакат, түрлі-түсті фишкалар
12 The hamburger. Jeans

Гамбургер Джинсы

 

 

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру.   Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.

 

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалатамын.

«Ұялы желі байланыс» әдісімен формативті бағалау жүргіземін

АКТ, стикер, маркер, плакат.
13 Step3 Last weekend

 

Соңғы демалыс

Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.   «Мозайка» әдісі, кластер, «Бағдаршам» стратегиясы, «Фиш Боун» әдісі.

 

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

көшбасшы айқындалады

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, АКТ.

 

Топтық бағалау АКТ, оқулық, маркер, плакат, стикер
14 Step4 Where were you?

Сен қайда болдың?

 

Жаңа тақырыппен таныстыра отырып, сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру.   «Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы, «Ай» әдісі, «Сәйкестендіру кестесі, «Жадылық серуен», иролдік ойындар Жаңа тақырыппен танысады.

Сұрақ қоя біледі.

Сұрақтарға дұрыс және нақты жауап бере алады.

 Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ

 

Бағалау критерийлерімен бағалау.

«Ай» әдісі бойынша формативті бағалау

АКТ, маркер, стикер, ай парақшалары, баалау парағы
15 Step5 I could dance

Мен билей алмаймын

 

Жаңа тақырып туралы білімдерін қалыптастыру.

Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

Сөздік қорларын молайту.

  «Фиш Боун» әдісі, «Бағдаршам» стратегиясы, «Суреттеу» стратегиясы, «Мозайка» әдісі Жаңа тақырып туралы білімдері қалыптасады.\

Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

Сөздік қорлары молаяды.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.

 

Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады. АКТ, маркер, суреттер, оқулық, плакат.
16 Text Two super kids

Мәтінмен жұмыс

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін мәтінмен жұмыс жасату.   «Жадылық серуен», «Кубизм» тәсілі, «Ай» әдісі, «Джиксо» әдісі, Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы

 

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді  Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ.

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Суреттер, АКТ, стикер, маркер, қулық, кубиктер.
17 Texts

Мәтіндер

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.   Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ.

 

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау АКТ, стикер, маркер, оқулық, плакат, гүлдер.
18 Revision  Unit II Was were   Can Could етістіктерді қайталау Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.   Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрациялау.

 

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ

 

Критериялды бағалау АКТ, стикер, маркер, оқулық. плакат

 

 

www.sabaktar.kz

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *