АҒЫЛШЫН ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Суббота, 5 Ноябрь, 2016

АҒЫЛШЫН ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

 

www.sabaktar.kz

Сабақтың тақырыбы. Оқып үйренудің негізгі мақсаты Өтілу мерзімі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйрену нәтижесі 7 модулдің кіріктірілуі Үйрену мақсатында оқып бағалау Негізгі дерек көздер

(пайдаланған әдебие көрнекіліктер)

19 Unit4 Step1

What time is it?   Сағат неше болды?

Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, уақытты ағылшын тілінде айта алуға дағдыландыру. 455/12212тьостостолмлд  «Сиқырлы алаң, «Миға шабуыл» әдісі, интервью әдісі, «Кім жылдам» ойыны Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

Уақытты ағылшын тілінде айта алады.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды

бағалау, оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер.

«Теңгелер» әдісімен формативті бағалау,

Сыныптасын критериалды бағалау

  Түрлі-түсті стикерлер, плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, жасанды ақшалар.
20 Step2What color is your cat? Сенің мысығыңның түсі қандай? Диалогтік қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сабақты меңгерту   Топтық жұмыс, «Балық қаңқасы», «Ой қозғау», «Шынжыр» әдісі , миға шабуыл, Өз ойларын жеткізе алады. Тақырып мазмұнына байланысты тапсырмалар орындайды. Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Өз-өзін бағалау

«Бағдаршам».

 Маркер, стикерлер, плакат, оқулық, жіп, бағалау парақшалары
21 Step3 Can you play the guitar?  Гитарада ойнай аласың ба? Дұрыс сұрақ қоя білуге дағдыландыру.

Сөздік қорларын молайту

«Автордың орындығы» әдісі, «Елші» әдісі, «Мимкарта» әдісі,ББҮ. Ағылшыншаөз ойын жеткізе алады.

Диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

Сөздік қоры молаяды.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық.

Смайликтермен формативті бағалау

Топтық бағалау

 

Оқулық, бағалау парақшасы,  стикерлер, маркер, плакат, смайликтер
22 Step4 Where is my bag?

Менің сөмкем кайда?

Мәтінмен жұмыс жасата отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Диалогтік оқыту арқылы жаңа сөздерді меңгерту.

«Ашық журнал», «Өрмекші» әдісі, «Желпуіш» әдісі, «Ой қозғау», «Тыңдау үшбұрышы» әдісі, Кері байланыс Мәтіннің мазмұнын меңгереді.

Диалогтық қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сөздерді меңгереді.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық.

Ашық журнал әдісімен жетон арқылы бағалау

Екі жұлдыз бір тілек арқылы формативті бағалау

 

Оқулық, бағалау парақшасы,  стикерлер, маркер, плакат, жетондар
23 Step5 When is your birthday?

Сенің туған күнің қашан?

Тапсырмалар бере отырып, әңгіменің мазмұнымен таныстыру.

Алған білімдерін өмірде қолдана алуға  дағдыландыру.

   «Өрмекші» әдісі, «Шынжыр», «Ыстық орындық» әдістері, «Инсерт» әдісі, «Елші» әдісі, «Бес саусақ» Тапсырмаларды орындай отырып, әңгіменің мазмұнымен танысады.

Алған білімдерін өмірде қолдана алады.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту.

Сыныптасын критериалды бағалау

«Бағдаршам» стратегиясын формативті бағалау

Видеокөрсетілім, плакат, маркер, оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар.
24 Test yourself

Step1-5 Қайталау

Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.   «Миға шабуыл» әдісі, тест, Деңгейлік тапсырмалар  , «Ой қозғау» Алған білімдерін қолдана біледі. Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау, оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Топтық бағалау.

Смайликтермен формативті бағалау

Гүлдер, стикер, плакат, маркер, суреттер.
25 Unit5 Step1 What does your father do? Сенің әкең не жұмыс істейді? Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды  үйрету   «Миға шабуыл» әдісі, «Ой қозғау» тәсілі, Деңгелік тапсырмалар, «Ақылдың 6 ойлау қалпағы» әдісі, Топтық жұмыс арқылы өзгенің пікірімен санасуға үйренеді

 

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау

Өз-өзін бағалау

 

АКТ, стикер, маркер, оқулық, плакат
26 Step2 What do you want to be?  Кім болғың келеді? Диалогтық оқыту арқылы мамандық иелерін білуге дағдыландыру.   «Миға шабуыл» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Кластер» әдісі, «Бағдаршам» стратегиясы, «Фиш Боун » әдісі. Мамандық иелерімен танысып, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады.

Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Топтық бағалау

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау

АКТ, плакат, маркер, оқулық, стикер,

 

27 Step3 My computer

Менің компьютерім

Компьютер туралы білімдерін толықтырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.   «Жадылық серуен» әдісі, рольдік ойындар, «Сәйкестендіру кестесі» әдісі, «Материалды түсінуді жақсартуға бағытталған сұрақтар мен тапсырмалар» стратегиясы. Компьютер туралы білімдерін толықтырады.

Сыни ойланады.

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер, оқудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту.

«Ай» әдісі бойынша формативті бағалау Стикерлер, плакаттар, маркерлер, оқулық, ай парақшалары
28 Step4 Omar likes English

Омар ағылшын тілін ұнатады

Жаңа сөздермен таныстыра отырып, сұрақ қоя алуға дағдыландыру.   «Миға шабуыл», «Фиш боун», «Кафель»әдісі, «Ұялы телефон желісі» әдісі. Жаңа сөздерді біледі.

Ашық сұрақтар қоя алады.

Сөздік қорлары молаяды.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Бағалау критерийлерімен бағалау. «Ұялы телефон желісі» әдісімене формативті бағалау Стикер, плакат, маркер, суреттер.
29 Step5 A day in my life

Өмірімде бір күн

 

Сыни тұрғыдан ойлау тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту.   «Ой қозғау» тәсілі, «Миға шабуыл», «Рөлдік ойын», «Смайлик»білімдерін тексереді Сыни ойлауға дағдыланады.

Жаңа  сабақтың мазмұнын меңгереді.

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

«Смайликтермен формативті бағалау смайликтер, плакат, маркер
30 Сontrol work

Бақылау жұмысы

Модуль бойынша алған білімдерін қолдана алуға дағдыландыру.   Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Модуль бойынша алған білімдерін еске түсіреді.  Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Бағалау критерийлерімен бағалау. «Ұялы телефон желісі» әдісімене формативті бағалау АКТ, маркер, стикер, ұялы байланыс түрлері
31 Review Қайталау Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.   Топтағы жұптық жұмыс.

Топтық әңгіме

Презентацияны демонстрацияла

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы  дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Топтық бағалау критерийлерімен бағалау Стикер, маркер, плакат, смайликтер
32 Unit6 Step1 Is there a swimming pool?

Ол жерде бассейін бар ма?

Топтық жұмыстар жасата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту.

Диалогтік қарым-қатынасқа түсе отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

  «Сиқырлы алаң» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Ой қозғау» тәсілі,  «Джиксо» әдісі, «Шынжырлау» әдісі, «Болжау» стратегиясы Топтық жұмыс жасата отырып,  сабақты меңгереді.

Диалог арқылы оушылардың сөйлеу дағдылары дамиды

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,

оқытудағы және оқудағы жаңа тәсілдер,Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау

Өз-өзін бағалау

 

АКТ, оқулық, маркер, плакат, стикер

 

 

 

www.sabaktar.kz

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *