ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ жаңартылған бағдарламада

Вторник, 27 Июнь, 2017

www.sabaktar.kz

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы

23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.

 

7-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында  – 68 сағат;

Қазақ әдебиетінен орта мерзімді жоспар

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны Оқу мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
1-тоқсан 18 сағат
1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2). Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі Таныстырылым, фильм, суреттер. 1
Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1
«Күлтегін» жазба ескерткіші шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1
Ғажайып туынды – «Күлтегін» шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4). «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1
Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат! кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемені салыстырып,  тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1) Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі Таныстырылым, фильм, суреттер. 1
Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (Т/Ж3) Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1
«Әмірің қатты Есім хан…» Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу.

А/И1 Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1
Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді  жатқа айту (7.Т/Ж4);

шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *