ҚАЗАҚ ТІЛІ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ жаңартылған бағдарламада

Вторник, 27 Июнь, 2017

ҚАЗАҚ ТІЛІ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ жаңартылған бағдарламада

www.sabaktar.kz

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы

23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.

 

7-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында  – 102 сағат;

Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар

Барлығы: 102  сағат, аптасына 3  сағат.

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Тақырыптар/ Орта  мерзімді жоспардың мазмұны Оқу мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
1-тоқсан – 27 сағат
1-бөлім:

Ауа райы және климаттық өзгерістер

1. Тұманның пайда болуы 7.Т/А1.Мәтін үзінділерін  тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді  жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
2. Желдің пайда болуы 7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.

Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1  
3. Бұлт. Жаңбыр 7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,  графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1  
4. Боран 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1  
5. Қар 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. Саралау,жабық сұрақтар, Жұптық жұмыс «Жетістік баспалдағы» Музыкалық үзінділер, суреттер. 1  
6. Ауа-райына қатысты қазақ халқының танымы 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,  графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу Жеке жұмыс, ашық сұрақтар,

ойындар.

Рефлексия пирамидасы Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. 1  
7. Ауа-райы  болжамдары 7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,  үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. 1  
8. Климаттың өзгеру себептері 7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,  үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс Кері байланыс ағашы Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. 1  
9. Аралдың тағдыры 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,  графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. 1  

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *