ҚАЗАҚ ТІЛІ 2 КЛАСС ДЛЯ РУССКИХ КЛАССОВ ОМЖ, ССП, ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Понедельник, 28 Ноябрь, 2016

www.sabaktar.kz

2 сынып І тоқсан  — 18 сағат

Әлеуметтік –тұрмыстық ая – 32

І  Мен және менің отбасым  /5 сағат/
Тақырыбы  Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер.

Оқытуда қолданылатын әдіс –тәсілдер мен стратегиялар

Күтілетін нәтиже Ресурстар Мерзімі
1 Мен және менің отбасым Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын  қалыптастыру.

Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әре-кеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әре-кетіне жетелеу.

Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

 

Мен және менің отбасым төңірегінде сөйлей білу.Осы тақырып бойынша  сөздерді,  сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана білу. Сауатты жазуға үйрену.

 

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

 

 
2 Менің отбасым.       Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жалғастыру, тілдесім әрекетіне жетелеу. Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету (СТО),  ой-қозғау, топтық жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік оқыту

Өз отбасы туралы айта білу.Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрауға, ашық сөйлеуге үйренеді Қима қағаздар,  оқулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта

 

 
3 Өзім туралы       Зат есім туралы түсініктерін тереңдету. Кім?не? деген сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру.Өз отбасы туралы әңгіме құрау. Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

Топтық жұмыс, СТО-дың 3 фазасы, еркін жазу,

ойын әдістері

 

 Өзі туралы әңгімелей білу.

Зат есімнің сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрену.

 

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар

 
4 Әкем мен шешем.     Оқушылардың сөйлеу қабілеттерін жетілдіру. Әр оқушының білім сапасын арттыру. Тақырып бойынша қарапайым сұрақтарға дұрыс жауап беруге баулу.Сөздік қорды байытып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Модульдер:Оқытудағы басқару және көшбасшылық,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс

 Әке-шешелері туралы қазақша айта білу.

Қазақ тіліне тән ерекше дыбыстарды, жаңа сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрену.

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар

 
5 Атам мен әжем.  «Отбасы» тақырыбында әр оқушыны өз білім деңгейінде сөйлетіп, тілдесім әрекетіне жетелеу. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, СТО элементтері, кластер қорғату,АҚТ

Кестемен жұмыс

 

Ата, әжесі туралы айта білу.Осы тақырып бойынша  сөздерді,  сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана білу. Сауатты жазуға үйрену. Қима қағаздар,  оқулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта  
6 Менің қазақ достарым. Алғашқы бақылау үзігі       Өткен сыныпта алған білімдерін қандай дәрежеде болғанын тексеру, алға қарай жұмысты жоспарлау. Сумативтік бағалау Менің досым тақырыбы төңірегінде сөйлей білу.

Қазақ тіліне тән ерекше дыбыстарды, жаңа сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айтуға, сауатты жаза білу.

   
7 Менің достарым.       Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолдаып,тілдесім әрекетіне жетелеу.Сан есімдермен жұмыс жасап, есептік сан есімдерді қайталап, реттік сан есімдердің жасалу жолдарын түсіндіру. Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Топтық жұмыс, диалогтік оқыту,  дарынды және талантты балаларды оқыту ақпараттық оқыту,

  Өз достары туралы қарапайым тілмен әңгімелей  білуге және реттік сан есімнің сұрағына жауап беруге үйрену.

 

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян

 
8 Достық      Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әрекетіне жетелеу. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер,

БҮҮ, ақпараттық оқыту, венн диаграммасы,

ойын әдістері.

Өз достары туралы айту.

Достықты бағалай білу.

Сауатты жаза білу.

 

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян

 
9 Досымның туған күні.

Көшіріп жазу «Менің досымның отбасы»

 Модуль бойынша оқушылар алған білімдерін бақылау. Оқушыларды саналы білім алуға баулу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндіктер беру және бақылау.

 

Сумативтік бағалау «Досыңа не сыйлайсың?» сұрағына дұрыс жауап бере білу. Қазақ тіліне тән ерекше дыбыстарды, жаңа сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айтуға, сауатты жаза білу.  

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян

 
 10 Достар.     Оқушылардың тақы-рып бойынша сөздік қорын қалыптастыру. Білім деңгейлерін оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттері арқылы көтеру. Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,

Жұптық жұмыс, ой-қозғау, әңгіме кестесі, ойын әдісі

Өз досың туралы айта білу.Реттік сан есім жасай білу. Қима қағаздар,  оқулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта  
11 Қысқы киімдер.

 

 

 

 

Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолдаып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Топтық жұмыс, БҮҮ, ойын әдісі, саяхат әдісі, ақпараттық оқыту Қысқы киімдерді айырып қазақ тілінде айта білу. Сұрақтарға саналы түрде дұрыс жауап беру.  Сауатты сөйлеуге үйренеді. Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян. слайдтар

 
12 Күзгі киімдер.

Диктант «Киімдер»

 Модуль бойынша оқушылар алған білімдерін бақылау.Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерінің меңгерілуін тексеру. Оқушыларды саналы білім алуға баулу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндңктер беру және бақылау.

 

Модульдер:АКТ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

дарынды балаларды оқыту

Оқушылар өтілген грамматикалық тақырыптары бойынша алған білімдерін көрсетеді. Оқулық, қосымша мәліметтер

 

 
13 Адам.       Адамның дене мүше-лері туралы толық мәлімет беру , жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету. Модульдер:АКТ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.

дарынды балаларды оқыту

«Адамның дене мүшелері» тақырыбы төңірегінде сөйлей білу.

Логикалық ойлау қабілеттері артады.

Пәнге деген қызығушылығы артады

Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян. слайдтар

 
14 Тазалық-саулық кепілі    Тапсырмаларды дұрыс орындау дағдысын қалыптастыру.Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі қолдану. Топтық және жұптық жұмыс, жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Проблемалық оқыту

Дамыта оқыту

 

Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрауға, ашық сөйлеуге үйренеді .Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру. Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,

үлестірмелі материалдар бейнебаян. слайдтар

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *