ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8 СЫНЫП ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҰМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8 СЫНЫП ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҰМЖ

www.sabaktar.kz

Пәні:        Қазақстан тарихы           Сыныбы:   8  сынып

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

 

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
                                                                                                                                               I-тоқсан
1  Кіріспе. XVIII ғ.1-ширегіндегі.Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы.

ХҮІІІ ғасыр мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі Отанымыздың тарихының маңызды оқиғаларын таныстыру, бұл сыныпта өтілетін тақырыптарға қысқаша тоқталу;

 

 

 

 

Топтық  жұмысты

сабақ  барысында тиімді  пайдалану

«Кластер»

«Өз жұбыңды тап»

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

 

Қазақстанның 18 ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайымен танысып,.топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.

 

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

 

 

Оқушылардың  жеке

қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 
2 Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы соғысы.

Қазақ халқына жоңғар шапқыншылығынан төнген қауіптің ұлғаюын көрсете отырып, теріс әсерлердің мәнін ашу.

 

 

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

«Балықтың сүйегі»

«4 сөйлем»әдісі

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы соғыстарының себептерін түсініп, оқиды.

 

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

 

 

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

 

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 
3 Шапқыншылыққа қарсы азаттық күрес.  

Оқушыларға Отанымыздың тәуелсіздігі мен азаматтығы үшін күрескен батырлардың ерлігін айта отырып, жауаптылыққа, батылдыққа үйрету.

 

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Шапқыншылыққа қарсы азаттық күресі туралы  оқып  үйренеді.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

 

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

 

 

4 Кіші жүздің Ресей империясы құрамына кіруі

Оқушыларды Кіші жүздің Ресейге ққосылуының негізгі себептерімен  таныстыра отырып, оған жоңғар шыпқыншылығының әсерін және Әбілқайырдың Ресейге қосылу саясатында  қандай  мақсат көздегенін түсіндіру.

 

 

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

«Тақырыптық сөздер»

«5 сұрақ»

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

Кіші жүздің Ресей империясы құрамына кіруі туралы  мағлұматтар  алады.

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 
5 Кіші және орта жүздің бір бөлігінің Ресейге қосылуының басталуы.

Кіші және орта жүздің бір бөлігінің Ресейге қосылуының басталуы туралы әңгімелеу.

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

«Атау туралы үш сұрақ»

«Көңіл күй»аралы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

18 ғасырдың ортасындағы Қазақстан жағдайы  туралы  мәліметтер алады.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Қазақстан XVIII ғасырдың ортасында.

Әбілқайыр қайтыс болғаннан кейін Кіші жүзде қалыптасқан жайдайды түсіндіру, әскери-қорғаныстық бекіністердің салына бастауы жөнінде мағлұматтар беру.

 

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

«Венн диаграммасы»

«Атаулар кестесі»

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Әбілқайыр қайтыс болғаннан кейінгі Кіші жүз жағдайы туралы  мәліметтер алады.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

 

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *