ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

XVII-XX бас кезіндегі дүние жүзі тарихы (1640-1914 ж).

 

Сабақтың тақырыбы Сағат саны Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1. Кіріспе.

Дүние жүзі тарихы қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру

 

1 Суреттер сөйлейді,Жигсо, Семантикалық карта,Кім  біледі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тарихи деректерді жинақтау   қызметі туралы ұғымдар қалыптасады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
  1 бөлім. XVII-XVIII ғ. Еуропа және Америка елдері 8              
2 Англия

Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы   тақырыптың мағанасын ашады,  дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді

1 Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Англия тарихын  оқу арқылы біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3  Франция

Жаңа  тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды  меңгерту,түсіну жолдарын  ажырату

1 Сәйкестігін тап

Кемпірқосақ

Сергіту сәті «Мен таптым»

Крестиктер-нөлдіктер

Т кестесі

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Франция тарихын  мәліметтер арқылы жинақтайды, түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Германия

Германия мемлекетімен танысу арқылы   меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда  пайдаланады

1 Интервью әдісі, топпен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, венн диаграммасы,

бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Германия жайлы  мәліметтер алып  білімдерін  практикада толықтырады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Италия

Жаңа тақырыбы мен қасиеттері  туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыланды

1 Тренинг «Егер мен» мозаика ойыны,

РАФТ,

ыстық орындық, салыстырмалы карта, академиялық дау-дамай,

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  Италия тарихының ерекшеліктерімен танысады және түрлі  мәліметтер  алады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Австрия

Тақырып  ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда олардың  түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

1 Сізге сый . . » тренингі

«Ептілер, жүйріктер, алғырлар» ,

Миға шабуыл

Компьютерде  тәжірибе

Сәйкестендіру

Қорытынды. Ақылдың 6 қалпағы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7 XVIII ғ. Солтүстік Америка

Тақырыптың мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету

1 Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Венн диаграммасы

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар XVIII ғ. Солтүстік Америка шығу тарихымен танысады, біледі. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы  қызығушылықтары дамыйды Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *