ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Қазақстан тарихы           Сыныбы:   7  сынып

 

Сабақтың тақырыбы және оқып  үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1.«Кіріспе»

Оқушыларға орта ғасырлар тарихының кезеңдері мен не оқитындарымен таныстыру

2.Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйрету

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

«Топтастыру»

«Мнемоника»

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар орта ғасырдағы Қазақстан тарихы  пәні мен кезеңдерімен танысады.. Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2.«Түрік қағанаты»

Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекеттерінің құрылуын,халқының этникалық құрамы мен шаруашылығы туралы түсініктер беру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Түріктердің тәуелсіздік жолындағы күресімен танысады. Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3.«Батыс Түрік қағанаты»

Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекеттерінің құрылуын,халқының этникалық құрамы мен шаруашылығы туралы түсініктер беру.

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Түріктердің тәуелсіздік жолындағы күресімен танысады. Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4.«Түргеш қағанаты»

Оқушыларға Қазақстан жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекет туралы, оның саяси-экономикалық құрылымы соғдылар туралы тарихи білім беру,

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, АКТ. ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Түргеш қағанатының тарихымен, жер аумағы мен тайпалық құрамымен танысады.. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5.«Қарлұқ қағанаты»

Оқушыларды қазақ жерінде өмір сүрген қарлұқ мемлекеті тарихымен таныстырып,өздігінен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып,түркі дүниесінің даму ерекшеліктері,маңызын ашып көрсету.

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

«Алты қалпақ»

«Бес сұрақ»

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар қазақ жерінде өмір сүрген Қарлұқ қағанаты тарихымен танысып, талдап қорытынды жасауға дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
   6.«Оғыз мемлекеті»

Оғыз мемлекетінің өзіне тән ерекшеліктері туралы мәліметтерді өзге түрік мемлекеттерімен салыстыра білу,тарихымен таныстыру.

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

«Венн диаграммасы»

«Қар бұрқасыны»

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оғыз мемлекетінің өзіне тән ерекшеліктері туралы мәліметтерді .өзге түрік мемлекеттерімен  салыстыра біледі. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *