ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 5 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 5 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Қазақстан тарихынан әңгімелер   5-сынып

 

Тақырыбы 1

 

Тарих  туралы түсінік

 

Мақсаты Тарих ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен танысады. Қоғамдық ғылымдардың ішінде тарих пәнінің ұлттық қасиетті танытудағы маңызын ұғынады.

.

Жалпы мақсат Тарих  пәнін тапсырмалар көмегімен  танысу арқылы  жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана  алады

 

Күтілетін нәтиже Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, терминдермен, даталармен және картамен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

    «Миға шабуыл» әдісі

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Әр топ сұраққа жауап береді
Түсіну «Кім жылдам» әдісі

арқылы топпен жұмыс жасау

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыру Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Өткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісі Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау  мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Постермен  жұмыс

1 топ  Тарих туралы не білеміз

2   топ Тарих шежіре

Топтарға жаңа тақырып бойынша  сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын  суретке салады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
Жинақтау Семантикалық картамен жұмысм « Тарих туралы түсінік» бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалау Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын  толтыру арқылы жеткізу
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру Топпен және жеке өзін өзі бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

ақырыбы  2 Тарихи жәдігерлер

 

Мақсаты . Тарихи дерек дегеніміз не, оның түрлері, олар қалай пайда болады. Археология, этнография ғылымдары нені зерттейтіндері, олардың тарих ғылымын терең меңгерудегі маңызы туралы білім алады
Жалпы мақсат Тарих пәнін тапсырмалар көмегімен  танысу арқылы  жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана  алады
Күтілетін нәтиже  Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.Топтық жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.

 

 

7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы  топқа бөлу Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы  өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»      арқылы үй тапсырмасын қайталаға сыныптқа сұрақтар беру Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну «Кім  алғыр» әдісі

Оқушыларға жарыс  ретінді топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану «Тарихи жәдігерлер

» (10 мин) «ЖИГСО  әдісі» пайдаланамыз

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Ойлан тап Әр топқа тапсырма бойыншатапсырмалар таратылады Әр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды
Жинақтау  «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 мин Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

Тақырыбы  3 Адамның шығу тегі
Мақсаты Адамның пайда болуы туралы эволюциялық жөне діни ілімдердің калыптасып, даму тарихы және адамның даму сатысы туралы білім беру
Жалпы мақсат Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Күтілетін нәтиже Салыстыра отырып, айырмашылығын, ортақтығын тауып, ой корытындылай білу қабілеттері дамиды.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Тренинг

«Мозайка» тренингі арқылы  топқа бөлінеді Оқушылардың мұндағы мақсаты  суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 3  топтар  құралды
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Миға шабуыл»  сұрақ жауап Үй тапсырмасын сұрау  Талқылау үшін сұрақтар беріледі
Түсіну  Жигсо»  әдісі бойынша

Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында  барлық топқа тапсырма

Тақырыбы:

 

 

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт  сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы  жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

 

ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады.  Жұппен жұмыс.Топпен талдау.

 

Қолдану Жұптық жұмыс  «Пилот — Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

 

Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

 

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Кубизм әдісі

6 қырлы кубик

Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру

6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу

Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді
Жинақтау Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» Әр оқушыға шағын тест тапсырылады Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды
Бағалау Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ

Бағалау парақшаларын тарату

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  4 Қазақстан территориясындағы тас дəуірі кезеңі

 

Мақсаты Адамзат дамуы тарихындағы ең ұзақ тас дәуірінің кезеңдерін хронологиялық ретімен, еңбек құралдарымен баяндап, тас дөуіріндегі Қазакстан аумағының табиғат жағдайы туралы білім алу.

 

Жалпы мақсат Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Күтілетін нәтиже Тақырып арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып топпен жұмысты атқаруға  машықтары дамиды.

 

7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер МИға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл

 

Жалпы  сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа Сұрақтарға жеке жеке жауап береді
Түсіну Көңілді тапқырлар ойыны бойынша

Топтар арасында жарыс

Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру Тақырыптың  мағанасын түсінгендерін  тексеру мақсатында ойын ойнату
Қолдану Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып  постер арқылы Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Интервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Жинақтау Топпен жұмыс

Ыстық орындың әдісі арқылы  тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша   тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  5 Қазақстан территория-ғы қола дəуірі
Мақсаты Қола дәуірінің адамзат баласының басынан кешірген тарихи кезеңдегі орны жөнінде, кола туралы түсініктері мен оның басқа металдардан артыкшылығы пен ерекшелігін ашып көрсете білу.
Жалпы мақсат Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Күтілетін нәтиже Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және практикада пайдаланады

 

 

7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Автор рондығы,Суреттер сөйлейді
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

«Мозайка»  әдісі  бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып ілу
Түсіну Автор орындығы әдісі бойынша үйге берілген тапсырмаларын орындыққа отырып оқиды Үй тапсырмасы оқып көрсетеді ол үшін «Автор орындығ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып орындыққа отырады, өз ойын тақырып бойынша айтып түсіндіреді Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайдды , үй тапсырма жайында орындыққа айтып түсіндіреді, сұрақтар қойылады
Қолдану Ребусты шешу арқылы жаңа тақырыпты ашады Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру (стикермен) Ребусты шешіп, төрт түлік мал туралы не білетіні жайында пікір ағашын толтырады
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Спирал әдісі  бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Жинақтау Көкпар ойыны арқылы  сабақты  жинақтайды Әр топтан  2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді Тлоптар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *