ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМАНИТАР БАҒЫТ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМАНИТАР БАҒЫТ

www.sabaktar.kz

Қазақстан тарихы

11-сынып.

 

Сабақтың тақырыбыСағат Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдерСабақта 7 модульдің кіріктірілуіКүтілетін нәтижеҮйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстарМерзімі
 Қазақ халқының XVII-XVIII ғ жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күресі3        
1Жоңғар хандығының құрылуы, қазақ-жоңғар қатынастары

Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы жетілдіре отырып өз ойын жетілдіру арқылы пікір айтуға машықтанады

1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Жоңғар хандығының құрылуы, XVII ғ қазақ-жоңғар қатынастары

шолу жасай отырып тақырыпты біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
2XVII ғ қазақ-жоңғар қатынастары. Отан соғысы

Тақырыптың маңыздылығын тапсырмалар арқылы түсінеді,  деректерді жинақтау арқылы ой өрісін дамытады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Өткен тақырыптар бойынша Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық  Отан соғысыyзертеу мен  салыстыра отырып менгеріледі, тапсырмаларды  пайдалана отырып практика орындауға  машықтары дамиды.

 

Топты бағалау парағы Кері байланысТоптарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
3Отан соғысының қаһарман батырлары

Тақырыпты түсініп оқу арқылы,атомдардың электрондық қозғалысы  жайлы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды

1Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісіОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
4Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстардың ерекшеліктері

Тақырыпты зертеу арқылы  түсініктер қалыптасады, тақырыпты  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді

1Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, 

Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.

 

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылыОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
5Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Тақырыптың негізгі мазмұнын табуды  үйренеді, ой өрісін дамыту арқылы тапсырманы топпен жұмыс істеуге дағдыланады

1Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалысның   даму бағытары   жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданадыӨзін-өзі бағалау, фармативті бағалауТоптарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
6Кіші жүздегі Жоламан Тіленшіұлы бастаған қозғалыс

Қазақ даласындағы қозғалыстар  туралы түсініктер қалыптасады, маңыздылығын зерттей отырып дәлелдеуге үйренеді

 

1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Кіші жүздегі Жоламан Тіленшіұлы бастаған қозғалыс тың негізгі жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланадыКері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалауТоптарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *