ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БАҒЫТ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 11 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БАҒЫТ

www.sabaktar.kz

Қазақстан тарихы

11-сынып.

 

Сабақтың тақырыбы Сағат Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
  Қазақ халқының XVII-XVIII ғ жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күресі 3              
1 Жоңғар хандығының құрылуы, XVII ғ қазақ-жоңғар қатынастары

Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы жетілдіре отырып өз ойын жетілдіру арқылы пікір айтуға машықтанады

1 Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар Жоңғар хандығының құрылуы, XVII ғ қазақ-жоңғар қатынастары

шолу жасай отырып тақырыпты біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық  Отан соғысы

Тақырыптың маңыздылығын тапсырмалар арқылы түсінеді,  деректерді жинақтау арқылы ой өрісін дамытады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады

1 Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптар бойынша Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық  Отан соғысыyзертеу мен  салыстыра отырып менгеріледі, тапсырмаларды  пайдалана отырып практика орындауға  машықтары дамиды.

 

Топты бағалау парағы Кері байланыс Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары

Тақырыпты түсініп оқу арқылы,атомдардың электрондық қозғалысы  жайлы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды

1 Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстардың ерекшеліктері

Тақырыпты зертеу арқылы  түсініктер қалыптасады, тақырыпты  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді

1 Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.

 

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Тақырыптың негізгі мазмұнын табуды  үйренеді, ой өрісін дамыту арқылы тапсырманы топпен жұмыс істеуге дағдыланады

1 Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалысның   даму бағытары   жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Кіші жүздегі Жоламан Тіленшіұлы бастаған қозғалыс

Қазақ даласындағы қозғалыстар  туралы түсініктер қалыптасады, маңыздылығын зерттей отырып дәлелдеуге үйренеді

 

1 Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Кіші жүздегі Жоламан Тіленшіұлы бастаған қозғалыс тың негізгі жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *