МАТЕМАТИКА 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ жаңа бағдардамада обновленка

Вторник, 27 Июнь, 2017

МАТЕМАТИКА 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ жаңа бағдардамада обновленка

www.sabaktar.kz

+

.

Математика   5 -сыныпқа арналған орта мерзім жоспары

Аптасына  5 сағат, барлығы 170  сағат

 

Сабақтың тақырыбы Сағ

саны

Мерзімі Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
Натурал  сандар  және   нөл  саны48 с

Тараудың  мақсаты:Оқушыларға натурал сандар туралы еанықтамалар мен қасиеттер  дағдысын қалыптастыру,оқушының

ойлау қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа,зейінділікке шапшаңдыққа баулу

 

1 Натурал сандаржәне нөл 1   Оқушылар натурал сандар  жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді  Оқушылар натурал  сандар ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық  
2 Координаталық сәуле. 1   Бүгін сабақта оқушылар координаталық сәуле ұғымымен танысады және координаталық сәуледе натурал сандарды кескіндеуді үйренеді оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;

тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады

Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.  
3 Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік 1   оқушыларға натурал сандарды салыстыру, натурал сандарды координаталық сәуледегі кескіндері бойынша салыстыру, көп таңбалы натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру тақырыбы бойынша оқушылардың білімдері мен тиянақтылығын тексеру  1 . Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады;

2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады;

3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,  
4 Есеп шығару 1   Оқушылар көптаңбалы натурал сандарды салыстырудың тәсілдерімен танысады, координаталық сәулені қолданануды, қос теңсіздікті координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді. Кесінді салу    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

«Кім алғыр? Кім епті

Жигсо

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Венн  диаграммасын толтыр:

 

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау    
5 Арифметикалық амалдардың қасиеттері 1   Оқушылардың көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері туралы білімін кеңейту; Есептеу қабілеті мен дағдысын жетілдіру, кеңістіктік ойлау қабілетін дамыту, өзін – өзі бағалай білуге үйрету. Арифметикалық амалдардың қасиеттері туралы мәліметтер алады.

Арифметикалық амалдардың қасиеттеріне берілген есептерді шығарады

 

СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

Топтастыру әдісін пайдалану

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық  
6 Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 1   Оқушылар натурал сандарды оқи және жаза алады. Оларға арифметикалық амалдарды қолданады. Натурал сандардың маңыздылығын түсінеді Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Тақырып бойынша білім негізін қалау

 

Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «Ұқсастық пен даралық», «Оқырман пікірі», «Оқушы күнделігі», жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ

 

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,  
7 Есептер шығару 1   Оқушыларға натурал сандарға амалдар қолдануды үйренеді

есеп шығару барысында дұрыс қолдана білуге машықтанады

 

 Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру ,Жигсо, Блум таксономия әдісі практикалық тапсырма.,ББҮ

Сто стратегиялары

Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау    
8 Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. 1   санды және әріпті өрнектер  ережесін айта білу, біліктерін логикалық оймен іске асыра білу санды және әріпті өрнектер    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

 

,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Топты бағалау парағы Кері байланыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық  

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *