ЖАРАТЫЛЫСТАНУ 5 СЫНЫП ОБНОВЛЕНКА ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ 2017-2018 ОМЖ ОБНОВЛЕНКА ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАДА

Вторник, 27 Июнь, 2017

www.sabaktar.kz

Орта мерзім жоспары

«Жаратылыстану» пәні

5-сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны           
1-тоқсан
    Оқу мақсаттары Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
5.1А Ғылым әлемі 1

1.1. Ғылымның  рөлі

1 5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін  меңгереді

Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2

1.2. Зерттеу сұрағы

1 5.1.2.1  зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау зерттеу сұрағын және болжамдарды тұжырымдайды

зерттеу сұрағының мәнін түсіндіру

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3-4

1.3. Зерттеуді жоспарлау

2 5.1.3.1 зерттеу жоспарын құрастыру

5.1.3.2  зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау

зерттеу жүргізу  кезіндегі әрекеттер ретін білу

зерттеу жоспарын құрастыруды түсіндіру

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5-6

1.4. Деректерді жинау және жазу

2 5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау

5.1.4.2  бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу

нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7

1.5. Деректерді талдау

1 5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және

тенденцияларын анықтау

Өлшеу аспаптары көмегімен өлшеулер жүргізе алады

Арифметикалық орташа мән ұғымын біледі

.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8

1.6. Қорытынды және талқылау

1 5.1.6.1 зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау Магниттердің түрлерін біледі;

Магнит өрісі туралы түсінік қалыптасады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *