ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 9 СЫНЫП ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҚМЖ

www.sabaktar.kz

Тақырыбы 1Кіріспе . Бірінші дүниежүзілік соғыс  9 сын  Дүние жүзі тарихы

 

МақсатыТақырыпты түсініп оқу арқылы,дүние жүзі тарихы  жайлы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды
Жалпы мақсатТақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеБірінші дүниежүзілік соғыс   туралы толық малғұмат алады,танысады, тарихи деректерді жинақтауға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерСуреттер сөйлейді, Семантикалық карта,Кім  біледі,Ойлан бірік бөліс
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Жаңа тақырыпқа байланысты  сыныпты сурет арқылы  3 топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Суреттер сөйлейді

Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап

Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседіОқушы  берген тапсырманы орындау

Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін  айтады

Түсіну«Ойлан бірік. бөліс

» арқылы тақырыпты талдау

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынадыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды
ҚолдануПостер

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайдыБарлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға  салып, ойларын  постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау«Кім  білімді»

Топтар жарысы

Топтарға тапсырма  мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетедіБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ  жеңімпаз болады
ЖинақтауСемантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырыладыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  2Версаль-Вашингтон жүйесі

 

Мақсаты Тақырыпты топпен талқылау арқылы маңыздылығын ашады, тапсырмаларды қатесіз орындауға үйренеді,топ арқылы дұрыс шешімдерді  орындауға пайдаланады
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар Версаль-Вашингтон жүйесі  тарихын жинақтау арқылы тақырыптың ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Салыстыру кестесі, Жигсо, Әлемді шарлау әдістері
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы  топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы  өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап  Миға шабуылҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы  сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
ТүсінуСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Қолдану«Версаль-Вашингтон жүйесі» (10 мин) «ЖИГСО  әдісі» пайдаланамыз

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Жұпта талқылау үшін  “Әлемді шарлау” әдістерін пайдалану  Осы әдісте оқушы өз білетінін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды. Яғни айту, бөлісу, ортаға салу арқылы оның ойы ашылады

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі  тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

 

Жинақтау «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 минМұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  3Ұлыбритания
МақсатыОқушыларға тақырыпты талдай отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді  деректерді жинақтау арқылы тапсырмалардыі дұрыс құруға
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар Ұлыбритания  мемлектінің  саясаты  туралы түсінеді. Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді

 

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Крестик нөлдіктеригсо, Автор орындығы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап  Миға шабуылҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы  сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
ТүсінуТүсіну сатысында «Крестиктер-нөлдіктер» әдісін пайдалау  Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды.  Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады

 

Топ мүщелері таңдаған есептерімен тапсырмаларын топ арқылы орындайды
ҚолдануОқулық  тақырыбына  «Авторлық орындық» әдісі  пайдалану

Тақырыбы: Ұлыбритания

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Сергіту сәті«Кірпі биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауПостермен  жұмыс

Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды

Суреттер арқылы

Топтарға жаңа тақырып бойынша  толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады 
ЖинақтауҰлыбритания»тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтауӘр топқа шағын әнгіме жазу тапсырылады, әр топ бүгінгі тақырыптан не біліп не үйренгенін жазады, тақырыпты жинақтайдыТоп бірлесе отырып қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақтарын таратады

Бір-* бірін бақғалауды қадағалау

Топты бағалау

Өзін өзі бағалау

РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы   4Франция.

 

МақсатыЖаңа  тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды  меңгерту,түсіну жолдарын  ажырату
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеФранция тарихын жатқа біледі, оны қолданып тарихи ақпаратты  зерттеуге тапсырмаларды орындай алады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Инсерт, Ассоциация құруКонсерт- сұрақтар
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»

Сұрақтар слайдта әр  топқа

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну«Инсерт » әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

Интербелсенді  тақтада берілген   слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ  берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек.   Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Өткен тақырыпты меңгертуде «Конверт-сұрақ» әдісін қолдану  және жаңа тақырыпқа бастамаСабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау

Топпен жұмыс жасау

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауПікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

1-топ   2-топ

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың  өлнеңдегі сипаттамасы бойынша   сипаттауСұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Кейіпкерлерге сипаттама береді

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.

 

ЖинақтауШығармашылық тапсырма

«Тақырыпты біз  былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 мин

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *