ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 9 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

9 – сынып

Дүние жүзі тарихы

 

 

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты:

Сағат Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Дерек көздер Мерзімі
  I бөлім . Еуропа және Америка елдері 1918-1945 ж 9                
1 Кіріспе . Бірінші дүниежүзілік соғыс

Тақырыпты түсініп оқу арқылы,дүние жүзі тарихы  жайлы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды

1 Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бірінші дүниежүзілік соғыс   туралы толық малғұмат алады,танысады, тарихи деректерді жинақтауға дағдыланады.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
2 Версаль-Вашингтон жүйесі

Тақырыпты топпен талқылау арқылы маңыздылығын ашады, тапсырмаларды қатесіз орындауға үйренеді,топ арқылы дұрыс шешімдерді  орындауға пайдаланады

1 Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Версаль-Вашингтон жүйесі  тарихын жинақтау арқылы тақырыптың ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға дағдыланады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
3 Ұлыбритания

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тарихи  мәліметтермен жұмыс істеуге пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
4 Франция

Жаңа  тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды  меңгерту,түсіну жолдарын  ажырату

1 Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Франция тарихын жатқа біледі, оны қолданып тарихи ақпаратты  зерттеуге тапсырмаларды орындай алады

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
5 Германия

Германия мемлекетімен танысу арқылы   меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда  пайдаланады қалыптастырып дамыту

1 Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ақпарат пен деректер арқылы Германия тарихын  меңгереді дерек көздеріне пайдаланады, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
6 Италия

Жаңа тақырыбы мен қасиеттері  туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыланды

1 Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  Италия тарихының ерекшеліктерімен танысады және түрлі  мәліметтер  алады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар    
7 Кеңес Одағы

Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптыңң мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады

 

1 СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Кеңес Одағы  тақырыбының ерекшеліктерін тарихи деректер  арқылы  ажыратып, тарихын  меңгереді оны бағдарлауда  тапсырмаларды орындайды,  білімдерін практикада көрсетеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *