ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

6– сынып

Ежелгі дүние тарихы

Сабақтың тақырыбы:

Мақсаты:

Сағағат саны Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе

Тарих ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен танысады. Қоғамдық ғылымдардың ішінде тарих пәнінің ұлттық қасиетті танытудағы маңызын ұғынады.

1 Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, терминдермен, даталармен және картамен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2. Шумер және Аккад мемлекеттері

Оқушылар Шумер және Аккад мемлекеттері  жайлы түсніктерін қолданып   тапсырма орындауда пайдаланады

1 Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Шумер және Аккад мемлекеттері

Туралы деректермен танысады, топпен талқылайды, ойларын дамытуда пайдалаады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3. Ежелгі Вавилон

Ежелгі Вавилон туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды

 

1 Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Ежелгі Вавилон  туралы мәліметтер қалай  жинақталғаны  жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4. Ежелгі Қосөзен мәдениеті

Тақырыпты зерттеу арқылы  ойларын  анықтайды,тапсырма орындауға  үйреніп практикада қолданады

1. Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Ежелгі Қосөзен мәдениеті

туралы  мәлімет алады. Мәдениеттері   туралы  оқып  үйренеді.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
  Ежелгі Египет

Ежелгі Египетті   мәліметтер  арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топпен жұмыс істеуде пайдаланады

3 Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5. Египет мелекетінің қалыптасуы

Оқушылар Египет мемлекетінің қалыптасуы жайлы түснік алады,  оны қолданып тапсырмаларды орындауға  үйренеді

1 Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *