ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ ГУМАНИТАР БАҒЫТ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ 10 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

www.sabaktar.kz

Дүниежүзі тарих.   10-сынып.         ҚГБ.    (68 сағат)

ҚР Білім және ғылым минстрлігінің   03.04. 2013 жылғы  № 115 бұйрығымен бекітілген.

 

 

                              Сабақтың  тақырыбы Сағат Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе

Оқушыларға тақырыпты тарихи деректер түрде ұсыну жолдарын                            меңгерту және уақытты үнемдеуге, кітаппен  сауатты                     жұмыс жасай  білуге  тәрбиелеу.

1 Топтық жұмыс Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны

тар.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар жаратылыстану курсының мағынасы туралы түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Ұлыбритания  және Франция.

Оқушылар Ұлыбритания  және Франция  тақырыбы    ұғымы жайлы түснік алады,  оны қолданып тапсырмалар орындауға үйренеді

1 Кім шапшаң»  , , БҮҮ шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар екі мемлект жайлы түсіктерін жетілдіреді, тарихы деректер        жайлы   оқып білудің әдістерін үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Германия және Италия.

Тақырып    жайлы туралы түсініктер қалыптастыды Германия және Италия  туралы малғұматтарды жетілдіре отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады

 

1 Миға шабуыл, Жигсо 1, Трек сызбасы, Салыстыру кестесі стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Германия және Италия  елдеріндегі ерекшеліетері түінік алады және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Австро-Венгрия  империясы.

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

1 Миға шабуыл,Топтастыру , Академиялық дау –дамай  әдісі, Ыстық орындқ, Кім жылдам

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар   Австро-Венгрия  империясы  туралы түсінік алады және мемлекетер туралы  және олардың саяси маңыздылығы туралы түсінеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Ресей империясы.

Тапсырмалар арқылы тақырыпты  анықтайды,деректер жыйнауға, үйреніп практикада қолданады

1 Миға шабуыл,

Кім жылдам, Тест, Семантикалық карта Жигсо І әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  Ресей империясының  басталуы, барысы.   туралы    және  оның  маңызын  оқып  түсініп, үйренеді және практикада қолданады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  • Адрес электронной почты не публикуется. Обязательные поля отмечены *